Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
laraxXxemma schreef:Van verdriet? terwijl jij nu het winnende lot hebt?
Nou geef hem dan maar aan mij want ik zou schreeuwen van geluk
maar 30 miljoen ... is dan ook wat overdreven.. (dat is dan meteen een ranch in Hollywood en dat hoeft nou juist niet
)
Evelijn schreef:Je krijgt bij grote bedragen hulp aangeboden... financieel maar ook psychologisch mocht je daar behoefte aan hebben.... en er wordt aangeraden niet meteen op FB etc. te verkondigen dat je miljoenen hebt gewonnen en het eerst maar even opzij te zetten zodat je na kunt denken wat je er mee wil.
Mijn droom is ook een boerderijtje met wat land voor een paar paarden....maar 30 miljoen ... is dan ook wat overdreven.. (dat is dan meteen een ranch in Hollywood en dat hoeft nou juist niet
)
Mer1980 schreef:Ik heb ook een lot, gekregen van mijn manIk ben benieuwd. En wat ik zou doen met 30 miljoen? Eerst de restschuld op mijn huis aflossen van 84.000,- daarna een flinke borrel en een potje janken van geluk.... als ik niets win, tsja dan weet ik nog niet hoe mijn jaar verloopt ....
moyra schreef:laraxXxemma schreef:Van verdriet? terwijl jij nu het winnende lot hebt?
Nou geef hem dan maar aan mij want ik zou schreeuwen van geluk
Geld maakt niet gelukkig hè![]()
Ik zou echt niet weten wat ik zou doen met 30 miljoen.
Een duizend of 10 zou ik denk ik veel gelukkiger van worden![]()
Dan kan ik al mijn (kleine) wensen ook gewoon in vervulling laten gaan en een normaal leven blijven leiden.
Neonlight schreef:Jannaa schreef:Ik heb met mijn vriend vier halve loten. Ik ga natuurlijk voor de 30 miljoen, maar met 1 miljoen ben ik ook al blij hoor, ben niet zo'n veeleisend persoon
En wat ga ik met het geld doen.. Een paard komen natuurlijk!
Dat zal niet meevallen met halve loten.
dan maar de 15!
Als ik win, dan komt er een boerderij en een kleine kudde voor Banjer
En uiteraard ga ik dan een nieuw koekblik kopen (45 km auto)... en ik doneer, bij het winnen van 30 miljoen, 10.000 aan Brooke's Hospital en 10.000 aan de hondenbescherming. En ook 10.000 aan rattenopvang Rattenpootjes, van Bokker RedPassion.Evelijn schreef:Je krijgt bij grote bedragen hulp aangeboden... financieel maar ook psychologisch mocht je daar behoefte aan hebben.... en er wordt aangeraden niet meteen op FB etc. te verkondigen dat je miljoenen hebt gewonnen en het eerst maar even opzij te zetten zodat je na kunt denken wat je er mee wil.