Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gloa schreef:Bedankt voor alle reacties!
Primark kom ik voor mezelf regelmatig maar die hebben volgens mij geen extra smalle kinderbroeken. Alleen dames en die gaan nog niet.
H&M konden we niet slagen en de skinny van de hema heeft ze nu ook maar zelfs die is eigenlijk te ruim.
Heb haar net eens opgemeten en zal het internet eens afspeuren naar de genoemde merken. Dames super bedankt voor alle hulp voor deze mode leek![]()
. Erg handig want hebben die merken bij 146 langere pijpen of zijn de 152 smaller in de taille.............ik kom er niet uit
Gloa schreef:Hmm oké dan misschien toch maar eens een hele kleine damesmaat passen bij haar. Hopelijk volgende week ergens tijd om met haar een grotere stad op te zoeken. Bij ons komen we met een jeanscenter, h&m en hema niet verder.
Op tumble&dry na kan ik van geen enkel genoemd merk een maattabel vinden. Erg handig want hebben die merken bij 146 langere pijpen of zijn de 152 smaller in de taille.............ik kom er niet uit
. Ik heb gisteravond 2 tumble&dry broeken besteld met een leuke korting. Als die niet passen dan zit er niets anders op dan volgende week toch ergens wat tijd te vinden om naar de stad te gaan.