Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Awwijk24 schreef:Maar laten we even eerlijk zijn. Tis een jaar geleden en wat ik er van begrijp deed ts hem toen nog niet.
Zeggen wij in een ruzie of boze bui niet allemaal wel eens dingen die we helemaal niet zo bedoelen of zeggen omdat we kwaad zijn. Zegt niet iedereen wel eens iets wat super gemeen is? Ik denk het wel en ik weet dat mensen gaan zeggen "maar zo erg als dit niet" maar dat is onzin want wij hebben allemaal wel eens iemand gekwetst die we lief hebben/hadden. Waren jullie toen niet blij als je een 2e kans kreeg?.
Tis een jaar geleden en zoals je zegt zijn jullie beide niet verliefd maar is hij gewoon je maatje. Iedereen zegt wel eens wat waar die spijt van heeft. Ik zou er over praten en het hem goed laten maken/aangeven dat je teleur gesteld bent. Je kan het best een beetje op de spits drijven en hem ff laten zweten zodat die na denkt en zoiets nooit weer achter je rug om zegt maar sorry als je goeie sex hebt en geen gedoe verder plus dat jullie maatjes zijn, ik zou dat niet voor iets wat ruim een jaar geleden is kapot laten gaan.
cooper schreef:Ik wil zijn vriendschap, het wandelen,het stenen zoeken, grotten bezoeken, foto's maken van planten en dieren, het uit eten, de gesprekken, de liefde, de films, de gezelligheid. Maar ik wil de sex niet.
Blijkbaar ben ik in zijn ogen zijn vriendin (omdat we dus al zolang met elkaar omgaan) en hij zegt dus ook tegen me dat als de intimiteit stopt ; wat blijft er van de vriendschap nog over?
Ja, voor mij de bovenstaande dingen, maar voor hem dus niet. Dus om die "leuke" dingen niet te verliezen, accepteer ik de negatieve dingen ook wel eens.
Meestal drinken we alcohol, geef ik aan geen sex te willen, maar gebeurt het door de alcohol weer wel. De volgende dag heb ik een blackout en weet ik van niks meer, maar volgens hem hebben we dan goeie sex gehad waar ik volop aan meedeed, zonder dat ik daar enige herinnering van hem (enkel het wakker worden zonder kleding is voor mij het bewijs dat het gebeurt is) Mijn verstand schakelt zich uit en ik beland in een automatische modus waar ik zelf geen besef van heb.
Goof schreef:TS, tip voor volgende keer; deel niet al je lief en leed met een simpele scharrel. Scharrels zijn voor de fun en niet meer dan dat.
Foaly schreef:cooper schreef:( zo is hij fotograaf, en voert hij dus meiden dronken om foto's van hen te nemen, is hij een stuk ouder en een soort van charismatisch persoon dat jonge gebroken meiden aantrekt en de rol van vaderfiguur op zich neemt totdat die meisjes met hem naar bed gaan en emotioneel afhankelijk worden)
![]()
![]()
![]()
Meid, dat klinkt echt als een hele foute gast. Wegwezen, en wel nu
Goof schreef:cooper schreef:Ik wil zijn vriendschap, het wandelen,het stenen zoeken, grotten bezoeken, foto's maken van planten en dieren, het uit eten, de gesprekken, de liefde, de films, de gezelligheid. Maar ik wil de sex niet.
Blijkbaar ben ik in zijn ogen zijn vriendin (omdat we dus al zolang met elkaar omgaan) en hij zegt dus ook tegen me dat als de intimiteit stopt ; wat blijft er van de vriendschap nog over?
Ja, voor mij de bovenstaande dingen, maar voor hem dus niet. Dus om die "leuke" dingen niet te verliezen, accepteer ik de negatieve dingen ook wel eens.
Meestal drinken we alcohol, geef ik aan geen sex te willen, maar gebeurt het door de alcohol weer wel. De volgende dag heb ik een blackout en weet ik van niks meer, maar volgens hem hebben we dan goeie sex gehad waar ik volop aan meedeed, zonder dat ik daar enige herinnering van hem (enkel het wakker worden zonder kleding is voor mij het bewijs dat het gebeurt is) Mijn verstand schakelt zich uit en ik beland in een automatische modus waar ik zelf geen besef van heb.
