Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en dat hij mij zou steunen.Yv_ schreef:Wat ik dus niet begrijp.. Hij rookte al toen je hem leerde kennen. Als het zo'n big issue was, waarom dan toch doorzetten en niet afkappen? Hoor dat echt zo vaak, snap dat gewoon niet.
hij is toch niet dagelijks coke aan het snuiven
als mijn partner zo tegen mij zou doen om het roken was ik al lang vertrokken

Doet hij altijd een beetje mopperig, maar ik geef hem echt niet. Vooral omdat ik er sinds mijn zwangerschap van over mijn nek ga.
Ook in zijn eigen rookgedrag.
Kunnen ze hoog of laag springen: ik wil dat gewoon niet
(ook al rookt zijn vader, maar hoe minder hoe beter in mijn ogen) Vivat schreef:Heftig dit en sommige reacties hier! ik vind dat je vreeeeselijk overdrijft TShij is toch niet dagelijks coke aan het snuiven
Leprycorn schreef:Ik ben zelf ook geen roker en vriend wel. EN ik ben zwanger. Zit aardig in hetzelfde schuitje
Hem echt inderdaad niet gaan dwingen. Dat doe ik ook niet. Hij weet dat ik het op prijs zou stellen als hij zou stoppen en hij heeft altijd gezegd dat hij stopt als ik zwanger raakte. Maar toen was ik het al eerder dan zijn hoofd er klaar voor was
Ben nooit boos geworden dat hij niet is gestopt. Gewoon als het ter sprake kwam, gezegd dat ik het op prijs zou stellen.
Hij rookt sinds ik bij hem woon al buiten (dit deed hij voorheen binnen). Maar als hij terug komt van het roken en hij wilt een kus, dan krijgt hij die nietDoet hij altijd een beetje mopperig, maar ik geef hem echt niet. Vooral omdat ik er sinds mijn zwangerschap van over mijn nek ga.
Is en blijft zijn keuze, maar hij weet dat hij mij het eerste uur geen kus hoeft te geven. Als hij dat wilt, steekt hij toch geen peuk op?
Straks als de kleine er is heb ik wel gezegd dat ik niet wilt dat de kleine in de armen van anderen (behalve hij dus) ligt die net buiten zijn wezen roken. Over hem kan ik niet beslissen. Hij weet dat ik het niet prettig gaat vinden, maar ik ga hem absoluut niet verplichten om te kleden na elke sigaret.
Maar mijn vriend gaf wel aan hier wel rekening mee te houdenOok in zijn eigen rookgedrag.
Moet ook zeggen dat hij op werk ontzettend veel rookt en thuis maar 2 of 3 sigaretten nog op de hele dag. Dus echt een paffer vind ik hem niet.
Anderen heb ik wel zeggenschap over en die laat ik gewoon niet mijn kind vast houden als je net gerookt hebben. Maar daar ben ik gelukkig zijn moeder voor straksKunnen ze hoog of laag springen: ik wil dat gewoon niet
(ook al rookt zijn vader, maar hoe minder hoe beter in mijn ogen)
future_vet schreef:Als mijn vriend nu zou beginnen, zou ik hem de deur wijzen, maar bij jou rookte hij al toen je hem leerde kennen.
Edit: nevermind dacht dat je zwanger was
zanakuzies schreef:Gelukkig hebben ik en mijn ernstig zieke schoonmoeder er voor kunnen zorgen dat hij weer is gestopt. Zijn moeder moet en bypass hebben anders heeft ze niet lang meer.
Ze zou de operatie niet laten doen zolang hij rookte.
Hij is direct weer gestopt met de belofte nooit meer een peuk aan te raken.
Heb ook duidelijk gemaakt dat mijn vertrouwen weer op 0 staat op dat gebied en dat hij er hard aan moet werken dat weer goed te krijgen.
zanakuzies schreef:Vivat schreef:Heftig dit en sommige reacties hier! ik vind dat je vreeeeselijk overdrijft TShij is toch niet dagelijks coke aan het snuiven
Nee maar iemand met zulke hartklachten en die al 6x een hartstilstand heeft gehad en waar je ontzettend veel van houd zou je die ook niet willen beschermen tegen zichzelf? Soms is dat nodig!