Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Andra_S schreef:Ik zou me er niet al te druk over maken… zonde van je humeur en energie, toch? Misschien blijft Bol hiermee inderdaad in gebreke, nou ja, so be it. Het wordt wat anders als je een hele week moet wachten of het helemaal niet geleverd wordt. Maar het blijft irritant, natuurlijk. Vooral als je erop gerekend had, dat snap ik ook
Silvia schreef:Bol.com belooft dat de zending de volgende dag geleverd wordt. Als Post.nl in gebreke blijft en de zending blijft daar hangen is het in mijn ogen nog steeds de verantwoordelijkheid voor Bol.com
Zij beloven wat en als zij derden inschakelen waardoor de belofte niet nagekomen kan worden dan heb ik met die derde partij niets te maken.
telefoon Is retour gestuurd, nu met smart wachten op zijn leesvoer. De verpakking was trouwens ook nogal gammel, ingedeukte doos, we hebben er maar wat ducttape op geplakt.
Zoe_97 schreef:Als je de voorwaarden las wist je dat dat een indicatie is. Je hebt je verzendbewijs dus svhuld ligt gewoon bij het verzendbedrijf. Hier altijd alles goed verpakt en op tijd binnen gekregen
Zo had ik laatst een oplader voor mn laptop besteld, werd ik een kwartier later gebeld. Ze vroegen naar het type laptop dat ik had, want de opladers wilde wel eens niet altijd op alle Samsung laptops passen. En dat was 's avonds laat nog, net na 23:00 besteld. Volgende dag had ik het ding in huis!