Nav bovenstaande zou ik zeggen: blokkeren die gast en ga goede hulp zoeken. Je hebt geen idee hoe je met jezelf en relaties om moet gaan zo te lezen. Zorgelijk!
cooper schreef:Het probleem is dat ik als ik aangeef, nee hier is de grens, hij die vaak een tweede en derde keer verkent, en ik uiteindelijk maar toegeef omdat hij anders toch blijft proberen. Dan is het voor mij makkelijker om het maar gewoon te ondergaan, dan hem telkens af te wijzen.
Ik geef dus grenzen aan, maar ik blijf er niet consequent in. Hij weet dat, want hij zei ooit tegen me toen ik aangaf dat hij mijn grenzen dient te respecteren; Ja maar soms draai je wel bij...
?cooper schreef:het stenen zoeken
cooper schreef:Blijkbaar ben ik in zijn ogen zijn vriendin (omdat we dus al zolang met elkaar omgaan)
cooper schreef:Dus om die "leuke" dingen niet te verliezen, accepteer ik de negatieve dingen ook wel eens.
cooper schreef:Meestal drinken we alcohol, geef ik aan geen sex te willen, maar gebeurt het door de alcohol weer wel. De volgende dag heb ik een blackout en weet ik van niks meer
cooper schreef:Ik schaam me dood, want ik weet dat het niet normaal is, maar toch. Voor zijn "liefde" ging ik erg ver.
cooper schreef:Ik heb mezelf die vraag ook al gesteld: Word ik gedrogeerd?
Want ik kan zelfs bij een halve fles cava een blackout krijgen.
Maargoed, we drinken soms ook heel erg veel.
Het is zo dat als ik dronken ben en hij avances maakt, ik me ergens wel gevleid voel / of geliefd.
Maar ik heb dat ook zo aangeleerd gekregen, in mijn jeugd.
Jarenlang ben ik in therapie geweest, toen ging het beter (maar blijkbaar heb ik ipv te verwerken , gewoon weggestoken, waardoor ik in een situatie beland ben die erg lijkt op de situatie die ik niet wil erkennen)
Het is geen slechte man, dus ik laat het maar gebeuren.
het is namelijk geen verkrachting hé, ik ben degene die uiteindelijk wel toelaat.
cooper schreef:Ik heb mezelf die vraag ook al gesteld: Word ik gedrogeerd?
Want ik kan zelfs bij een halve fles cava een blackout krijgen.
Maargoed, we drinken soms ook heel erg veel.
Het is zo dat als ik dronken ben en hij avances maakt, ik me ergens wel gevleid voel / of geliefd.
Maar ik heb dat ook zo aangeleerd gekregen, in mijn jeugd.
Jarenlang ben ik in therapie geweest, toen ging het beter (maar blijkbaar heb ik ipv te verwerken , gewoon weggestoken, waardoor ik in een situatie beland ben die erg lijkt op de situatie die ik niet wil erkennen)
Het is geen slechte man, dus ik laat het maar gebeuren.
het is namelijk geen verkrachting hé, ik ben degene die uiteindelijk wel toelaat.
cooper schreef:Toen ik aangaf dat ik geen sex meer wilde door de blackouts, en ik dus absoluut niet meer wilde dat het gebeurde, is het diezelfde nacht weer gebeurt.
Kinke schreef:Ik ben echt in shock.
Hoe kun je nou van zo iemand denken dat het een goede vent is? Al vind je jezelf blijkbaar niet belangrijk genoeg, is het feit dat hij als fotograaf hetzelfde flikt met andere meiden als met jou (dronken voeren om zijn zin te krijgen), niet genoeg om in te zien dat dit een echt slechte persoon is?
Citaat:Maar als ik de puzzelstukjes nu leg vraag ik me af of hij werkelijk zo'n goeie vent is, en of hij echt slecht voor me is, interpreteer ik het fout, of zit mijn gevoel juist?
Goof schreef:cooper schreef:Toen ik aangaf dat ik geen sex meer wilde door de blackouts, en ik dus absoluut niet meer wilde dat het gebeurde, is het diezelfde nacht weer gebeurt.
Weet je wat ik nou niet snap he; als je boos bent en je wil het niet meer, waarom waren jullie dan in hetzelfde huis en hebben jullie weer samen gedronken?
In zo'n geval is het toch heel simpel een kwestie van man eruit, deur dichthouden en niet meer binnenlaten?