? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
? Shirley schreef:Maar onze krant wordt bezorgd door een volwassen kerel met een auto dikker dan de mijne
En die stopt dan een kaartje met zijn bankrekeningnummer in de bus: of we maar wat willen overmaken?
Hahaahaaa!!! Een brutaal mens heeft de halve wereld he?

.
Ben al genoeg kwijt aan de krant, die ik nooit ontvang
. Shirley schreef:Als er hier een leuke puber op de fiets zou komen?
Zeker wel
Maar onze krant wordt bezorgd door een volwassen kerel met een auto dikker dan de mijne
En die stopt dan een kaartje met zijn bankrekeningnummer in de bus: of we maar wat willen overmaken?
Nou...nee dus
Verder ben ik best aardig en gul, hoor

had ik ook minder leuke en slecht betaalde bijbanen en hield niet mijn hand op. Minimum jeugdloon en vervelende banen horen bij opgroeien en de weg naar volwassen worden en een beter betaald baan. Tigress schreef:Nupe. Hier hebben we ook een gehad, die schooide er heel subtiel om. Hand ging in de zakken en rinkelde even met een paar muntjes. Heb haar fijne feestdagen gewenst, en daar mocht ze het mee doen
Als ik wil geven dan wil ik dat het uit mijn eigen goodwill is, en niet omdat er (subtiel) om wordt gevraagd
Lalidan schreef:Misschien omdat ik belgië fatsoenlijke jeugdlonen betaald worden en hier in Nederland niet?

Lonneke2001 schreef:Ik bezorg ook, en ben na lang twijfelen toch langs de deuren gegaan, dit alleen bij mensen waar ik bezorg (dus niet bij mensen met Nee/Nee of Nee/Ja) en deze keuze heb ik gemaakt omdat ik wekelijks 1,5 uur bezig ben, en van het bedrijf maar liefst €3,20 krijg voor dat 1,5 uur. Ik wil graag een baan als vakkenvuller maar ben pas 14 en mag nergens aan het werk. Dus heb ik besloten langs de deuren te gaan, en ik heb bijna 40 euro opgehaald, wat ik leuk kan gebruiken voor een kerstcadeautje voor mezelf
xxxMarleen schreef:Ik bezorg zelf ook folders en ben nu 2 jaren langs de deuren geweest met die kaartjes. Veel mensen geven er wel wat. Dit jaar €180 opgehaald terwijl ik 160 huizen heb
Ik kreeg bijna overal wel wat, maar vind het dan jammer dat mensen daarvoor nog even een vervelende opmerking moeten maken (misschien voor hun heel normaal, maar die hoor je 20x per dag als je langs de deuren gaat) en dan denk ik zo van als je t niet wil dan laat maar zitten hoor