Maximus91 schreef:Hallo allemaal!
Uhm... ik heb veel problemen in de familie, wat wellicht aan mijzelf ligt, maar als ik mijzelf niet kan zijn dan zijn ze toch niet goed voor me right? Als ik me in alle bochten moet wurmen om de rest tevreden te stellen en daar zelf aan onder door ga?!?
Ik wil niet te diep de details in gaan... maar dit is waar ik meezit:
Mijn broer heeft na een relatie, waaruit 2 kids zijn ontstaan, na de scheiding nu een nieuwe relatie. Op zich een heel toffe dame (als je haar aan je kant hebt, mag ze je niet, dan heb je oorlog om niks). laat ik zeggen dat ik haar (door mezelf te zijn op FB) op dr teentjes heb getrapt met iets kleins... sindsdien word ik doodgezwegen, vuil aangekeken en genegeerd, ruzie met mn broer als ik m al zie (werk 5 lange dagen) en ook met mn moeder (ja we wonen met zn allen in 1 grote boerderij)... nu ben ik 10 jaar jonger dan haar en 13 jaar jonger dan mn broer, en mn moeder zegt dat ik ''normaal'' moet doen tegen hun. Maar waarom moet ik mij in allerlei bochten wringen om hun weer tevreden te stellen? Zij hebben toch een probleem met mij, kunnen ze dan niet gewoon naar mij toe komen? en er 'NORMAAL' over praten??? ipv me vals aan te kijken enzo? maargoed, het zal wel allemaal aan mij liggen, ik ben de gek.
Wat zouden jullie doen in deze situatie? Zeker met oog op aankomende kerstshizzle.
Als er niet op een toffe manier (je mag best kritiek op mij hebben, maar val me niet persoonlijk aan, je kent me immers niet) gereageerd kan worden, verwijder ik dit topic weer en modder ik gewoon wat aan...
bij voorbaat dank voor de moeite!
Groetjes Maxime
Nou, veel succes daarmee.
Maximus91 schreef:Snap ik maar dit komt omdat ik heel slechte ervaringen heb met hoe mensen online tegen mij doen, en dus zet ik het er zo bij dat ik dat niet waardeer.
Volgens mij heb jij wel veel last van 'hoe mensen tegen jou doen'. Zowel online als in het echte leven, aangezien het topic daarover gaat.
Misschien is het toch tijd dat je eens naar jezelf kijkt. Hoe staat JIJ eigenlijk in het leven? En als "iedereen" zo doet tegen jou, is het al eens bij je op gekomen dat "iedereen" gelijk heeft, en jij niet?