even wat uitleggen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maximuss

Re: even wat uitleggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 00:05

Als jij hier telkens je gal wil komen spuwen (of aandacht komen zoeken) dan moet je ook maar aanvaarden dat er reacties op komen waar jij het niet mee eens bent of dat er mensen zijn die er anders over denken... Kun je dit niet, schrijf het dan neer in een dagboek ipv het op het internet te gooien. En als jij graag allerlei etiketjes gebruikt zet het dan idd in je onderschrift want topics als deze voegen niks toe aan Bokt...

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 00:14

Wow, wat gemeen zijn sommige reacties. :n TS biedt juist haar excuses aan, accepteer die dan, of negeer dit topic gewoon, maar ga niet oorlog lopen zoeken als TS juist vrede wil sluiten. ;)

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 00:16

Martine_R schreef:
"Laat ik een topic openen om te bespreken hoeveel topics ik open" :')

Die ironie was me ook niet ontgaan nee :D

ik ken je niet ts, hetzelfde geld voor je topics, maar netjes dat je je excuses aanbied en veel succes met werken aan jezelf; is niet makkelijk.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 20-12-15 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 00:19

Jammer dat sommigen hier zo kortzichtig met de situatie omgaan. TS vindt het zelf ook niet fijn en zit er blijkbaar mee. Laat haar haar verhaal doen.

Als je dat niet aanstaat, klik je het weg. Waarom nog éven die steek onder water? Jammer weer. :n

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 00:35

maximuss schreef:
Als jij hier telkens je gal wil komen spuwen (of aandacht komen zoeken) dan moet je ook maar aanvaarden dat er reacties op komen waar jij het niet mee eens bent of dat er mensen zijn die er anders over denken... Kun je dit niet, schrijf het dan neer in een dagboek ipv het op het internet te gooien. En als jij graag allerlei etiketjes gebruikt zet het dan idd in je onderschrift want topics als deze voegen niks toe aan Bokt...

>;) Als de reacties van ts je niet aanstaan klik het lekker weg.

Wat een reacties hier zeg! :r

Het is bijna kerstmis dus ben een beetje lief voor elkaar....

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 12:53

<:)
maximuss schreef:

Oke volgens jou voegt het niks toe,maar als we toch bot gaan doen wat voegt jou reactie aan bokt toe dan

verder bedankt voor de lieve reacties allemaal

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 15:49

Ts: mss moet je wat minder virtueel "kijk naar mij" gedrag tentoonspreiden en en je problemen in real life proberen op te lossen. Met lieve oooooohhhhh reacties ben je eigenlijk niks.
Stop gewoon met het zelfmedelijden en je te verschuilen achter etiketjes, neem je leven in handen en maak er het beste van.

Wat mijn reacties toevoegen: evenveel als de oooohhh zielig reacties maar die passen blijkbaar beter in je kraampje...

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 15:52

Martine_R schreef:
"Laat ik een topic openen om te bespreken hoeveel topics ik open" :')

Hier moest ik dus ook direct om gillen. _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 16:00

Je bent mij ook niet negatief opgevallen.

Sommige reacties zijn echt walgelijk :n ik vind het lief van je TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 16:17

Wat een reacties weer. Heb niks geen topics van je gezien ts,maar ik ben ook niet zo actief hier.

Lief dat je je excuses aanbied.

Jammer dat het voor sommigen moeilijk te accepteren is, dat niet iedereen een gelukkig huisje boompje beestje leven heeft. Als iemand verder geen vrienden heeft is een site als dit wel eens fijn om je hart te luchten.
Niet iedereen doet zichzelf voor als oh zie eens hoe geweldig mijn leven is.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 16:23

Waarom maken we geen 'sorry-afdeling'.. voor elke bokker met een sprry complex..

Dit is al de 100ste bokker die zn excuses aanbied voor topics, raar gedrag ect..

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 16:59

Lastig he als iemand sorry zegt

het is schijnbaar ook lastig als je echt eerlijk bent over jezelf
en niet in de perfecte wereld past

nee ik ben niet aan het aandacht zoeken
nee ik ben niet perfect

wat ik wel ben is eerlijk

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 17:27

niks lastigs aan maar als iemand vaker een "sorry" topic plaats en daarnaast nog meerder topics over haar problemen plaatst..

maar als alle "AAAH wat ben je zielig" reacties warm onthaald worden en de wat kritischere posts alleen maar ontvangen worden met gemekker dan heeft het sorry zeggen toch geen zin?

je hebt sorry gezegd omdat je vervelend deed op bokt, nou bepaalde mensen is dat opgevallen en die nemen jou exuses daardoor niet serieus.

Dan heb je 2 keuzes, je kunt het accepteren en zeggen/denken hmm die mensen hebben dus wel "last" van mij gehad en dat is een gevolg van mijn eerdere acties

of je gaat als net als elke keer vol in de aanval, waarmee je alleen maar bevestigd dat je "dat vervelende meisje bent wat zoveel topics plaatst voor aandacht"

voor mij krijg je een foei en ontstip ik dit topic :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 17:36

Wat apart; ik dacht net ik TeM even omdat ik nog niet zo lang geleden bijna precies hetzelfde sorry-topic al voorbij had zien komen, en toen las ik dat een mod jou als TS juist heeft aangeraden om nog een sorry-topic te openen?

