Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mairead schreef:Laatst nog met een collega over gehad: Nadat je wekker gaat even 5 minuutjes met je smartphone bezig zijn! Spelletje of even het nieuws lezen op internet (of op Bokt, hahah).
Door het licht van het schermpje wordt je wakker.![]()
( 's Avonds voor het slapen gaan moet ik ook altijd mijn smartphone weg leggen, want anders kan ik niet meer slapen! )
Ayasha schreef:snorkel1986 schreef:Een ouderwetse rinkel wekker ( met die grote bellen boven op) in een metalen schaal met 10 knikkers er in.... maakt echt een kolere herrie
Als mijn man dat ide ooit krijgt gaat ie idd snel wakker zijn want dan schop ik m elke ochtend letterlijk uit bed.
Ir111 schreef:Rebecca schreef:Half uurtje ervoor hem zetten , naar de thermostaat rennen beneden en dan plassen en snel naar bed terug en na half uur lekker warm eruit
Oh! Dat is een slimme!
In de zomer sta ik prima op. Maar in de winter... alles koud en donker.
Ik twijfel nog steeds over zo'n wake up light ding....
Ik moet de afgelopen tijd om 6:00 op. In de winter vind ik dat moeilijk, vanwege het licht. Als het buiten licht is, maakt het tijdstip niet uit, dan word ik gewoon goed wakker. Vandaar dat ik die lamp wilde.
Dus ga ik eerst het bed uit om de lamp aan te zetten, daarna zet ik de wekker pas uit. Ik heb een hoogslaper, dus na dat trappetje ben ik in elk geval echt opgestaan. 
Maar op tijd naar bed, wake-up light, en iedere dag zelfde tijdstip opstaan werkt voor mij het beste.
In de zomer gaat het wel, aangezien ik dan gewoon het rolluik een stuk open laat en dan van de zon wakker wordt. Maar nu in de winter is het zo koud en donker. Het enige wat bij mij een beetje werkt is om de wekker 20 minuten te zetten voordat ik eruit moet en dan op mijn telefoon even op facebook/bokt te lezen. Van dat licht wordt ik nog een klein beetje wakker. fjordjes schreef:Volgens mij ben ik dan een uitzondering. Ik ben een avondmens maar als de wekker om 5 uur gaat kan ik er toch makkelijk uitkomen, ben zowel ochtend als avondmens maar wel meer avondmens.
.
.
.
Ess_Ramona schreef:Mijn bed is zo lekker warm en zacht, en daarbuiten is het donker en koud

Ayasha schreef:Jeetje hebben jullie eigenlijk partners?
Ayasha schreef:Jeetje hebben jullie eigenlijk partners?
.