[ENQ] Terrorisme

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 13:59

eclair98 schreef:
Ingevuld. Ik vind het een erg fijne en duidelijk enquete.

Ook fijn om te horen!! Bedankt! :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 14:26

saskiakefie schreef:
Ingevuld. Bij twee vragen moet je het alleen invullen indien je een andere vraag hebt beantwoord met 'ja' geloof ik. Was voor mij niet van toepassing maar je moest het wel invullen om de enquete in te sturen.

In die gevallen heb ik bij 'nee' evengoed op 'niet van toepassing' gedrukt.

Quanneh

Re: [ENQ] Terrorisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 14:30

Voor je ingevuld :)

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 14:53

Ook ingevuld!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 15:32

vuurneon schreef:
Ik kan het niet insturen, krijg rode vlakken want ik koppel een terrorist niet aan religie en hoef de vraag niet te beantwoorden maar moet het dus wel om het op te sturen :+

Hier hetzelfde, ik heb de enquete wel ingevuld en bij de open vragen die ik niet in zou moeten vullen nvt geschreven.

Over de opmerking dat je moet kiezen tussen autochtoon/allochtoon heb ik ook nvt geschreven.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:07

LoveMickey schreef:
ikke schreef:
Niet ingevuld. Je mist namelijk de clou achter terrorisme: machtswellust.

Er zijn twee dingen waar terroristen op uit zijn:
1) Macht
2) Angst

Welke opvatting of religie ervoor misbruikt wordt is volstrekt irrelevant. Daar gaat het die gasten ook niet om. Dat wordt enkel gebruikt om hun gedrag te rechtvaardigen door het uit te leggen op een binnen hun ideeën passende wijze.

Bedankt voor het opmerken! Dat is een ander deel van ons onderzoek, waar wij ons dus zeker ook in gaan verdiepen. :)

Je hebt nu idd ' angst zaaien' als oorzaak staan. Dat is imo meer een doel als een oorzaak.

spookyskippy

Re: [ENQ] Terrorisme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:16

Ingevuld :)
Nette en overzichtelijke enquête

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 23:30

C_arola schreef:
vuurneon schreef:
Ik kan het niet insturen, krijg rode vlakken want ik koppel een terrorist niet aan religie en hoef de vraag niet te beantwoorden maar moet het dus wel om het op te sturen :+

Hier hetzelfde, ik heb de enquete wel ingevuld en bij de open vragen die ik niet in zou moeten vullen nvt geschreven.

Zo heb ik het ook gedaan.

In mijn beleving is de enquête opgezet met het idee dat een terrorist een moslim is die aanslagen pleegt, zo komt de vraagstelling tenminste over op mij. Bij terroristen denk ik even goed aan bv de IRA, ETA, FARQ of 't Lichtend pad. Groei je in deze tijd op dan is waarschijnlijk moslim vaak synoniem voor terrorist. Probeer verder dan dat te denken. En als je niet verder dan dat denkt is dat natuurlijk ook prima :D maar wees je er van dan bewust dat je slechts een heel klein van het van terrorisme onder de loep neemt.

Succes met jullie werkstuk!