Het is allemaal te veel...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:00

over het hoofd gezien dat dit al een oud topic was.

Dankzij de azijnpissers onder ons werd ik erop gewezen dat ik beter moet lezen voortaan.
Laatst bijgewerkt door mnnkhfsgh op 28-11-16 01:18, in het totaal 1 keer bewerkt

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:04

xyvonnex schreef:
Echt ongelovelijk kind ben je hè,13 dec 2013 zou je de paarden eten gaan geven , maar je besloot om op mijn liefste nina te gaan rijden in het donker en op een spek gladde wei, wat je gelijk Door moet hebben gehad, want de wei was namelijk nog te glad om er gewoon op te lopen laat staan rijden jij bent in rengalop onderuit geklapt waardoor nina een zware peesblessure heeft over gehouden.jij mocht wel is stappen op de paarden maar meer niet , achteraf heb je ze laten rengaloppen, wedstrijden tegen elkaar laten rennen , ze zelfs laten springen ...je bedreigde de kinderen dat als ze iets tegen mij zouden zeggen je ze inelkaar zou slaan !!! Mijn arme arme oude paardjes zo afraggen Hoe kon je .. ik vertrouwde je als hoofd van de verzorg meisjes maanden en maanden heb je mee gelopen met me en de verzorging van corrie en nina. Jij wist hoe voorzichtig ik met de paarden omging en vooral omdat ik dat jaar ervoor al genoeg elende mee maakte en ook met de ponnies die in 2012 afgeslacht waren op me weide. Jij wist dat ik het allerbeste voor had voor me paarden. Jij die besloot op een spekgladde weide in rengalop nogalliefst boven op de dijk...mijn nina zo verongelukt....een monster ben je jaah met je zielige aandacht gedoe hier. .weet je nog dat je weer is was weg gelopen hè ik weet het nog goed, je ouders deden geen moeite om je te zoeken , dus ging ik je zoeken en vond je slapend in de stal....ik nam je op in me huis en hart en jij bevuilde dat.....zal maar me mond houden zeker over je laatste actie hè denk je nou echt dat ze het niet gaan onderzoeken , ziek meisje ben jij zeg bahbah.voor mensen die willen weten wat de laatste actie was, vragen in pbtje maar een linkje ...owja dankzij jou is nina zo erg kreupel en wat nou over een trailer ppfff jij bent een gevaar voor de paarden .....shame in you ....afzender w

Sorry hoor maar het blijft jouw verantwoordelijkheid, wat er ook gebeurt is je kan een kind van 1 nooit de hoofdverantwoording over je paarden geven. Er moet altijd toezicht blijven.

Jammer dat je paardje nu zo'n blessure heeft maar je kunt het echt alleen jezelf maar verwijten ! Niet een kind van 13.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:06

Wel netjes wat ze met mijn lieve paardje deed dan, kwam dit prongelijk tegen en het verhaal is toch wel heel erg anders en nee ik stuur geen linkje Door, zei dat in me boosheid..heb er wel screenshots gemaakt en die Door gestuurd naar het zedenteam van zeeland/westbrabant...er is zoveel meer aan de hand , waar ik netjes me mond over houd hè, maar kom wel voor me paardje op dus hè ..

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:07

Jammer dat je paardje nu zo'n blessure heeft maar je kunt het echt alleen jezelf maar verwijten ! Niet een kind van 13.[/quote]

Heb je wel gelijk in , maar ze zou ze alleen eten gaan geven die dag.

__Sannne

Re: Het is allemaal te veel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:10

Wat wil je hiermee bereiken?

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:12

Je houdt niet je mond , dan zou je niet zeggen dat er meer aan de hand is.

Plus je had eerder voor je paarden moeten op komen en toezicht moeten houden. Je kan een kind van 13 a 14 niet alleen laten die doen gewoon stomme dingen ( manen knippen , rijden als het niet mag stoer doen ) Kinderen zien geen oorzaak gevolg.

Als je echt netjes was zou je niet steeds suggesties opwekken dat er dingen niet in de haak zijn. Iedereen hier op Bokt weet dat elk verhaal twee kanten heeft.

TS voelt zich echter duidelijk niet goed en opent dit toppic om zich beter en begrepen te voelen, wat er dan ook gebeurt mag zijn. Ik denk dat TS niet geholpen is met jouw reacties. En het is dus egoïstisch om dit soort reacties dan te plaatsen. Jij bent de volwassene in dit verhaal , dus zet je woede opzij en praat het uit met TS. Lukt dit niet? Hou dan op met bekvechten en boos zijn. Zonde van je energie en als je het toch niet wil uit praten heeft het totaal geen zin.

Nogmaals, ik weet dat een verhaal twee kanten heeft ik zeg dus niet dat iemand hier liegt! Maar verbeter de wereld en begin bij jezelf !

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:12

xyvonnex schreef:
Wel netjes wat ze met mijn lieve paardje deed dan, kwam dit prongelijk tegen en het verhaal is toch wel heel erg anders en nee ik stuur geen linkje Door, zei dat in me boosheid..heb er wel screenshots gemaakt en die Door gestuurd naar het zedenteam van zeeland/westbrabant...er is zoveel meer aan de hand , waar ik netjes me mond over houd hè, maar kom wel voor me paardje op dus hè ..

