In gezelschap probeer ik hem ook weg te laten en zo min mogelijk te kijken, maar soms wil je ook juist dingen laten zien die op je telefoon staan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) saffire schreef:En toch vind ik het er op lijken, zeker de jeugd dat ze echt praten niet meer kunnen?
ik werk in een restaurant, volwassenen zijn in die setting veel erger 
soesita schreef:Tegenwoordig zit ieder voor zich op zijn schermpje te staren. Zo wordt het wel erg moeilijk om nieuwe contacten te leggen.
Wilawander schreef:Hier een ouderwetse mobiel zonder internet enz. Ik vind het ronduit asociaal hoe vele mensen constant op dat ding zitten te kijken. Op verjaardagen, clubverband, uit eten enz.
antje_vip schreef:Ik vind het ook vervelend, maar als je er wat van zegt worden de meeste mensen boosOver verslaving gesproken!
ja van 1 maar die zit zo vol in de puberteit dat telt niet haha, die vindt alles wat ik zeg al stom
Doubtless schreef:EvaC schreef:Ik kan me er ook vreselijk aan storen. Sinds kort hebben we een nieuwe regel als we met vrienden uit eten zijn: wie als eerste zijn telefoon op tafel legt moet de hele rekening betalen. En het werkt!
Die regel gebruiken wij ook, werkt perfect
dnieSz schreef:Je moet gewoon weten wanneer het wel gepast is om op je telefoon te kijken en wanneer niet. bijvoorbeeld als je in gezelschap ben.