VeraPopeye schreef:Ragdollcat schreef:Je bent toch ook zelf ooit 10 jaar geweest?
Dat kun je toch wel zelf bedenken.
Het is jouw eigen zusje, vraag haar ernaar, wat ze lekker vind en wat niet, dan ben je er zo achter.
Meestal hebben zussen ongeveer zelfde smaak en je kent haar het beste........dus het lijkt mij dat jij het beste weet. En je hebt zelf gezien wat ze van jouw luchtje vind dus zo verder............
Wat onaardig, misschien weet ze toch niet wat 'geschikt' is voor een jong meisje?
En misschien vond ze het 'idee' parfum gewoon leuk zonder een voorkeur voor een geur.
Ik lees hier vogue parfum, wist niet dat ze die hadden! Ik (als 19jarige) vind de deo lekker ruiken, dus de parfum zal ook wel lekker zijn.
Zooo dan. Lekker vriendelijk inderdaad weer.. Verkeerde been uit bed gestapt?

TS; wat inderdaad al voorbij kwam Oilly, Zwitsal, Vogue zijn echt lekkere luchtjes die zeker niet te heftig zijn! Paar jaar terug toen ik 12 was kreeg ik voor kerst carcharell (schrijf ik het zo goed?) flesje met een witte dop die volledig over het hele flesje viel met een mooi patroontje erop. Lekker zoet!
Ben benieuwd welke het wordt!

En anders hebben ze bij de kruidvat vele lekkere en betaalbare geurtjes
Ik geef geen reet om parfums en luchtjes, ik zou dat ook niet snel uit eigen beweging geven aan een tienjarige. Als ze er zelf om vragen zou ik ook geen automatische switch in m’n lijf hebben die direct weet welk luchtje een tienjarige zou kunnen ‘dragen.