Tja. Daar sta je dan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:41

Ow wauw.. Wat anderen zeggen, beter kwijt dan rijk.. Heel veel sterkte toegewenst in elk geval! Bowen heeft het heel mooi verwoord :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 21:41

Bedankt allemaal, doet me goed!! Moest het even van me afschrijven..

Bowen dank je! Het is niet gek dat ik link op haar ben. Ik heb haar 2/3 maanden terug leren kennen als 'de vriendin van een vriend' van mijn ex. Die jongen had haar al heel snel aan de kant gezet. iig was de vriendschap vanaf mijn kant oprecht maar wilde zij alleen maar vriendschap om maar bij mijn ex in de buurt te kunnen zijn. Ze wilde dit werk ook langer doen maar ze durfte niet, mijn ex is best een imponerend type en dus de perfecte beschermengel :P
Er is gewoon veel gebeurd, een heel vies spelletje gespeeld vol met leugens en ik snap gewoon niet waarom dit nou weer precies bij mij gebeurt

En ook dit nog. Tot hier ging het tussen ons supergoed.. Maand of 4 geleden zat hij ook met een ander mokkel. Toen ik daar achter kwam had ik het ook uitgemaakt en een week later zat hij als een klein kind te janken, dat hij zijn gezin niet wilde opgeven voor zoiets stoms. Dus ik gaf hem 1 kans om te kijken hoe het zou gaan en of het nog goed kon komen. Hij deed ook zijn best.. 2 weken ofzo.

De kansen zijn dus verspilt hoewel hij denkt (dat ik erin trap) dat dit nog goedkomt met relatietherapie :j :+ <:)

Vraag me echt af wat er mis met mij is haha :') ;(

Anoniem

Re: Tja. Daar sta je dan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:43

Meid, met jou is natuurlijk helemaal niks mis! :n Je ex is gewoon een idioot en die meid verdient hem en andersom!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:45

Relatietherapie omdat hij een beetje rondne*kt (excuse my french)? Hij heeft wel gevoel voor humor :+

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-15 21:47

DebGizmo wat vreselijk!! Wat een lafaards he sommige kerels :/

eenitraM schreef:
Zo. Duidelijk..

Hoe is t nu? Hoelang speelde het al? Hoe ben je er achter gekomen? Hoe gaat t nu met de kinderen?

Met de kindjes gaat het goed. We hebben al regelingen getroffen en alles s verder wel al netjes geregeld. Vorige week zaterdag had ik hem eruit getrapt.
Ik heb het er echt met veel pijn en moeite uit moeten trekken. Zij had al toegegeven. Het is echt dat ik aan de kinderen moet denken anders had ik ze allang met de kop over de stoeptegels getrokken. :7

Haha vuurneon... Ik stond ook ff met mijn mond vol tanden toen ie dat zei!!
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 11-12-15 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:48

Nou lieverd met jou is niks mis.
Maar die gast heeft gewoon een giga bord voor z'n kop dat hij jou laat lopen en liever met een ander mokkel te bed duikt.

Lieverd met jou gaat het helemaal goed komen +:)+
Het zal niet makkelijk zijn en het is enorm verdrietig,
Maar je komt er sterker uit.

Als je wilt ben je hier welkom om koffie te komen doen, ben de zelfde leeftijd en heb 2 zonen :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:48

Duidelijk nog niet volwassen en niet klaar voor een vaste relatie met kinderen.
Schop onder zijn hol geven en zelf verstandig verder gaan.

Denk nooit dat dit aan jou ligt :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:50

Poiuytrewq schreef:
Vraag me echt af wat er mis met mij is haha :') ;(

Ehhhhh volgens mij is de juiste vraag wat er met HEM mis is.

Sterkte gewenst. GA voor je kindjes!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:50

:(:) heel veel sterkte en hopelijk gaan je kindjes hier niet teveel onder lijden.

Weet een beetje hoe je je voelt. Alleen hier ruim 27 jaar relatie bijna 25 jaar getrouwd en omgewisseld voor een jong blond exemplaar (ruim 18 jaar ververschil) dat al twee jaar achter mijn bijna ex aanzat en me dit toen ook gezegd heeft zelfs. {:)-:( Stom kreng.

