Mobiel onder de douche

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Femek2902

Re: Mobiel onder de douche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 23:39

Haha :')
Ik kan bevestigen dat het werkt :D
9gag ging prima, radio ook, veel meer dan dat moet ik niet van hem vragen, want als er druppels op komen dan zoekt tie zn eigen weg :+
Hij is trouwens weer helemaal mooi schoon, alle strosprietjes en hooisprietjes weer uit de gaatjes enzo :')

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:40

Ik zou gewoon zo'n waterdicht hoedje kopen voor je telefoon, dan kan die wel onder de douche.

Maar kan je echt niet zonder je telefoon?
Als ik ga douchen heb ik mijn telefoon op een kastje liggen in de badkamer, speelt dan muziek af. Maar nooit in de douche zelf.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:41

Ik zette wel eens muziek op en dan stopte ik mijn mobiel in een waterdicht zakjes van de action :+

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 23:42

Tuurlijk kan ik wel zonder mijn mobiel, sterker nog een aantal van mijn vriendinnen zeuren dat ik altijd zo slecht reageer. Oftewel dan kijk ik dus echt zo een hele of halve dag niet op mn mobiel :Y)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:43

Maar nee hoor, verder niet verslaafd aan mijn telefoon. Daar zijn speciale afkickprogramma's voor :)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:45

Rosie schreef:
Mobiel onder de douche? :oo Ik moest heel hard lachen bij de OP, maar ik lees dus dat meer mensen het doen? Ik ben in shock.. en ik word oud(erwets) :+ wat moet je met dat ding onder de douche.. je komt daar toch om je te wassen etc? :')

Mijn gedachte :')

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:46

Ik heb dezelfde telefoon, ook al wel eens onder de kraan afgespoeld. Gaat prima. Zou met zeep wel oppassen

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:51

Zou het niet eens willen, zometeen zit een oud mannetje je mobiel te hacken en door je front camera te kijken :+

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:52

Ik heb het bij mijn vorige ook getest :') hem in een glas water gelegd... hem in de tuin gesmeten en alles.... Hij kon het echt allemaal hebben :$ maar dat was wel aan het einde van mijn abo toen ik hem in ging ruilen :') Ik wilde nooit meer een andere telefoon had ik toen bedacht....

3x raden.... ze waren er niet meer :(

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:53

Ik begin te begrijpen waarom 80% van het westerse drinkwaterverbruik op gaat aan douchen... met een elektrische deken heb je het ook warm, kost 15 euro en is per saldo heel wat voordeliger dan een paar minuten langer douchen per dag.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:57

_/-\o_ Ik neem mn tel ook wel eens mee onder de douche, ik heb een s4 mini en die doe ik dan in zn waterdichte hoesje. Ik plak trouwens wel altijd beide cameratjes af want sommige apps hebben toestemming om zonder jouw toestemming fotos te maken :=

Maar vaker niet dan wel, veel te veel gedoe om m elke keer in dat hoesje te doen etc. Dan ga ik veel liever languit in bad liggen met telefoon. :+

_Milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 00:00

Ik heb een Sony z3 compact, maar neem hem nooit mee onder de douche.
Leuk dat het kan en dat hij waterdicht is, maar niet de pre waarom ik hem heb aangeschaft.

Ik spoel hem wel zo nu en dan onder de kraan af als hij heel vies is, of als er zand in het hoesje is gekomen. Ideaal!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 01:09

Samblabla schreef:
Niet stom bedoeld, maar ik snap serieus niet waarom iedereen tegenwoordig zijn of haar telefoon bij zich moet hebben bij alles wat ze doen. Zeker in de douche.

Kan ik me alleen maar bij aansluiten....

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:41

Ik gebruik mijn telefoon alleen 'onder' de douche in de trant van, muziek op, dat ding op de badrand en ik lekker meeblèren terwijl ik mijn haar aan het wassen ben en dergelijke. Andere dingen wachten maar even, ik ben me even aan het ontspannen :))

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:49

Dit klinkt toch wel heel erg als een verslaving :=

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:50

Voor mij was het "tegen water kunnen' vooral nodig omdat ik niet altijd even handig ben :') (lees: paard aan het wassen, mijn jas ophangen, paard die een telefoon uit mijn jaszak trekt en in het water gooit) en natuurlijk ook voor die vreselijke regenbuitjes... alles vochtig... dan vind ik het ook wel fijn als ie ergens tegen kan als ie in mijn jaszak zit.

