Verveling, behoorlijk vervelend..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:14

X
Laatst bijgewerkt door 44Myrthe44 op 03-11-25 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt

UhNee

Re: Verveling, behoorlijk vervelend..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:21

Woon je dicht bij de natuur? Misschien kan je een wbadeling maken, onderweg dingen schetsen of fotograferen?
Beginnen met hardlopen?
Een game installeren op je pc?

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:31

Je mag wel ruilen, werk al jaren niet en kom nog tijd te kort :P Stofzuigen, huis opruimen, schoonmaken, paardenstallen mesten, pony's poetsen, vegen, ga maar door. Als ik echt alles al gedaan heb, ga ik meestal wandelen, fietsen, hardlopen, dansen op muziek, muziek luisteren, (online) shoppen, internetten, informatie lezen op internet waar ik weer iets van kan leren, of woordjes uit een taal vertalen via translate :D tijdschriften lezen, kledingkast sorteren, herinneringen ophalen door bv oude foto's/poezie albums te bekijken/lezen, uitgebreid koken, mooie taart bakken en versieren, e-mail box opruimen, in de tuin werken, chatten via tinder enz

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:36

Kan me eerlijk gezegd niet schelen wat je gaat doen, als je maar niet gaat zeuren op bokt dat je het zo slecht hebt met al je vrije tijd. Er zijn er genoeg die met je willen ruilen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 23:35

Schoonmaken, wandelen, fietsen, skeeleren, schaatsen, naar een museum, muziek luisteren, muziek spelen, boek kopen, shoppen, goede voornemens bedenken, je haar en make-up een keer uitgebreid doen, in bad gaan, op YouTube rondhangen, 9gag lezen, lekkere dingen bakken / koken, sissi films kijken, in de tuin werken, nutteloos huizen kijken op internet, klusjes voor je ouders doen...

Zoiets? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 23:42

Maar.....wat doe je dan normaal als je een dag vrij hebt? Je hebt toch wel een leven naast je werk :o ?

lisem94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 23:53

mrie schreef:
Kan me eerlijk gezegd niet schelen wat je gaat doen, als je maar niet gaat zeuren op bokt dat je het zo slecht hebt met al je vrije tijd. Er zijn er genoeg die met je willen ruilen...

:P Ik moet eerlijk gezegd een beetje om je reactie lachen. Je klinkt heel erg ofdat je een vrije dag hard kan gebruiken ;)

On topic: Er is al zoveel opgenoemd waaruit je kan kiezen dat ik even gauw niet weet wat ik toe kan voegen. Wel een tip: probeer ervan te genieten, werken doe je duidelijk genoeg!

Have Fun!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 00:02

Zit je ook wat verlegen om meer aandacht van de mensen om je heen? Dat zou ik sterk hebben als ik een week alleen zou zijn. Ik bak zelf nog wel eens een taart of een lading cupcakes, en dan nodig ik vrienden uit om samen de taart/cupcakes op te eten, party party! Je collega's zijn nu ook vrij, misschien vinden die het wel leuk om een middag mee af te spreken?

En ehm... je hebt nu vrije tijd, misschien is het leuk om eens zomaar naar een plaatselijke manege te gaan, alleen of met iemand samen. Als de sfeer je bevalt dan is dit misschien wel een leuke gelegenheid om je in te schrijven voor een proefles of priveles oid, een leuke manier om weer in contact te komen met paarden!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 00:04

Oh ik zou zelf trouwens een dag vullen met een Lord of the Rings trilogie marathon, gewoon omdat het kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 09:56

mrie schreef:

:') Misschien moet je even wat beter lezen, ik zit namelijk helemaal niet te zeuren en ik heb ook nergens gezegd dat ik het slecht heb. Ik heb alleen om ideeën gevraagd. De enige die hier nu zit te zeuren ben jij zelf, dus misschien kan je dat beter ergens anders doen?

Voor de rest: bedankt voor alle ideeën! Ik kan er zeker wat mee, zitten ook dingen bij die ik zelf niet zo snel bedacht zou hebben. Ik ga vandaag de stad in, dus daar ben ik ook wel een vandaag in ieder geval wel zoet mee. :j

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:02

ik snap je volledig, maar probeer de tijd die je hebt goed in te vullen. Het geeft je een voldaan gevoel en je krijgt er pouwer door!
opties genoeg er is al zoveel opgenoemd...( bedenk eens wat je met je toekomst wilt etc..reizen plannen carierre of juist niet)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:05

Welke regio woon je ts?

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:06

purny schreef:
Welke regio woon je ts?

DAt vroeg ik mij ook al af :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:53

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:00

Dat is jammer. Als je in de buurt woonde konden we misschien iets doen

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 11:01

Lekker lunchen met je ouders/opa/oma/vrienden?
Of lekker huis opruimen en schoonmaken.
Shoppen in een stad?

Lijkt me een heerlijk gevoel om je te vervelen. Ik kom chronisch uren tekort op een dag!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:39

Ik heb nog strijkwas.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 18:58

Puzzelen koop een leuke vrolijke jan van haasteren puzzel van 1500 of 2000 stukjes

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:07

Bizzybijtje schreef:
Maar.....wat doe je dan normaal als je een dag vrij hebt? Je hebt toch wel een leven naast je werk :o ?

Inderdaad. }:0