Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beatje schreef:Rena100 schreef:Bij de kwantum/leenbakker enz kan je helaas niet terecht, dus kom je bij een duurdere woonwinkel/stoffenwinkel terecht. En dan zijn de prijzen niet meer schappelijk.
Mijn woonkamer is 3.05 en dat werd al lastig bij de leenbakker, aangezien zij gordijnstoffen kamerhoog leveren, dat is 3.00m. Daar moet van boven en onderzijde nog een boord langs, dus ik kwam nooit uit op 3 meter. Heb gelukkig bij de Ikea gordijnen kunnen vinden die 3.00m hoog zijn en dat past perfect.
Maar 3.80 is wel echt heel hoog, misschien inderdaad eens kijken of je wel de hele hoogte wil bedekken of alleen het raam? Of misschien een rolgordijn?
Bij de kwantum koop je toch gewoon per meter je stof, de meeste stof is 1.40 breed dus je kan je gordijnen zo hoog laten maken als je wilt.Of dit moet alleen in Belgie zijn.
En anders kijken waarneer er een stoffenmarkt of zo is als je zelf goed kan naaien.Ik heb 2x nu gordijnen van de kwantum en was er erg tevreden van ik vond ze erg netjes genaaid.

Rena100 schreef:Ah, ik was inderdaad opzoek naar inbetween. Dus misschien lag het daaraan. Maar maakt ook niet uit, ik heb wat ik wilde nu.
Nu TS nog helpen aan gordijen
Lisaapee schreef:@xxxmh en omdat bij een gordijnstof in de gratis gemaakt optie met dubbele plooi moet zou ik dus adviseren dit niet te doen. Dubbele plooi neemt meer stof dan enkele plooi, wat dus veel te zwaar kan worden bij zo'n breedte