Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stofzuigen, huis opruimen, schoonmaken, paardenstallen mesten, pony's poetsen, vegen, ga maar door. Als ik echt alles al gedaan heb, ga ik meestal wandelen, fietsen, hardlopen, dansen op muziek, muziek luisteren, (online) shoppen, internetten, informatie lezen op internet waar ik weer iets van kan leren, of woordjes uit een taal vertalen via translate
tijdschriften lezen, kledingkast sorteren, herinneringen ophalen door bv oude foto's/poezie albums te bekijken/lezen, uitgebreid koken, mooie taart bakken en versieren, e-mail box opruimen, in de tuin werken, chatten via tinder enz
? mrie schreef:Kan me eerlijk gezegd niet schelen wat je gaat doen, als je maar niet gaat zeuren op bokt dat je het zo slecht hebt met al je vrije tijd. Er zijn er genoeg die met je willen ruilen...
Ik moet eerlijk gezegd een beetje om je reactie lachen. Je klinkt heel erg ofdat je een vrije dag hard kan gebruiken 
mrie schreef:Kan me eerlijk gezegd niet schelen wat je gaat doen, als je maar niet gaat zeuren op bokt dat je het zo slecht hebt met al je vrije tijd. Er zijn er genoeg die met je willen ruilen...
Misschien moet je even wat beter lezen, ik zit namelijk helemaal niet te zeuren en ik heb ook nergens gezegd dat ik het slecht heb. Ik heb alleen om ideeën gevraagd. De enige die hier nu zit te zeuren ben jij zelf, dus misschien kan je dat beter ergens anders doen?