Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

SindyKaya schreef:Net bij de vera moda geweest, nou vond het echt een dooie boel! Alleen maar heel donker en saai gekleurd..
Maar op internet vedrer kijken dan.

Ayasha schreef:Ben ik de enige die de neiging zou krijgen om baaslief te zeggen dat als ie zoveel eisen heeft dat ie maar een uniform moet sponseren of dat je thuis blijft?
Je bent 16 dus ik veronderstel dat het hier geen vaste job betreft maar een soort vakantie-job?
Kijk, als je nou een chique diner hebt en je werkt bij een bank oid... Dan snap ik het nog. Maar een paar dagen van tevoren en je werkt in een supermarkt... Vind ik een beetje raar. Ayasha schreef:Ben ik de enige die de neiging zou krijgen om baaslief te zeggen dat als ie zoveel eisen heeft dat ie maar een uniform moet sponseren of dat je thuis blijft?
Je bent 16 dus ik veronderstel dat het hier geen vaste job betreft maar een soort vakantie-job?

UhNee schreef:Ayasha schreef:Ben ik de enige die de neiging zou krijgen om baaslief te zeggen dat als ie zoveel eisen heeft dat ie maar een uniform moet sponseren of dat je thuis blijft?
Ik denk hetzelfdeKijk, als je nou een chique diner hebt en je werkt bij een bank oid... Dan snap ik het nog. Maar een paar dagen van tevoren en je werkt in een supermarkt... Vind ik een beetje raar.