Hoe vaak huissloffen vervangen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:31

Ik heb Crocs (and am not ashamed to admit it :D :D ). Heb vier jaar lang met een paar nepperds gedaan en zojuist in Schotland een paar echte gekocht. Vond ik m'n fake-jes al fijn: deze zitten helemaal goddelijk. Ik ga voor acht jaar deze ronde. :+

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:38

Anoli schreef:
Elk jaar gaan mn sloffen de prullenbak in, maar dan zijn ze ook wel echt afgedragen hoor. Maar goed ik heb altijd van die fluffy sloffen van de scapino of van haren.

Hier ook altijd fluffy sloffen van de Scapino of Schoenenreus. Zijn inderdaad na een jaar meestal kapot/uitgelopen.
Dit jaar heb ik sloffen van de Primark. Gaan tot nu toe goed mee, maar zal na de winter ook wel aan vervanging toe zijn.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:39

Olympia96 schreef:
Ik heb Crocs (and am not ashamed to admit it :D :D ). Heb vier jaar lang met een paar nepperds gedaan en zojuist in Schotland een paar echte gekocht. Vond ik m'n fake-jes al fijn: deze zitten helemaal goddelijk. Ik ga voor acht jaar deze ronde. :+

High five! Ik heb ook crocs in huis :D En sloffen. Heb ze al jaren die crocs maar sloffen vervang ik jaarlijks of als ze kapot gaan.

Laura_

Re: Hoe vaak huissloffen vervangen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:44

Ik heb uggs sloffen, heerlijk warm en stevige zoo. Die vervang ik dus pas als ze echt kaput zijn. Ooit wel is van die fluffyb sloffen gehad, maar die gingen na een jaar toch wel weg. Vieze zool en lubberde uit, waardoor ik vrij snel niet meer op zool liep.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:46

Ligt er een beetje aan. Zeker niet wekelijks. Ik kijk per jaar aan of ik nieuwe nodig heb, zodra de houtkachel hier weer aan gaat. Maar ik draag ze ook niet heel intensief, ik ben meer zo'n cosy sokken persoon.
Ik heb nu met sinterklaas een ander soort paar gekregen, net dikke gevoerde hoge sokken met een zool met anti slip. Heerlijke dingen, maar ik kan nu al zien dat ze hooguit 2 jaar mee zullen gaan. Mn spaanse sloffen heb ik inmiddels al 3 jaar geloof ik, en ja zool is wat vies maar daarvoor is het de zool.. kunnen nog makkelijk een tijdje mee gaan dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 00:59

Ik vind sloffen best snel stinken, vooral als je een btje last hebt van zweetvoeten. Sommigen kunnen prima in de wasmachine maar sommige ook niet. Dan gooi ik ze gewoon weg.

Monica72

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:07

Mijn sloffen zijn houten klompen kan ik de hele dag op lopen en doe er jaren mee en voeten blijven d'r ook lekker warm in :)

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 01:11

Ik heb van die nep uggs van de action die ik gebruik als slof.
De zool is makkelijk zuiver te maken zou dat nodig zijn.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 07:33

Monica72 schreef:
Mijn sloffen zijn houten klompen kan ik de hele dag op lopen en doe er jaren mee en voeten blijven d'r ook lekker warm in :)

Ook zo lekker op de bank natuurlijk. :+

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 07:46

Ik heb ook van die goedkope sloffen. Geloof een euro of 6. Ik gebruik ong vier paar per jaar en dan zijn ze ook helemaal op het einde. Dus een maand of drie per paar.

Monica72

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 07:54

Iris82 schreef:
Monica72 schreef:

Ook zo lekker op de bank natuurlijk. :+

neu op de bank zit ik zonder klompies netjes op de grond schuif d'r zo weer met de voeten in bij het opstaan :D

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 13:04

Ik draag mijn Uggs als sloffen. Al vier jaar. :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:23

Heb UGG pantoffels nu al een jaar of 6 en die gaan voorlopig niet weg :D heerlijke sloffen en hun geld meer dan waard

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:27

Ik was heel veel sloffen kwijt, dus ik kocht elke keer maar weer nieuwe. Nu ben ik pas verhuisd en heb ik een stuk of 5 paar, dus ik kan wel even vooruit. Maar ik doe ze pas weg als ze op zijn. Dus of erg vies (indien niet mogelijk om te wassen), of kapot.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:33

Ik loop er nog weleens meebuiten dus elke winter twee paar ofzo van die spaanse en een stel duurder met stevige zool gaan jaren mee.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:35

mijn huissloffen zijn adidas-slippers en die worden pas vervangen als de gaten erin vallen (letterlijk)

xReetch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 14:41

Ik heb altijd sloffen tot net over mn enkels en als back-up spaanse sloffen. Na een jaar heb ik die wel uitgelopen en zijn ze naar mijn zin niet zacht genoeg meer :o
Voor even snel naar buiten heb ik extra grote crocs waar ik met sloffen en al in pas :')

Omdat ik regelmatig op bezoek ga bij familie heb ik daar ook een paar staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:33

Weet je waar dit me aan doet denken. Bij ons op de basisschool, nam iedereen zijn sloffen mee als het had gesneeuwd of hard regende. Dan trokken we de schoenen voor het lokaal uit en trok iedereen zijn sloffen aan. Ondertussen zit ik al lang op het hbo, maar als ik met besneeuwde schoenen aankom op school, mis ik dat echt altijd. :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:36

Mijne komen van de Primark, eurotje of 8? Zitten heerlijk! Nu worden ze eigenlijk iets te groot, dus wordt tijd voor nieuwe. Had laatst ook voor 6 euro ofzo bij de Wibra sloffen mee genomen, maar die zitten verschrikkelijk! :')

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:39

3 a 4 keer per jaar, en tussendoor worden ze nog gewassen. Maar ik draag ze ook zo'n 8 uur per dag, 365 dagen per jaar dus ze zijn dan ook echt wel op

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 15:52

Ik haal meestal hush puppies in Luxemburg in de uitverkoop. Die hebben een harde zool en daar doe ik toch wel een paar jaar mee. Meestal koop ik nieuwe omdat ik verliefd wordt op een modelletje van de nieuwe collectie en mijn maat altijd wel over blijft in de uitverkoop.