meestal 2x per week een zakje snoepjes en 1x per week een kleinigheidje.Ik deed wel elke dag braaf aan Amerigo denken natuurlijk
altijd worteltjes een appel of een suikerklontje
j Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) staat al en paar dagen klaar
nientje78 schreef:Vroeger mochten wij de schoen zetten op de dag dat hij aankwam. En daarna tot 5 december 1x per week, dit was meestal of vrijdag of zaterdag avond.
Mijn dochter mag hem 1x zetten en dat is op de dag dat hij aankomt.... Vandaag dus.
Alhoewel.... Mijn dochter is er vroeg bij dit jaar.... Haar laars ( want daar kan meer in natuurlijk) staat al en paar dagen klaar
czarina schreef:Vroeger, geen idee meer. Ik denk bij aankomst en dan gewoon met pakjesavond.
Hier met twee kleine sint fans mogen ze dag van aankomst zetten en als ze heel lief geweest zijn kunnen ze een extratje verwachten.
Maar als ik het zo op school hoor dat ze dagelijks mogen zetten en ooj grote kado's krijgen vind ik het soms ook wel sneu, er word toch gevraagd waarom er zoveel verschil in zit.

En dat was de eerste breuk in mijn Sinterklaas geloof... 

Ik voel mij haast een verwend nest want ik en mijn broer mochten elke dag schoen zetten. Dan heb ik het over zo'n 35 jaar geleden (omg ik word oud).