Als jij dit opkomen voor noemt....

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:13

xyvonnex schreef:
Jammer dat je paardje nu zo'n blessure heeft maar je kunt het echt alleen jezelf maar verwijten ! Niet een kind van 13.

Heb je wel gelijk in , maar ze zou ze alleen eten gaan geven die dag.[/quote]

Ik snap je vertrouwen hoor. Je wilt kinderen die van paarden houden ook zoiets gunnen. Alleen kinderen willen nou eenmaal het liefst rijden.......

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:21

Ik snap eigenlijk niet dat xyvonnex zo erg grond in getrapt wordt? Omdat ts eerder een (zielig?) Topic geopent heeft.. vind goed om te realiseren dat sommige verhalen heel anders in elkaar steken.. en snap dat heel confronterend is om zo'n topic tegen te komen, als jou flink leed door die persoon is aangedaan nadat je hart en huis open voor gesteld hebt.. helemaal netjes? Nee.. maar vind zeker wel te begrijpen

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:26

Gianti schreef:
Ik snap eigenlijk niet dat xyvonnex zo erg grond in getrapt wordt? Omdat ts eerder een (zielig?) Topic geopent heeft.. vind goed om te realiseren dat sommige verhalen heel anders in elkaar steken.. en snap dat heel confronterend is om zo'n topic tegen te komen, als jou flink leed door die persoon is aangedaan nadat je hart en huis open voor gesteld hebt.. helemaal netjes? Nee.. maar vind zeker wel te begrijpen

Echt hè, me hart klopt uit me lijf er is zoveel meer aan de hand en wil het wel uitschreeuwen en op bokt gooien , maar dat kan niet..Maar moest toch echt voor mijn ninaatje opkomen die nu bijna 26 is , dus toen die tijd ook al 23....

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:27

Heel mooi verwoord, hier ben ik het helemaal mee eens.

Gianti schreef:

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:28

Ik kan het ook zeker wel begrijpen. Alleen de manier waarom is verschrikkelijk en kan echt niet. Ik stamp TS ook niet de grond in vind ik. Ik zeg alleen dat ze het onvolwassen aanpakt.

Als je mijn post leest zie je ook dat ik meerdere keren zeg dat er altijd twee verhalen zijn. Maar dit is nu eenmaal het topic van TS...

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:29

Gianti schreef:

Ongetwijfeld, maar moet dat op deze manier?

mnnkhfsgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:30

En mijn excuses voor xyvonnex als ik je het gevoel heb gegeven je in de grond te trappen. Dit was niet mijn bedoeling. Wilde alleen mee geven dat dit het topic van TS is en je dit soort pijnlijke zaken beter anders kan oplossen dat via internet.

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:31

Ik ga nu ook weer uitloggen want bokt is altijd alleen maar ellende voor me, wou alleen maar ff mijn kant kwijt , ben blij dat ik dit topic tegen kwam want heb screenshots kunnen maken en Door gestuurd naar het onderzoeksteam. Fijne avond :)

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:32

mikky19 schreef:
En mijn excuses voor xyvonnex als ik je het gevoel heb gegeven je in de grond te trappen. Dit was niet mijn bedoeling. Wilde alleen mee geven dat dit het topic van TS is en je dit soort pijnlijke zaken beter anders kan oplossen dat via internet.

Nee joh ben heel wat gewend hoor, is mijn eigenschuld had niet moeten reageren. Maar kon me niet inhouden....

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:43

Ik krijg echt niet het idee dat Xyvonnex de grond in wordt getrapt hoor.

Er zitten altijd twee kanten aan een verhaal en die mag je ook zeker wel laten zien als je het hier tegenkomt. Maar blijf dan zelf wel netjes. Kom op zeg, je bent volwassen. Jij trapt op dit moment de Ts de grond in.

De woede is logisch als je het idee hebt dat je veel onrecht is aangedaan, maar tel dan eerst tot 10 en schrijf het daarna netjes op.

Zoals ik uit Ts haar openingspost opmaak heeft ze een naar verleden en dit kan ook gedragsproblemen met zich meebrengen. Daardoor heeft ze misschien gelogen en dingen gedaan die eigenlijk niet mogen. Dat valt niet goed te praten, maar dat maakt het voor mij wel iets begrijpelijker. En daarnaast is het natuurlijk sowieso niet goed om een kind (en zelfs puber met behoorlijk wat problemen) verantwoordelijk te laten zijn over jouw paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 07:35

xyvonnex schreef:
mikky19 schreef:

Nee joh ben heel wat gewend hoor, is mijn eigenschuld had niet moeten reageren. Maar kon me niet inhouden....

Hou moed lieverd!!! Ik begrijp je frustratie en onmacht, maar speel het via de gerechtelijke wegen en niet via hier.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:33

En bij deze een definitief slotje omdat het om een ouder topic gaat en het uitvechten van persoonlijke vetes niet zijn toegestaan op Bokt. :)