Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xyvonnex schreef:Echt ongelovelijk kind ben je hè,13 dec 2013 zou je de paarden eten gaan geven , maar je besloot om op mijn liefste nina te gaan rijden in het donker en op een spek gladde wei, wat je gelijk Door moet hebben gehad, want de wei was namelijk nog te glad om er gewoon op te lopen laat staan rijden jij bent in rengalop onderuit geklapt waardoor nina een zware peesblessure heeft over gehouden.jij mocht wel is stappen op de paarden maar meer niet , achteraf heb je ze laten rengaloppen, wedstrijden tegen elkaar laten rennen , ze zelfs laten springen ...je bedreigde de kinderen dat als ze iets tegen mij zouden zeggen je ze inelkaar zou slaan !!! Mijn arme arme oude paardjes zo afraggen Hoe kon je .. ik vertrouwde je als hoofd van de verzorg meisjes maanden en maanden heb je mee gelopen met me en de verzorging van corrie en nina. Jij wist hoe voorzichtig ik met de paarden omging en vooral omdat ik dat jaar ervoor al genoeg elende mee maakte en ook met de ponnies die in 2012 afgeslacht waren op me weide. Jij wist dat ik het allerbeste voor had voor me paarden. Jij die besloot op een spekgladde weide in rengalop nogalliefst boven op de dijk...mijn nina zo verongelukt....een monster ben je jaah met je zielige aandacht gedoe hier. .weet je nog dat je weer is was weg gelopen hè ik weet het nog goed, je ouders deden geen moeite om je te zoeken , dus ging ik je zoeken en vond je slapend in de stal....ik nam je op in me huis en hart en jij bevuilde dat.....zal maar me mond houden zeker over je laatste actie hè denk je nou echt dat ze het niet gaan onderzoeken , ziek meisje ben jij zeg bahbah.voor mensen die willen weten wat de laatste actie was, vragen in pbtje maar een linkje ...owja dankzij jou is nina zo erg kreupel en wat nou over een trailer ppfff jij bent een gevaar voor de paarden .....shame in you ....afzender w
xyvonnex schreef:Wel netjes wat ze met mijn lieve paardje deed dan, kwam dit prongelijk tegen en het verhaal is toch wel heel erg anders en nee ik stuur geen linkje Door, zei dat in me boosheid..heb er wel screenshots gemaakt en die Door gestuurd naar het zedenteam van zeeland/westbrabant...er is zoveel meer aan de hand , waar ik netjes me mond over houd hè, maar kom wel voor me paardje op dus hè ..
xyvonnex schreef:Jammer dat je paardje nu zo'n blessure heeft maar je kunt het echt alleen jezelf maar verwijten ! Niet een kind van 13.
Gianti schreef:Ik snap eigenlijk niet dat xyvonnex zo erg grond in getrapt wordt? Omdat ts eerder een (zielig?) Topic geopent heeft.. vind goed om te realiseren dat sommige verhalen heel anders in elkaar steken.. en snap dat heel confronterend is om zo'n topic tegen te komen, als jou flink leed door die persoon is aangedaan nadat je hart en huis open voor gesteld hebt.. helemaal netjes? Nee.. maar vind zeker wel te begrijpen
Gianti schreef:Ik snap eigenlijk niet dat xyvonnex zo erg grond in getrapt wordt? Omdat ts eerder een (zielig?) Topic geopent heeft.. vind goed om te realiseren dat sommige verhalen heel anders in elkaar steken.. en snap dat heel confronterend is om zo'n topic tegen te komen, als jou flink leed door die persoon is aangedaan nadat je hart en huis open voor gesteld hebt.. helemaal netjes? Nee.. maar vind zeker wel te begrijpen
mikky19 schreef:En mijn excuses voor xyvonnex als ik je het gevoel heb gegeven je in de grond te trappen. Dit was niet mijn bedoeling. Wilde alleen mee geven dat dit het topic van TS is en je dit soort pijnlijke zaken beter anders kan oplossen dat via internet.
xyvonnex schreef:mikky19 schreef:En mijn excuses voor xyvonnex als ik je het gevoel heb gegeven je in de grond te trappen. Dit was niet mijn bedoeling. Wilde alleen mee geven dat dit het topic van TS is en je dit soort pijnlijke zaken beter anders kan oplossen dat via internet.
Nee joh ben heel wat gewend hoor, is mijn eigenschuld had niet moeten reageren. Maar kon me niet inhouden....