Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zoe_97 schreef:bij de begrafenis van mijn papa hebben mensen die hem goed kende (familie, collega's, buren) samengelegd in groepjes voor bloemstukken zo waren er 2 bloemstukken van collega's, 2 van de buren, en per gezin van de familie 1. Maar niemand kwam met losse bloemen aan, wel met kaartjes. Daar vond ik veel meer steun in dan dat iemand et een domme bloem zou aankomen.
Zoe_97 schreef:ik bedoel het helemaal niet aanvallend, ik zeg dat ik eht zo ervaren heb toen mijn papa stierf. Een bloem blijft in het beste geval een week en dan moet je hem weg gooien. Een lief kaartje om sterkte te wensne kan je altijd ever erbij pakken als je daar behoefte toe hebt.
Zoe_97 schreef:Maar niemand kwam met losse bloemen aan, wel met kaartjes. Daar vond ik veel meer steun in dan dat iemand et een domme bloem zou aankomen.
.
Maartje1990 schreef:Siesjuh schreef:Hoezo is 1 bloem miezerig? Stel nou dat die van het laatste geld dat iemand had gekocht is? Het gaat toch om het gebaar en niet om wat het kost...
Lees je met je neus ofzo?wordt uit mijn post toch duidelijk dat als iemand weinig geld heeft dat een heel ander verhaal is
Maartje1990 schreef:Siesjuh schreef:Hoezo is 1 bloem miezerig? Stel nou dat die van het laatste geld dat iemand had gekocht is? Het gaat toch om het gebaar en niet om wat het kost...
Lees je met je neus ofzo?wordt uit mijn post toch duidelijk dat als iemand weinig geld heeft dat een heel ander verhaal is