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 21:58

Pfoe sterkte! Zulke mannen zijn echte losers en zullen nooit veranderen. Ze lopen hun p*k achterna.. Heb er zelf helaas ook zo eentje gehad, maar nu een paar maanden later ben ik erg blij dat ik eraf ben, beste keuze ooit! Het ligt niet aan jou!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 22:05

Hij komt zichzelf nog wel tegen, wat hij heeft laten gaan.

Heel veel sterkte.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 22:08

Poiuytrewq schreef:
DebGizmo wat vreselijk!! Wat een lafaards he sommige kerels :/

Ja absoluut, sommige mannen...

Ach, weet je, ik zie mijn kinderen opgroeien en heb ze elke dag heerlijk bij me en hij mist zo ongelofelijk veel, zeker van de jongste, die kent hij eigenlijk niet eens.. Dat besef komt waarschijnlijk pas als ze volwassen zijn, maar dan is het voor hem al te laat. Hij komt zichzelf nog wel tegen

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-15 22:12

Er is echt niets mis met jou! Je hebt juist goed gehandeld voor jezelf maar ook voor jou/jullie kinderen

Is een stukje zelf bescherming
Dat hij aankomt met relatie therapie zegt meer over hem dan over jou
Ik moet bij dit verhaal een beetje aan m'n ex denken er waren dan (godzijdank) geen kinderen in het spel
Hij is ook een aantal keer vreemd gegaan en had zelfs met een n relatie
Huilend met hangende pootjes kwam hij terug
En n paar dagen later was t weer raak met dezelfde
Nog 1 kans (die hij toen al verspilt had maar liefde maakt blind)
In de hoop dat t nu goed zou zijn
Zij was inmiddels in n relatie met zijn broertje en ik heb d'r leren kennen en heb het deels naast me gelegd

En enkele maanden later ging hij heel veel om met de zus van een toen nog gezamenlijke vriend
(Hem snap ik ook niet als t mijn zusje geweest was had ik vertelt dat haar vriend een relatie met een ander had. Heb wel t gevoel dat hij dat gezegd heeft en dat zij van mij afwist maar dat t d'r geen hol uitmaakte)
En na wat rare acties hij moest ineens na Berlijn om d'r op te halen samen met die gezamenlijke vriend/broer van die griet
Na wat avonden dat hij zei dat hij op de zaak was en d'r helemaal niemand was, of een chocolade roos in m'n keuken en als ik m dan achterdochtig vroeg voor wie die was.
Met natuurlijk t antwoord voor jou
Terwijl ik chocolade afgrijselijk goor vond en hij dat donders goed wist
Toen kwamen de kaarten binnen ze waren blijkbaar samen op een of andere toren geweest en met de nodige lap tekst hoe gek ze op m was. En na confrontatie dat het allemaal niet zo was want ze waren gewoon vrienden.
Op de zaak op kantoor ver weg in n la verfrommelde brief dat ze z'n spijt had dat ze ruzie gehad hadden nadat ze seks gehad hadden.
Of een stijltang in m'n huis wat ik nooit gezien had en allemaal z'n dingen
Was ik het echt spuug en spuug zat!
Zo is onze relatie, huis en goed lopend bedrijf in enkele maanden compleet om zeep geholpen
Alles wat ik/wij opgebouwd hadden was "voor niets geweest"
Enkel omdat hij uit was op avontuurtjes dat had meneer ook toegegeven uit eindelijk :j
Ook dat mevrouw in mijn huis heeft geslapen toen ik op een meerdaags concours was enz
En mevrouw nummer 1 (waar ik vrienden mee was tot ik dit hoorde) heeft zovaak tegen hem gezegd dat hij mij d'r uit moest werken zodat zij mijn plek kon innemen want z'n bedrijf was haar droom blablablabla) en ook zij wist van die 2de griet af uit Berlijn)
Toen ik achter dit kwam heb ik echt overal een punt achter gezet
En nu heb ik m'n leven weer op de rit heb n leuk huisje heb een onwijs lieve vriend heb n baan (voor het eerst in m'n leven voor de baas) ondanks dat die baan me heel veel energie kost
Ondanks dat alles ben ik zoveel gelukkiger dan ooit te voren
Ondanks dat ik vele malen minder te besteden heb als met mijn ex samen
Ondanks dat ik m'n bedrijf dagelijks mis (had n huis 24 stallen grote binnenbak enz)
Maar ik mag niet klagen nu heb ik wel minder (7 stallen en buitenbak maar wel veel wei)en doe amper nog werk in de paarden sport

