Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik heb het gewoon te laat gezien en daardoor te hard in 1 keer geremd. toen had ik natuurlijk geen grip en ben er tegenaan gevlogen.
Eerste keer doordat ik onverwachts moest remmen omdat er opeens een auto voor mijn neus stond terwijl ik net fietsers ontweek die stil stonden op het fietspad. Ik moest zo hard remmen en maakte dus een flinke slip. Tweede keer was een combi van nevel en bier op de weg (net een feest geweest ) waardoor het vreselijk glad was en ik daar niet op gerekend had
ook een mooie knal gemaakt. Het kan de beste overkomen
Zoe_97 schreef:iedereen reed nog 70 dus ik vond het gevaarlijker (natuurlijk voor ik het ongeval kreeg) om 40 te rijden bij verminderde zichtbaarheid tussen allemaal auto's die 70 reden, dan 6 reden. Een stomme inschattingsfout :/
friendly schreef:Wauw harde woorden zeg! "Er sneu over doen"... Ondanks dat het haar schuld is mag ze toch wel haar pijn uiten? Kom op zeg. Ze erkent nota bene dat het HAAR fout was.
ilaan schreef:friendly schreef:Wauw harde woorden zeg! "Er sneu over doen"... Ondanks dat het haar schuld is mag ze toch wel haar pijn uiten? Kom op zeg. Ze erkent nota bene dat het HAAR fout was.
Tja dat erkennen er meer en ondertussen gebeuren er wel ongelukken.
Ze erkent het maar vind dat ze er niks aan kon doen, dus wat erken je dan precies? Dat je volgens de wet fout zat maar volgens jezelf dus blijkbaar niet.
Mijn auto is laatst ook finaal een enkeltje sloop gegeven. Ook door iemand die niet oplette, de fout toegaf maar vond dat hij zat op te letten. Jammer voor mij was het een goede maar oudere auto met nogal wat km's dus een lage dagwaarde. Dan heb je niet zoveel aan iemand die zijn fout erkent.
Zoe_97 schreef:ilaan schreef:
Tja dat erkennen er meer en ondertussen gebeuren er wel ongelukken.
Ze erkent het maar vind dat ze er niks aan kon doen, dus wat erken je dan precies? Dat je volgens de wet fout zat maar volgens jezelf dus blijkbaar niet.
Mijn auto is laatst ook finaal een enkeltje sloop gegeven. Ook door iemand die niet oplette, de fout toegaf maar vond dat hij zat op te letten. Jammer voor mij was het een goede maar oudere auto met nogal wat km's dus een lage dagwaarde. Dan heb je niet zoveel aan iemand die zijn fout erkent.
wat een onaangename reacties geen jij zeg. Dat die niet zat op te letten wil niet zeggen dat ik dat zat te doen... Ik zeg dat ik het te laat merkte (door het weer), maar als die persoon gewoon haar richtinggaanwijzer had gehad had ik zeker met dit weer het vn verderop op kunnen merken en op ene andere manier kunnen remmen. Mijn ruit zat dicht door de regen, net een fractie van een seconde voorda mijn ruitewisser opnieuw ging gaan. Ik heb het gewoon niet kunnen zien door het weer. Denk je nu echt dat ik mij er al rot genoeg over voel zonder die onwaarheden die jij vertelt?
wacht maar tot jij eens de veroorzaker bent of het dan nog allemaal kwam omdat j niet oplette...
Zoe_97 schreef:iedereen reed nog 70 dus ik vond het gevaarlijker (natuurlijk voor ik het ongeval kreeg) om 40 te rijden bij verminderde zichtbaarheid tussen allemaal auto's die 70 reden, dan 6 reden. Een stomme inschattingsfout :/
Zoe_97 schreef:Ik weet niet hoe dit geregeld is, mijn moeder regelt alles voor mij. Het ziekenhuis heet wel papieren voor de verzekering gemaakt waar op staat welk letsen wie had (blauwe plek daar kneuzing daar etc.)
Zo zag mijn auto er dus ook uit kim! allene ng iets plattere neus en de motorkap die bij jouw een beetje omhoog geploiid is zat bij mij dubbel. mijn moeder heeft een foto gemaakt, even vragen of ze me die stuurt, dan post ik hem hier.