Had ik eindelijk een hele dag voor mezelf

Heerlijk in joggingbroek op de bank hangen, met lekkere hapjes en goede drank (zonder gezeur dat mensen dingen niet lusten...). Stel dvd's of de BBC-specials, katten op schoot en genieten maar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

zo leuk om tussen de kleffe stelletjes (met kinderen
) te zitten. Of zoals ik elk jaar verplicht bij familie opgedirkt zitten en leuk doen, verplicht worden om bij de kinderen te gaan zitten in de keuken en spelletjes te spelen (ik heb haat aan spelletjes
) en met als verschrikkelijkste moment het aftellen en alle mensen verplicht feliciteren en drie kussen geven. Ik vind een hand geven meer dan genoeg maar volgens mijn familie moet ik mij niet aanstellen en dus zo'n 12 tot 17 mensen een hand en drie zoenen geven.
(Belgisch Limburg)
We zullen zien wat het dit jaar weer word. 
Sammie schreef:Mijn ideale jaarwisseling? Thuis op de bank de hele avond cabaret en dan ff naar vuurwerk kijken en naar bed. Dat verplichte gekus en gefeliciteer mag van mij gestolen worden
.

Ik vind het helemaal niet erg hoor, want ik heb bewust een punt achter de relatie gezet en dus zou ik hem ook absoluut niet bij mij willen hebben!
Wel jammer dat mijn vriendinnen allemaal relaties hebben, dus die zitten daar.
Ach, ik blijf gewoon lekker thuis. Ik ben toch al niet van het pardy-hardy
en zit net zo gezellig tussen mijn ouders en kennissen in
ben niet zo van de feestjes en blijf liever thuis bij de hond
. Mijn katjes overleven oud en nieuw prima zonder mij dus ga toch liever op pad.