'Geluidsoverlast' door kroeg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PoelieWoelie

Re: 'Geluidsoverlast' door kroeg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 14:03

Nou, afgelopen zaterdag het feestje gehad, en geen klachten! Hebben de muziek gewoon zo gehouden dat je elkaar nog kon verstaan, wel luider dan normaal. Maar wat we wel hebben gedaan is de bass eruit gedraaid. Heb zelf nog even buiten gestaan en daar hoorde je niks. Feestje duurde tot 04u maar geen klachten gehad. Buurman verder ook niet gesproken.
Onze deur die elke keer hard dichtklapt heb ik een theedoek omheen gebonden, dan is hij wel dicht maar dreunt het niet zo.

Ben benieuwd, maar als het voor overlast had gezorgd hadden we het al lang te horen gekregen.

Ik weet zeker dat we onder de geluidsnorm zitten, denk dat de buurman dat ook weet anders was hij wel akkoord gegaan met een geluidsmeting :) Bedankt allemaal voor de tips!

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:04

_O-
Ik zie t nu pas hahaha! Met een drankje op en een leuk muziekje erbij wordt t misschien wel op de tafel, ipv rond/aan :')

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:11

Nanda schreef:
Kwita, er zijn een heleboel buren van cafés die nooit klagen. In veel gemeenten wordt er alleen gehandhaafd als er klachten komen. Dat er bij veel cafe's niet gehandhaafd wordt wil niet zeggen dat ze aan de gestelde normen voldoen.

Idd ik heb er verder nooit over geklaagd 5 jaar lang! het was een man die hard werkte voor zijn gezin en ook veel voor ons dorp deed. En tja bij een kroeg hoort muziek bandjes en beschonken bezoekers die huiswaarts gaan.....ook daar had hij zelfs medewerkers voor aangesteld die probeerden de overlast te beperken.Dus hij deed echt zijn best!
wel kun je dingen aangeven en kan de ondernemer in kwestie er wel wat aan proberen te doen. ;)