Kan geen keus maken... Xbox One of PS4?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Welke zou jij nemen? :)

PS4
44 (73%)
Xbox One
16 (26%)

Totaal aantal stemmen: 60

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:43

HorseyDude schreef:
Minke_ schreef:
Vond je Dai goed? Mijn favoriete game ooit is het eerste spel van die trilogie. Ik raad de series echt aan, hoewel ik Dai iets minder vond. Moet 'm zelfs nog uitspelen. :')
Is The Order het waard om te kopen?

Ben er net aan begonnen. HOLY CRAP wat is die game groot zeg.........................

Welkom in de open wereld van games haha. Vind DAI ook een leuke game, maar is net iets te open voor mij. Witcher III is daarvoor net perfect, niet te open, en strakke verhaallijn met veeeeel side quests ;)

Ariannee

Re: Kan geen keus maken... Xbox One of PS4?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 02:29

Goede keuze heb je gemaakt. Ik heb zelf ook een ps4 en die is veel beter. De ps4 druk je 1 knopje en de controller is aan bij de Xbox one moet je de controller eerst verbinden met het internet wn de controller heeft ook updates. Ik heb altijd al sony gehad heb de PS2 ps3 gehad en nu de ps4 wil niet meer zonder

xLianneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 02:48

Wij hebben thuis beide, mijn vriend ps4 en de xbox one is van mij. Xbox vind ik persoonlijk fijner, de controller ligt comfortabeler in de hand en de thumbsticks zijn zo veel fijner. Als ik op de ps4 zit glijden mijn duimen er altijd af. Ook zijn de gratis games die je elke maand krijgt beter. Laatst assissins creed Black flag, paar maand geleden tomb raider en nu thief (naast de minder bekende games). Ook heb ik het gevoel dat de xbox gamers wat socialer zijn? Vaak word ik uitgenodigd om samen missies te doen, terwijl dit bij mijn vriend niet voorkomt. Wel vind ik het leuk dat de controller van de ps4 bij sommige games geluid heeft.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 09:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 16:50

De assassins creed serie is zeker een aanrader :) Hele mooie open world games met een goede storyline, hoewel de laatste delen qua storyline toch wel wat uitgemolken zijn als je naar de serie kijkt. Maar stuk voor stuk zijn het nog steeds geweldige games :)