Broek voor lang smal kind

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:12

De WE heeft broeken in 'super slim fit'. Dit zijn de strakste broekjes met lange pijpen die ik voor een laag budget heb kunnen vinden :)
Laatst bijgewerkt door Celestial op 15-12-15 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:15

Hier voor mijn sprietje broeken van Retour, Blue Rebel, Tumble'n dry en Cars. Allemaal extra smallfit. Helaas dan nog of te kort of te wijd boven. Maar deze komen het dichtsbij.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:19

Na al die jaren heb ik dit probleem als volwassene ook nog vaak. Als kind, maar ook nu nog als volwassene koop ik broeken die in de lengte goed zitten, maar vaak bij de taille te wijd. Die lever ik in bij de kleermaker en die worden dan precies mooi om mijn kont en middel vermaakt. Scheelt zoeken en veel frustratie en de kosten zijn ook niet te hoog.

future_vet

Re: Broek voor lang smal kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:24

Oh wat een ellende, precies dat had ik vroeger.

De primark heeft mooie lange broeken, en de Zara kids ook!

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 11:24

Name it heeft mooie en goede broeken voor smalle meiden, nu met de sale overal vallen ze wel binnen de €25,-

edit: En V&D heeft hele mooie jeans! Cars jeans voor een mooie prijs

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 12:19

zara

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 12:23

Primark! Ben zelf ook lang en dun, maar Primark heeft ook 'long' broeken in hele kleine maten. En dan kosten ze ook nog eens geen drol.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 16:46

Bedankt voor alle reacties!

Primark kom ik voor mezelf regelmatig maar die hebben volgens mij geen extra smalle kinderbroeken. Alleen dames en die gaan nog niet.

H&M konden we niet slagen en de skinny van de hema heeft ze nu ook maar zelfs die is eigenlijk te ruim.

Heb haar net eens opgemeten en zal het internet eens afspeuren naar de genoemde merken. Dames super bedankt voor alle hulp voor deze mode leek :+ :D

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 17:47

Ik droeg vroeger vaak Cars. (geen idee of dat merk nog leeft)

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:31

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 18:46

Cars bestaat nog.
Zoon draagt die broeken.
Mooie lengtematen.

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:42

Gloa schreef:
Bedankt voor alle reacties!

Primark kom ik voor mezelf regelmatig maar die hebben volgens mij geen extra smalle kinderbroeken. Alleen dames en die gaan nog niet.

H&M konden we niet slagen en de skinny van de hema heeft ze nu ook maar zelfs die is eigenlijk te ruim.

Heb haar net eens opgemeten en zal het internet eens afspeuren naar de genoemde merken. Dames super bedankt voor alle hulp voor deze mode leek :+ :D

Klopt, maar damesmaat 6(?) paste mijn zusje op 11 jaar ook! En die had toen ook nog geen 'vrouwelijke vormen'.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 20:44

Bij de c en a hebben ze verschillende pasvormen iig bij de jongens. Zit hier met een hele lange dunne jongen dus is altijd zoeken . en idd gemaakt valt vaak smal.

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 21:29

C&A extra slim is vaak wel fijn passend. Het werkte voor mijn meiden ook goed, die hebben dit probleem ook :)

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 21:47

Ik heb met mijn zoon hetzelfde probleem en hij vindt broeken ook alleen fijn zitten als ze goed strak zitten.

Zara en WE heeft fijne skinny's die erg smal vallen maar de fijnste skinny broeken bestel ik in Engeland bij Next. Dat zijn deze http://nl.nextdirect.com/nl/g41448s6 en die zitten perfect bij mijn zoon.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 21:51

Ik had dit probleem vroeger ook altijd.
Ik kon altijd slagen bij the Sting (die hebben mini mini dames maten). Ook de Primark is fijn. H&M en Zara hebben er soms ook wel wat tussen hangen. Oh en de Esprit heeft ook broeken met lengtematen die erg smal zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 22:18

Hmm oké dan misschien toch maar eens een hele kleine damesmaat passen bij haar. Hopelijk volgende week ergens tijd om met haar een grotere stad op te zoeken. Bij ons komen we met een jeanscenter, h&m en hema niet verder.

Op tumble&dry na kan ik van geen enkel genoemd merk een maattabel vinden _-:( . Erg handig want hebben die merken bij 146 langere pijpen of zijn de 152 smaller in de taille.............ik kom er niet uit ^)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 11:57

Gloa schreef:
Hmm oké dan misschien toch maar eens een hele kleine damesmaat passen bij haar. Hopelijk volgende week ergens tijd om met haar een grotere stad op te zoeken. Bij ons komen we met een jeanscenter, h&m en hema niet verder.

Op tumble&dry na kan ik van geen enkel genoemd merk een maattabel vinden _-:( . Erg handig want hebben die merken bij 146 langere pijpen of zijn de 152 smaller in de taille.............ik kom er niet uit ^)

Gewoon langs gaan en passen. Alle broeken vallen anders en misschien past er wel iets waarvan je dacht van niet. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:28

Passen is erg lastig in te plannen aangezien ze vooral bij ons zijn op schooldagen. Dan ga je na school niet nog even een uur reizen naar een andere stad om daar vervolgens meerdere winkels af te gaan %) . Ik heb gisteravond 2 tumble&dry broeken besteld met een leuke korting. Als die niet passen dan zit er niets anders op dan volgende week toch ergens wat tijd te vinden om naar de stad te gaan.