Heerlijk die gezelligheid. We hebben hier alleen nog een housewarming aan het einde van de maand, dus dat is niet praktisch. Maar begin december kan het weer
Ik heb een kind die nog in Sint gelooft dus kan helaas pas na 5 december. Kan niet wachten!
Welke kleuren gaan jullie gebruiken?
Florale
Geplaatst: 14-11-15 17:21
Ik wil ook zo graag.... maar het is pas half november. ....
Ik wil zoiets....
De bovenkant staat klaar...
Ben heel benieuwd hoe het gaat worden wil het totaalplaatje zo graag zien.
Yv_
Geplaatst: 14-11-15 17:21
Ik had 'm ook altijd het liefst zo vroeg mogelijk. Maar een paar jaar geleden had ik 'm weer vóór Sinterklaas staan en toen waren ze het zat om me heen en hebben Sinterklaas bij me uitgenodig. Heb toen zoveel "kritiek" gehad om de foto's bij Sint op schoot en een kerstboom ernaast (en vind Sint heel eng) dat ik nu altijd netjes wacht tot 6 dec . Dit jaar helemaal geen boom, ben met zowel Sint als kerst weg en vind 'm dan te kort staan.
Ik heb hem kaal staan , kitten hing al erin . Nu operatie lichtjes opzoeken
Shenavallie
Geplaatst: 14-11-15 19:16
Vorig jaar voor het eerst een kerstboom neergezet, omdat mijn zoon daar ieder jaar weer om vroeg. Ik wilde het nooit, maar moet wel zeggen dat ik het een gezellig sfeertje vind geven. Dus dit jaar komt er waarschijnlijk weer een boom, maar ik moet er niet aan denken dat die nu al staat. Gevoelsmatig moet eerst Sinterklaas voorbij zijn, dus tot die tijd geen polonaise in huis!
Vanavond zet ik ook mijn mini kerstboom op, omdat de grote pas na 5 december op mag. Kerst heeft altijd zo'n heerlijke sfeer. Leuke lichtjes, kaarsjes, vrolijke muziek
Yacintha
Geplaatst: 15-11-15 14:31
Ik heb de boom inmiddels ook al twee weken staan! Er komen nog wel eens lesklantjes mijn huis binnen als ze naar het toilet moeten, maar tot nu toe nog geen opmerkingen gekregen wat betreft Sinterklaas.. En anders is het jammer, maak ik er wel een mooi verhaaltje van!
moonsparkle
Geplaatst: 15-11-15 14:50
Ik wil ook heb vandaag alles tevoorschijn gehaald maar mn vriend wilt een echte boom dus ik moet even geduld hebben.