Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gianti schreef:Jeetje wat een schijnheilige reacties hier allemaal...
Ik snap best dat je er even van schrikt als het plots stuk dichterbij wordt geplaatst..maar volgens mag het gewoon
Gianti schreef:Jeetje wat een schijnheilige reacties hier allemaal...
Ik snap best dat je er even van schrikt als het plots stuk dichterbij wordt geplaatst..maar volgens mag het gewoon
Urielle schreef:Ik snap het probleem denk ik wel hoor. Uiteraard hadden de christelijke dorpsbewoners graag zelf hun naastenliefde betoond en mensen opgevangen. Ik denk dat dat wel mogelijk is als je moeder zich aanmeldt bij de gemeente of de verantwoordelijke hulporganisatie.![]()
Goed van je moeder dat ze dat doet!
maar ook wat meer begrip voor je mede Nederlander, ik vind niet meer dan normaal dat je vragen hebt en spannend vind.. geef mensen ruimte om die te stellen en spring en niet gelijk bovenop voor geval iemand niet tolerant genoeg is richting AZCiirrssjjee schreef:Urielle schreef:Ik snap het probleem denk ik wel hoor. Uiteraard hadden de christelijke dorpsbewoners graag zelf hun naastenliefde betoond en mensen opgevangen. Ik denk dat dat wel mogelijk is als je moeder zich aanmeldt bij de gemeente of de verantwoordelijke hulporganisatie.![]()
Ik snap deze reactie dus totaal niet he.... Mijn moeder is niet christelijk, verre van zelfs... Ze verhuisd per 1 december (zoal ik in een reactie al zei)... Sorry maar dit gaat mij toch echt te ver...
Urielle schreef:iirrssjjee schreef:Ik snap deze reactie dus totaal niet he.... Mijn moeder is niet christelijk, verre van zelfs... Ze verhuisd per 1 december (zoal ik in een reactie al zei)... Sorry maar dit gaat mij toch echt te ver...
Jij schreef zelf dat het dorp zo streng gelovig was dus dat leek me relevant. Dan maakt het toch niet uit? Zeker als je moeder binnenkort verhuisd. Ik snap het punt dan al helemaal niet meer.
Leeuwnie schreef:Ik kan me voorstellen dat het feit dat er zonder overleg iets wordt besloten een 'probleem' kan zijn. Mensen worden graag gehoord. Vooral als t om je eigen achtertuin gaat.
Net als in Oranje: Oranje was helemaal niet tegen de komst van een aantal vluchtelingen. Het is daar geëscaleerd juist om het feit dat er ZONDER OVERLEG een ANDER besluit werd genomen dan afgesproken en dat enorme impact had in de samenleving.
Niet constructief, niet communiceren.
) wemkelover schreef:Hoezo is het eigenlijk een probleem? Wat maakt het uit dat er niet overlegd is, waarom moet dat gebeuren?

Palmera schreef:Daar iedere burger zich krom betaald aan belastingen, inclusief gemeentelijke belastingen, is bijvoorbeeld duidelijke informatie, overleg of aankondigingen wel op zijn plaats vind ik.
We betalen er allemaal aan mee. Dat ze (het liefst tijdelijk) worden opgevangen is tot daar aan toe. Maar de communicatie naar alle omwonenden die waar dan ook met asielzoekers te maken hebben is bar slecht. En juist het geven van correcte informatie door de overheid en/of gemeentes vind ik dan weer een recht van de Nederlandse bevolking.
Dat is toch niet teveel gevraagd?
Urielle schreef:Ik snap het probleem denk ik wel hoor. Uiteraard hadden de christelijke dorpsbewoners graag zelf hun naastenliefde betoond en mensen opgevangen. Ik denk dat dat wel mogelijk is als je moeder zich aanmeldt bij de gemeente of de verantwoordelijke hulporganisatie.![]()