Heb je wel kerstgips? Ik was vorig jaar op de gipskamer en toen was het bestelde kerstgips nog niet binnen, vond ik wel jammer, zag mezelf wel met kerstboompjes oid.
Als je 1 mitella hebt kun je ook kleine kerstversieringen eraan vastmaken met plakband of kleine veiligheidsspeldjes misschien?
karijn
Geplaatst: 17-12-15 20:15
Kijk eens op de site van Zara, die hebben diverse kledingstukken met wijde mouwen voor een leuk prijsje. Bij de midijurken zitten wat exemplaren die leuk zijn voor de kerst.
Ik heb twee jaar terug vlak voor kerst mijn pols op 2 plekken gebroken omdat paard dacht dat we aan het turnen waren en een koprol maakte. Ik kreeg toen kerstgips gif groen met kerstmannetjes lol Daarbij het ik een zwart mouwloos jurkje aan dat ging prima en zag er leuk uit geen sieraden nodig.. gips was mijn accentje XD
Ik moet dinsdag terug voor nieuw gips. Ben benieuwd of ze dan iets leuks hebben Ik heb in ieder geval al heel wat meer inspiratie gekregen dankzij jullie!
Ik heb de poncho die Selina had gepost besteld. Ik zit nu alleen nog te twijfelen over wat ik met de mitella ga doen. Zelf pimpen gaat in ieder geval moeilijk worden maar kan daar nog over nadenken.
Heb je nu nog dat zware, witte gips? Dan op de gipskamer bij de wissel ook vragen of je een sling mag. Dat vond ik in elk geval veel comfortabeler, had hem ook niet strak via mijn nek, maar achterlangs over een schouder. (http://www.klinion.nl/sling-mitella/, zoals op het tweede plaatje)
Ja heb dat nu nog inderdaad. Het is inderdaad heel zwaar spul. Ik zal het dan gelijk gaan vragen. Op het plaatje ziet het er in ieder geval al zo veel handiger uit.