Blijkbaar heeft dat een reden, maar ik zou je als tip willen geven om niet steeds de nadruk te leggen op de moeilijkere/vervelendere kanten van je posts, maar juist te laten zien dat je ook net als alle anderen in staat bent om hele normale posts/topics te plaatsen. Ook met herhaalde sorry-topics blijf je namelijk zelf de nadruk leggen op jouw fouten, en dus vestig je daar ook weer de aandacht op van de topiclezers. Het lijkt mij in jouw geval veel slimmer als je stopt met sorry-topics openen voor foute posts, en in plaats daarvan gewoon normale, nuttige posts plaatst in normale topics. Dat is het verschil tussen:

- Ik schrijf stomme posts die de aandacht op mij vestigen en krijg daar terecht veel negatieve aandacht op
- Ik besluit dat ik dat zo niet meer wil maak dus sorry-topics aan om nog een keer de aandacht te vestigen op de mijn fouten, waardoor mensen die vinden dat ik teveel (negatieve) aandacht op mij vestig die mening alleen maar bevestigd zien.

Of:
- Ik schrijf stomme posts die de aandacht op mij vestigen en krijg daar terecht veel negatieve aandacht op
- Ik besluit dat ik dat zo niet meer wil en plaats mijn volgende post in een topic over aquaria en geef iemand nuttige tips over goudvissen houden.

Doe optie B, en mensen zijn je binnen de kortste keren vergeten en zien jou gewoon weer als een van de vele Bokkers die soms vragen stellen en soms anderen helpen. Mensen kijken dan niet meer naar jou, maar naar je posts en jij gaat weer vrij onopvallend door het Bokt-leven als een van de vele leuke, niet in het oog springende maar waardevolle Bokkers.

De belangrijkste vraag is echter: wil je dat wel?
Kun jij ermee leven als je posts gewoon posts zijn, of vormt je Bokt-identiteit inmiddels een belangrijk onderdeel van je eigen identiteit en heb je het nodig om gezien te worden, positief of negatief? Als dat laatste het geval is en je dus posts blijft plaatsen die jouzelf in het centrum van de aandacht blijven plaatsen, dan zou ik eens vragen of de mods je hierin actiever kunnen begeleiden - of gewoon eens een ban van een dag/week/maand aan te vragen om te kijken naar of jij die Bokt-aandacht voor jouw identiteit wel echt zo hard nodig hebt, of dat je Bokt helemaal niet nodig hebt om jezelf te zijn. Dat zal absoluut even afkicken zijn, maar als je hier de discussie aan blijft gaan over hoe mensen hier over je denken naar aanleiding van jouw posts, dan vecht je tegen windmolens; niemand hier kent jou, niemand weet wie je bent en wat al deze virtuele mensen van jou vinden is dus totaal irrelevant, helemaal omdat dit een forum is dat uiteindelijk, als puntje bij paaltje komt, stomweg over paarden gaat en niet over jou. Het klinkt misschien stom, maar als je kunt leven met het feit dat je een van de tienduizenden Bokkers bent die nuttige posts en antwoorden geeft, dan ben je hier helemaal op je plek. Als je hier bent om gezien te worden of aandacht te krijgen en je anonieme Bokt-reacties nodig hebt voor je zelfbeeld, dan zul je de oplossing niet op Bokt vinden, maar bij jezelf.

maximuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 17:40

Welke perfecte wereld,Ts? Stop gewoon met het "iedereen is tegen mij" pubergedrag. Who cares dat jij "anders" bent, blijkbaar ben jij degene die hier moeite mee heeft...

Iedereen is anders en iedereen is zichzelf en da's juist het mooie (gelukkig opent niet iedereen tig topics daarover) maar dat moet jij blijkbaar nog beseffen...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 17:45

Ik vind het erg apart dat een mod gaat adviseren om sorry topic's te openen... Zeker als de vorige nog geen maand oud is.

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 17:54

Oke dat kan
De enige bedoeling van mij was het uitleggen
en ga me ook verbeteren hier op bokt
dat wil ik graag

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 17:55

Ik vind het wel apart dat een mod je dit aanraad. Mede omdat er schijnbaar (?) discussies geweest zijn, en dit dus een topic is die dan wederom discussies of dergelijke oproept... En dat is wat bokt toch juist niet wilt?

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 18:02

Raar gedrag dit......

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 02:27

Laat ik alles even op een rijtje zetten...

1. Het bokt-gedrag van TS is inderdaad niet heel handig.
2. De manier waarop een hoop bokkers hiermee omgaan is ook niet heel handig.
3. Een betere wereld begint bij jezelf.
4. Dat geldt voor alle partijen ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 03:08

Ten eerste kan ik mij bijna niet voorstellen dat een mod je aan heeft geraden een topic te openen die bijna overeenkomt met een topic van je van nog geen maand oud.

Ten tweede, wil je alsjeblieft leestekens gaan gebruiken? Dat is de voornaamste reden dat je mij bent opgevallen.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 03:14

pniekepnak schreef:
Laat ik alles even op een rijtje zetten...

1. Het bokt-gedrag van TS is inderdaad niet heel handig.
2. De manier waarop een hoop bokkers hiermee omgaan is ook niet heel handig.
3. Een betere wereld begint bij jezelf.
4. Dat geldt voor alle partijen ;)

:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:00

Kan een mod verifiëren dat dit het advies was? Want volgens mij werkt het averechts.

Ts, ik vind je geopende topics nog niet eens het stomste, maar dat je naar andere bokkers die om hulp vragen heel lelijk kunt uithalen. Dat wekt bij mij een ongelooflijke antipathie op.

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 12:17

Bedankt voor de behulpzame reacties ik ga er wat mee doen

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 12:20

Super ik hoop dat je er wat aan hebt. Iedereen moet toch leren, dat is geen schande en zoals je aan sommige reacties in dit topic ziet ben jij heus niet de enige die nog wat te leren heeft