Omdat het zulk mooi weer was, lekker buiten bezig geweest
Zaterdag hebben we de kleine schuur aangepakt zodat we beide onze auto's er in kunnen zetten. De hele morgen bezig geweest om de rommel er uit te halen, te kijken wat we gingen bewaren, en wat weg kon. Lag nog een hele bult hooi in die we in het buiten hok hebben gelegd (waar niemand nu bij kan), heeeeel veel oude pellets du nog goed waren, dus die bewaren we voor later
Moet nog even foto terug vinden van eerst, maar dit is van toen het opgeruimt was, ligt nog wel rommel achter in, maar dat is allemaal hout dat de kachel in kan, dus dat blijft voorlopig liggen

Toen hebben we een lekker fikkie gestoken aan het einde van de dag

En de volgende dag ben ik begonnen met de andere schuur op te ruimen, daar lag heel veel oud hooi en stro dat ook weg kan, daar hebben we ook al de helft van verbrandt.
Jammer genoeg geen foto's gemaakt, ben ik vergeten, maar volgend weekend ga ik weer verder en dan zal ik er aan denken. In die ruimtes komen trouwens de paarden boxen
Vraagje trouwens, de schuur was vroeger een koeien stal en daar liggen dus nog wat aangekoekte restjes die ik er nauwelijks af krijg. Kan dit kwaad voor de paarden als daar wat van blijft liggen ? Ik kan ik het beter desinfecteren ?
En aan het eind van de dag de grond voor de voordeur er uit gehakt

We liepen zo vies binnen steeds door een mix van gras en zand, ik had er genoeg van
Dit is het resultaat

En nog twee foto's van de hond en van de katten

De paarden zijn trouwens ook verhuisd en staan nu lekker aan huis, wat een luxe !

Volgende week weer nieuwe foto's

Dus maar de fik er in gestoken, werkt ook niet super ...