Maar echt ik ben zo happy nu rust in m'n leven
Ik voel me veilig, gewaardeerd en geliefd en dit heb ik al die jaren moeten missen
Ik heb een sociaal leven nu dat heb ik ruim 4j niet gehad alles draaide om werken werken en nog eens werken

Meid ik hoop echt van harte dat je hem niet nog een kans geeft ook niet omdat je het beste wilt voor je kinderen
Asjeblieft houd de eer aan jezelf, zoek troost bij mensen die je wel kunt vertrouwen en waar je op kunt bouwen
Ik heb het zelf meegemaakt en hier ga je aan onderdoor je gevoel zegt vaak dat t goed is om m nog een kans te geven. Maar diep van binnen weet je ook dat het niet zo is.

Oh zie nu dat m'n verhaal wel erg lang is en ik niet meer ontopic was
Maar was zo aan het typen
Sorry ts

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 01:10

Sterkte! Volgens mij ben je een sterk en humorvol (is dat een woord?) persoon.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 01:18

Met jou is niks mis! :(:) Met hem! Jij bent sterk en je kan hier uit komen, dat weet ik zeker. Je bent veel te goed voor hem!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 01:28

Sterkte, TS. Wat een klotestreek van hem. :(

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 01:56

Bah _-:( %)

Heel erg veel sterkte meis

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 02:23

Pff sterkte meid!

Doet me denken aan mijn vriend en zn ex!
Ruim 4 jaar samen een kindje van 3 maanden en zei ging vreemd,
En dan een week voor zn eerste verjaardag ook nog even zeggen dat hij zn zoontje nooit meer kreeg te zien :(.

Gelukkig nu na een jaar de rechtzaak gewonnen en beide gezag over het ventje en we mogen hem weer 6 dagen in de maand zien :) <3

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:14

Heel veel sterkte!
Volgens mij kan je zo'n kerel beter kwijt zijn, dan rijk zijn. Ook al is het nu even lastig, je gaat er echt boven op komen met je twee prachtige kindjes! :-)

Mocht je behoefte hebben om te kletsen mn inbox staat open! (Of desnoods onder t genot van een kopje thee? :-))

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:27

Oh wat erg TS.. Vind het echt misselijkmakend. Wat veel mensen hier zeggen, je kunt waarschijnlijk maar beter van deze vent af zijn. Kan hij je niet weer kwetsen.
Heel veel sterkte. Ook mij mag je altijd een berichtje sturen.

Hoe gaat het nu met je kinderen? Hebben ze een beetje besef van de situatie of niet?

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 13:41

Vreselijk ts,heel veel kracht en sterkte voor jou&je kindjes..

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 14:06

War een verhaal en wat een verhalen verder ook nog van bokkers hier! Ik wilde heel veel sterkte toewensen.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:22

Wauw... ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen. Dat hij dat ook echt nog zelf gelooft, de sufkop...
Veel sterkte de komende tijd in elk geval. Want ook al ben je hem beter kwijt dan rijk, het blijft gewoon rot :(:)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:27

Heel veel sterkte de komende tijd!

hou je hoofd lekker rechtop.
Doe je make up en je haren leuk en lach naar de wereld.
Laat hemjou er niet onder krijgen.

zet hem op!!
Misschien veel leuke dingen gaan doen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 20:28

Lipjes getuit en voorgevel vooruit :D Hoppa, jij hebt hem helemaal niet nodig om gelukkig te zijn! *\o/*
You go girl!