Dus als ie tegen douchen kan, kan ie daar ook tegen ;) Vandaar dat ik zoiets ook altijd vraag als ik er weer 1 koop :') Want anders krijg je standaard te horen "tegen een beetje vocht kan ie wel" :') En dan fiets je een keer door die regenbui, ga je terug en doen ze moeilijk :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:51

Ik neem mijn iPhone 6 ook mee in bad. Ik vind het fijn om dan wat filmpjes te kijken, dat heeft niets met een verslaving te maken want als ik me vakantie ga laat ik hem gerust twee weken thuis liggen. Ik lig erg lang in bad en dan is het wel fijn om iets te lezen of te kijken, ik zie het probleem daar niet van in, ik betaal netjes voor mijn water rekening :D . Mij e-reader gaat ook mee. Ik gebruik het bad om warm te worden en de jets zijn goed voor mijn rug.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:52

Ik snap sowieso niet waarom men een gsm nodig heeft, vooral al vanwege de tijd, behalve als ik mijn haren was sta max. 3 minuten onder de douche. En in die tijd ben ik bezig met mezelf wassen. Als ik in bad ga, dan gaat mijn boek mee, kost minder als die per ongeluk te water gaat dan mijn iPhone.

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:54

Ik snap het zelf ook niet waarom je het getest wilt hebben :')

Heb zelf een Sony Z5 compact en die hoort het ook te wezen, maar durf het echt niet te testen := ja, bellen in de regen doe ik wel, maar dat deed ik ook met mijn oude HTC One M7.

Leg mijn telefoon altijd op de rand van de gootsteen om de radio aan te zetten waar ik dan van kan genieten tijdens een douche of bad. Dat wel :j

Maar dat is niet IN bad of douche. Dan ben ik blij dat ik kan ontspannen.
Maar in bad pak ik gerust een boek. Dus ja dan is een telefoon aardig hetzelfde (alleen duurder dan een boek :+ )

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:56

sallandval schreef:
Ik begin te begrijpen waarom 80% van het westerse drinkwaterverbruik op gaat aan douchen... met een elektrische deken heb je het ook warm, kost 15 euro en is per saldo heel wat voordeliger dan een paar minuten langer douchen per dag.

Dat was ook mijn eerste gedachte, wat een waterverspilling zal dat zijn zeg...

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:59

Wauw, ik voel me al schuldig ivm waterverbruik als ik per ongeluk wat langer heb gedoucht dan anders (bv als je even na blijft staan ivm kou in het lijf).

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:00

sallandval schreef:

Klopt helemaal niet, 80% van het drinkwater gaat op aan de vleesproductie. Voor de productie van 1 hamburger is 2000 liter water nodig. Dat staat gelijk aan een maand douchen. Dus je kunt beter je stukje vlees laten staan dan de douche 5 minuten eerder uitdraaien. :+

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:11

Cayenne schreef:
Dit klinkt toch wel heel erg als een verslaving :=

Aan muziek ja :') 80% van mijn telefoongebruik bestaat uit het luisteren naar muziek _O-

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:15

Van mij mag je de telefoon meenemen onder douche. Vergeet niet dat diverse apps toegang vragen tot allerlei functies van je telefoon, dus ook de camera!!!
Leuk.... Mensen die meekijken hoe jij in je nakie je haar staat te soppen terwijl je een katten filmpje kijkt op Youtube...
Ik zou het niet doen dus!!!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:22

Ik snap eigenlijk niet zo goed waar alle geirriteerde reacties vandaan komen? Als TS onder de douche zit beter voelt, waarom niet? Ik voel me ook lekkerder onder de douche met mijn gewrichten dus ik snap heel goed wat ze bedoeld...