Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gentlegiant schreef:Och ik ben zo dom!
Ik dacht dus dat ik laterna een adres kon invullen en heb er een geschreven gericht aan mijn oma
Alles gedaan en klaar
Kom ik d'r nu achter dat het na iemand gaat die wij niet kennen
En is dus niet handig want heb d'r in gezet na een moeilijk 2015 wensen wij u het aller beste en gezond 2016
En nuvoel me echt heel dom
vuurneon schreef:Gentlegiant schreef:Och ik ben zo dom!
Ik dacht dus dat ik laterna een adres kon invullen en heb er een geschreven gericht aan mijn oma
Alles gedaan en klaar
Kom ik d'r nu achter dat het na iemand gaat die wij niet kennen
En is dus niet handig want heb d'r in gezet na een moeilijk 2015 wensen wij u het aller beste en gezond 2016
En nuvoel me echt heel dom
Ach, een eenzaam oudje heeft ook vast geen top 2015 gehaddus past het wel haha
Mooi idee!
laraxXxemma schreef:Ik vraag me echt af of al die ouderen er blij mee zijn om eerlijk te wezen. Het is zo onpersoonlijk dat ik zelf alleen maar meer zou gaan denken hoe alleen ik zou zijn. Een onbekend iemand wenst mij een fijne kerst.. met te weinig ruimte om er een echt mooie boodschap aan te geven.
Om de moeite gaat het me ook niet, ze hebben het inderdaad wel heel makkelijk gemaakt. En natuurlijk zijn er ook ouderen die alles waarderen, maar ik zou zeggen wil je nou echt wat doen ga er dan eentje schrijven, kost niet veel extra moeite en ik denk dat het effect ook drie keer zo groot zou zijn