Blij met wat je hebt of mis je wat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eline91

Re: Blij met wat je hebt of mis je wat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:24

Ik wil vanalles, maar eigenlijk zit ik in de luxesituatie dat ik niks mis :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:31

Een nieuwe schildklier.
Dus als Vejstagirl kan vertellen waar ik die kan kopen?

Verder ben ik tevreden met alles wat ik heb en wat ik binnen mijn vermogen kan.

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:41

Ik ben eigenlijk erg gelukkig en kan wel zeggen dat ik alles heb wat ik wil maar als ik de loterij zou winnen maak ik mijn alles grootste droom waar door naar Tsjechië te verhuizen! Dat zou mij diep gelukkig maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:44

Puur materialistisch heb ik wel wat wensen ja. Een auto waar we allemaal echt fijn inpassen, een nieuwe droger en tv (wasmachine is vandaag vervangen, de andere twee staan op punt van overlijden)...

Maar goed dat zit er voorlopig niet echt in. :)

Verder zou het fijn zijn als gezondheid en rust te koop zijn maar helaas :)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:54

Ik weet niet of paardrijden zelf echt materialistisch is.. maar dat zou ik toch graag weer willen hebben. Liefst een verzorgpony/paard of bijrijdpaard ofzo, eigen paard heb ik beslist dat die pas na mn studie mag komen. Is toch echt wel iets wat ik echt mis.. zoveel rust e plezier kan ik daaruit halen.

En verder mis ik een boekje met logic puzzles :') maar die niet echt nodig

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 19:56

vjestagirl ik zou dan toch graag in het winkeltje kopen jij je gezondheid koopt....dan zou ik na 7 operaties 3 jaar dokteren eindelijk genezen zijn....ik heb alle pilletjes, prikjes en infuusjes gehad die helpen niet. -O-
maar er is dus nog hoop.... :n

Frankaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:00

Zijn genoeg dingen die ik wil, maar het recht van klagen? Nee. :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:06

Ik kan genoeg dingen bedenken, maar die zijn allemaal niet te koop! -O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:19

Nieuwe keuken en een dakkapel zijn wel een enorm grote wensen van mij :)

Keuken is wel op een gegeven moment noodzaak, deze keuken is al 15-20 jaar oud en mishandeld door de vorige bewoners dus de glorie tijd is geweest :=

Maar ben verder blij met wat ik heb :) kan prima relativeren :Y)

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:22

Ik ben een gelukkig kind (17), leuke lieve grote familie, vrijwel geen ziektes, krijg alles wat ik nodig heb (normaal eten, kleding etc, maar absoluut niet zomaar een iphone 6), mogelijkheid om te sporten en ik kan leuke dingen doen :)

Maar het kan altijd beter natuurlijk.. Wat ik zelf heel erg mis is de band met een dier. Ik zou heel graag een hond erbij willen, want het voegt in mijn ogen veel extra toe aan je leven :) Daarnaast heb ik de grote wens om een pony/paard te hebben, omdat ik daar een groot deel van mijn geluk uit haal :)

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:39

Wensen genoeg.
Al heb ik, op gezondheid na, niks te klagen.

We sparen rustig door voor een Selmer saxofoon, groot fornuis en Kitchenaid keukenmachine.

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:20

Mijn vader kwam eergisteren met zoek je even een kado voor jezelf uit voor kerst. Ik heb er serieus 2,5 dag over gedaan om wat te verzinnen :P

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:22

De dingen die ik nog zou willen hebben, zijn echt super super super materialistisch en daar durf ik ook wel voor uit te komen :').

Maar aangezien ik daarvoor toch de eindejaars zou moeten winnen, kunnen we beter zeggen dat ik realistisch gezien alles wel heb wat ik nodig heb en daar blij mee ben..

maaaaaaaaaaaaaaaar het is wel traditie om half december in alle gekkigheid ons nieuwe huis vast uit te zoeken via funda..

- paarden aan huis moet mogelijk zijn.
- stiekem wil ik dan ook wel een binnenbak of overkapte buitenbak
- graven van zwembad met overkapping moet mogelijk zijn
- aan het bos.
- Nederland, Midden frankrijk of Zuid Duitsland..

En dan natuurlijk een fantastisch persoon die intern komt wonen in een appartementje of bijgebouw die het land onderhoud en de stalwerkzaamheden doet.. wil natuurlijk wel al mijn tijd benutten om te genieten en niet overschakelen naar een leven met nog meer werk :')

Dit jaar hebben we vermoedelijk ons droomhuis in België gevonden.
vorig jaar was een pand op de veluwe onze keuze..

blijft altijd leuk, shoppen met 30 miljoen op zak zonder dat je het hebt

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:32

Ik zou heel graag mijn e rijbewijs halen, een trailer kopen en een auto die de trailer kan trekken.. helaas zit dat er niet in. Een huis aan de bosrand zou ook geweldig zijn trouwens.
Ook zou ik nog heel graag een westernzadel willen.
Dit zijn echter geen noodzakelijke dingen, maar een mens mag toch dromen..

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:43

Eigenlijk heb ik alles wel wat ik echt nodig heb. Het enige wat ik echt "nodig heb" is een zadelmaker die mijn zadel even wat moet bijwerken, maar dat laat ik pas doen zodra mijn paard echt ingereden word. Maar dat duurt nog wel even, want ze is nog maar 4.

