Laptop aanschaf, advies gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 11:25

loveu_p schreef:
Bedankt voor jullie reacties!
@femkeeex zou je willen kijken wel type dit is?

Ik ben vergeten te vragen welk type het is :+ , maar ik zal het vandaag vragen !

Wat ik wel weet is dat de laptop toch wel een harde schijf heeft en 250,- kost. Hij is ontzettend snel en hij is nog nooit vast gelopen etc. :j

loveu_p

Re: Laptop aanschaf, advies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 09:29

Bedankt voor jullie reacties!
@femkeeex: klinkt goed haha. Weet je het al? ;)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 20:11

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 20:13

Dat is wel een chromebook, dat is net even anders als een normale laptop en zoiets moet je maar net willen ;)

loveu_p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 20:16

@femkeee, bedankt! Geen probleem ;)
@Ghostaattack: zou je kunnen uitleggen wat nou precies het verschil is tussen een laptop en een chromebook? Ik zie deze namelijk wel eens vaker op marktplaats staan maar ken het verder niet..

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 20:18

Ghostattack schreef:
Dat is wel een chromebook, dat is net even anders als een normale laptop en zoiets moet je maar net willen ;)

Ik heb een laptop en een chromebook. Ik merk het verschil niet ! Maar ik ben ook niet zo bekend in het computerwereldje :+

Met zo'n ding kan je bijvoorbeeld geen hele video's maken en bewerken , maar het ''gewone'' huiswerk etc is heel goed te doen.

loveu_p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 20:20

_Femkeeex schreef:
Ghostattack schreef:

Ik heb een laptop en een chromebook. Is merk het verschil niet ! Maar ik ben ook niet zo bekend in het computerwereldje :+

Met zo'n ding kan je bijvoorbeeld geen hele video's maken en bewerken , maar het ''gewone'' huiswerk etc is heel goed te doen. Natuurlijk niet als je nou net een ''creatieve'' ( allerlei dingen bewerken what ever ) studie volgt :')

Oke, ik heb geen creatieve studie o.i.d. haha. Maar klopt het dat je daarbij veel dingen via internet moet opslaan? Ik zag dat het intern geheugen 2GB is. Net aan de weinige kant voor mij denk ik. Toch bedankt! :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 20:22

http://www.laptopshop.nl/actie/chromebook.html :)
Chromebooks draaien op Google Chrome OS, dus niet het normale OS wat wij kennen (Windows). Je slaat alles op via internet, voor zover ik weet. Verder heb ik ook geen verstand van Chromebooks hoor, bij mij moet je meer zijn voor de gamelaptops :P

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 20:24

Alles wat ik doe slaat hij op zegmaar. Als ik een powerpoint of een document wil schrijven dan slaat hij dat automatisch op en mocht je chromebook crashen dan kan je je documenten etc altijd terug vinden op een andere computer. ( Briljante uitleg i know )

Jammer, want het is wel echt een fijn ding ! Succes met je zoektocht :D

loveu_p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 20:25

Ghostattack schreef:
http://www.laptopshop.nl/actie/chromebook.html :)
Chromebooks draaien op Google Chrome OS, dus niet het normale OS wat wij kennen (Windows). Je slaat alles op via internet, voor zover ik weet. Verder heb ik ook geen verstand van Chromebooks hoor, bij mij moet je meer zijn voor de gamelaptops :P

Dankje! Toch niet helemaal mijn ding denk ik.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 20:27

Dat trucje met documenten behouden kan met elke laptop, namelijk met OneDrive / Google Drive / etc.

TS, mijn advies blijft nog steeds: lekker even door sparen zodat je langer plezier kan hebben van een goede laptop. Je kan beter in één keer een goede aanschaffen, dan nu een minder goede vanwege je budget en er dan misschien spijt van krijgen.