Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als ze lag te huilen door pijn ging ik haar niet gecontroleerd laten huilen hoor.
benangelique schreef:dat is echt achterhaalde informatie. huilen heeft niet met verwerking te maken, maar met de hunkering naar aandacht, om wat voor reden dan ook. Als jij lang huilt, val je ook in slaap, volledig uitgeput.
Adin schreef:Ik ben d'r ook heel slecht in....Daarom slaapt mijn dochter van bijna 20 maanden snachts nog steeds bij mij.......
OVerdag slaapt ze wel in d'r eigen bedje, maar snachts heb ik geen puf voor toestanden dus slapen we samen.
Mijn zoon sliep ook altijd slecht en tussen ons in, is vanzelf goedgekomen, inmiddels is hij 4,5 en slaapt vanaf zijn 3e door op zijn eigen kamer.
Maak me niet te druk.
.
, nu mis ik dat wel.
. Toad schreef:Heb je er al eens bij stilgestaan dat oorontstekingen een bijwerking zijn van vaccinaties? En dat daar ook zeker de slaapproblemen van kunnen komen?
Mijn zoontje van 1 heeft koemelkallergie, en slaapt heel slecht als ik koemelkproducten heb gegeten, huilt dan ook veel.
Ik blijf er altijd bij liggen totdat ie slaapt. Laten huilen vind ik echt achterhaald en het is schadelijk voor de hechting met je kindje.
bigone schreef:Toad schreef:Heb je er al eens bij stilgestaan dat oorontstekingen een bijwerking zijn van vaccinaties? En dat daar ook zeker de slaapproblemen van kunnen komen?
Mijn zoontje van 1 heeft koemelkallergie, en slaapt heel slecht als ik koemelkproducten heb gegeten, huilt dan ook veel.
Ik blijf er altijd bij liggen totdat ie slaapt. Laten huilen vind ik echt achterhaald en het is schadelijk voor de hechting met je kindje.
Ik vind het nogal een ferme uitspraak. Schadelijk voor de hechting met je kindje. Daaruit kun je dus concluderen dat hele generaties totaal geen hechting met hun ouders hebben gehad. Sorry maar dit is weer het andere uiterste. Je herkend snel genoeg de huiltjes van je kind en daarnaast worden ze wel heel erg gepamperd door sommige ouders. Elk kreetje is genoeg om te troosten.
Ik heb kinderen die echt wel eens gehuild hebben en toch een uitstekende binding met pa en ma hebben. En als jij het beste met jouw kind voor hebt dan laat je zelf de produkten waar het koemelkeiwit in zit staan, lastig maar het kan.