Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
safina schreef:Nee. Er wordt hier flink geknald. Dat vinden ze best spannend. Vooral vuurpijlen en andere sissende en knetterende dingen. Carbid boeit ze verder niet zo. Ze staan samen en vinden ook echt steun bij elkaar. Dus ik hou ze lekker samen vandaag. Ze mogen lekker lang op het gras, want ik kan ze geen betere afleiding geven dan eten.
Katyatje schreef:Ik zou vandaag zeker kunnen gaan rijden maar heb geen tijd en niet veel zin. Wat vreemd dat er bij sommigen van jullie overdag al vuurwerk afgestoken wordt. Daar zie je toch niks van, wat is het nut... Dat gebeurt hier helemaal niet.
De paarden bij ons staan op stal, maar mijn paard is redelijk knal proof 
Daantj__ schreef:safina schreef:Nee. Er wordt hier flink geknald. Dat vinden ze best spannend. Vooral vuurpijlen en andere sissende en knetterende dingen. Carbid boeit ze verder niet zo. Ze staan samen en vinden ook echt steun bij elkaar. Dus ik hou ze lekker samen vandaag. Ze mogen lekker lang op het gras, want ik kan ze geen betere afleiding geven dan eten.
Bij mij staan ze ook samen op het gras. Doen nu niks om al dat carbid en ander geschiet. Zodra het donker wordt gaan ze samen de bak in en daar blijven ze de hele nacht. Ik heb één echte schijterd erbij zitten waarbij het vorige jaar de eerste oud en nieuw was die hij bij ons doorbracht. Dus ik was wel even nieuwsgierig wat hij ging doen toen ze eenmaal in de bak stonden omdat gras eten toch wel een verleidelijke afleiding is. Maar stomverbaasd stond ik te kijken ze met zijn drieën gezellig in een hoekje van de bak stonden te kijken naar de Fries en Tinker van de buren die nerveus heen en weer aan het galopperen waren. Ze deden niks, ook om 12 uur 's nachts viel het mee. Maar ik denk dat ze echt wel steun aan elkaar hebben. Dat ze daardoor een stuk rustiger zijn dan wanneer ik ze apart op stal zal zetten.
Was niet zo fijn zullen we maar zeggen *heb die lieve kinderen ook voor joost mag weten wat uitgescholden
*