Wat ik niet echt nodig heb, maar wat ik wel heel graag wil en ik ook voor spaar, is een zwarte Fender Stratocaster (een elektrische gitaar) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:50

Er is nog heel veel dat ik zou willen hebben. Eigenlijk mag ik niet klagen, maar een mens wil altijd meer,
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-02-22 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:52

Ik ben een heel gelukkig mens, maar er zijn een hoop dingen die het nog mooier zouden kunnen maken.

Een beter gevulde kledingkast
Een keuken met een vaatwasser en meer kastruimte
Een eigen auto (+rijbewijs, maar daar ben ik mee bezig)
Een opleiding kunnen doen

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:53

Ik zou graag een nieuwe bank willen hebben , die we nu hebben is gescheurd , doorgezakt en foei lelijk...nog even door sparen... :o

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 22:54

Hier ook een tevreden persoon. Ik heb alles wat mijn hartje begeerd. Woon samen met mijn grote liefde, paard staat in de buurt op een super plek.

Als ik dan iets mocht kiezen, vrijstaand woonhuis, paard aan huis. Genezing voor ernstige en chronische ziektes wens ik een ieder toe.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:04

En ook ik mag niet klagen maar ik zou graag nog naar disneyworld gaan (ben ik voor het sparen), nieuwe camera, nog een paar nieuwe limited edition disney poppen en geld voor een vollere kledingkast want superveel heb ik niet.

Maar voor de rest ben ik super tevreden.

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:14

Ayasha schreef:
Gezondheid is te koop? Hebben ze dan al een manier gevonden om Crohn en CU te genezen?
Of om hersendelen terug tot leven te wekken?
Functioneren als je niet gezond bent is een dure hobby, dat wel. Maar gezondheid is zeker niet te koop.

:j

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:17

Vjestagirl schreef:
kwita schreef:
Ja ik ben echt tevreden....behalve de gezondheid en dat is niet te koop al hangt er wel een prijskaartje aan het gezondheidszorg stelsel. (en dat vindt ik wel erg)

Offtopic: Gezondheid is wel te koop. Sowieso is stress een grote veroorzaker van gezondheidsproblemen, en het niet hebben van geld is een grote oorzaak van stress. Werk is ook een grote stress veroorzaker en ook daar zou je vanaf zijn met oneindig veel geld.
Daarnaast weten we allemaal dat gezond en gevarieerd eten duurder is dan een ongezonde hap, dus meer geld geeft je meer de kans om wat te doen aan je gezondheid.
Daarnaast laat leuke dingen doen goede hormonen los in je lichaam, maar er is maar weinig wat echt gratis is, dus ook daar kun je gezondheid kopen.

En al je dan toch ziek wordt kun je met veel geld een bedje in een privé kliniek regelen, waar de zorg toch echt een hogere standaard heeft (en je veel eerder geholpen wordt) dan in een gewoon ziekenhuis.

Ontopic: ik heb bijna alles wat ik me zou kunnen wensen wel. Ik wil mijn tuin nog verbouwen, ik wil nog wat posters aan mijn muren. Maar verder... Nee ik ben wel blij.

Waren bepaalde gezondheidsredenen maar zo makkelijk op te lossen......

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:19

Mijn moeder vroeg me wat ik voor Kerst wilde, waarop ik antwoordde dat ik alles al had wat ik wilde hebben en dat ik ook niet wist wat ik anders zou willen hebben. Uiteindelijk toch maar voor boeken gegaan, ben er dol blij mee. Maar ik herken het, ik voel me gelukkig ondanks alle ellende. Qua spullen heb ik alles al wat ik ooit gewild heb.

Vjestagirl schreef:
kwita schreef:
Ja ik ben echt tevreden....behalve de gezondheid en dat is niet te koop al hangt er wel een prijskaartje aan het gezondheidszorg stelsel. (en dat vindt ik wel erg)

Offtopic: Gezondheid is wel te koop. Sowieso is stress een grote veroorzaker van gezondheidsproblemen, en het niet hebben van geld is een grote oorzaak van stress. Werk is ook een grote stress veroorzaker en ook daar zou je vanaf zijn met oneindig veel geld.
Daarnaast weten we allemaal dat gezond en gevarieerd eten duurder is dan een ongezonde hap, dus meer geld geeft je meer de kans om wat te doen aan je gezondheid.
Daarnaast laat leuke dingen doen goede hormonen los in je lichaam, maar er is maar weinig wat echt gratis is, dus ook daar kun je gezondheid kopen.

En al je dan toch ziek wordt kun je met veel geld een bedje in een privé kliniek regelen, waar de zorg toch echt een hogere standaard heeft (en je veel eerder geholpen wordt) dan in een gewoon ziekenhuis.

Ontopic: ik heb bijna alles wat ik me zou kunnen wensen wel. Ik wil mijn tuin nog verbouwen, ik wil nog wat posters aan mijn muren. Maar verder... Nee ik ben wel blij.

Ik heb zelf ptss, dat kan je niet met geld oplossen hoor. :')
Maar gezondheid qua lichamelijke gezondheid, oké; dat kan je deels kopen.
Laatst bijgewerkt door coldsummers op 24-12-15 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:19

Ik zou graag groter willen wonen ipv mijn studenten kamer, maar ach, papa betaald dus mag niet klagen. En een tv met hdmi ingang.
Verder heb ik qua materiele zaken niets te wensen.

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 23:21

Ik heb niets te klagen, ik ben gelukkig met wat ik heb.
Natuurlijk heb ik wel wat dingen op mijn lijstje staan. Maar het is niet dat ik die dingen ook echt mis in mijn leven, ze zouden een leuk extraatje zijn, maar beslist niet noodzakelijk om mij tevreden te stellen.