Wat heb jij gedaan/gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xWouter

Re: Wat heb jij gedaan/gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 10:54

Wij zijn met mijn eigen famile uiteten geweest en verder nog wat chocolade cadeautjes gekregen en een TOV ketting. Cadeautjes doen we met ons eigenlijk echt pas met kerst!

Gisteren met de familie van mijn vriend gezellig gegeten en goed verwend met een armbandje van Melano, Animo rijbroek en nog wat spulletjes voor onze uitzet, goed verwend dus!

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:06

Wij hebben surprise gedaan en gegourmet.. Vriendlief, ik, mijn stiefvader, mijn zusje, mijn zwager, mijn schoonzus en de kids..
Wat ik heb gekregen? Precies wat ik wilde.. Witte en bruine kaarsen in verschillende groottes, bruschetta van oil amd vinegar, en nog een airwick kaars appel/kaneel..

Was een erg gezellige avond.. :j

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 11:17

Wij hebben gisteren sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders, ik heb iets voor de auto gekregen, ijskrabber en we hebben samen een gedicht gekregen waarin staat de we een vriezer mogen uitzoeken of iets anders. Daar denken we nog even over na. Daarna gegourmet erg lekker en gezellig. Denk dat ik straks de kerstboom ga neerzetten en morgen de action leeg ga maken moet nog kerstlampjes hebben.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 19:07

Voor het eerst in de 5 jaar dat ik een relatie heb, hebben we met de schoonfamilie Sinterklaas gevierd. Dat duurde 4,5un:7 :7. Zwager en schoonzus waren flink losgegaan. Als "tussendoortje" een gedicht van 4blz met opdrachten tussendoor, allemaal dingen van de jongens tegen de meisjes. Was leuk! Volgend jaar neem ik revanche ;).
Ik heb kaarsen, chocoladeletter, prentenboek en nagellak gekregen.