help update heeft ipad 2 onwerkbaar gemaakt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Re: help update heeft ipad 2 onwerkbaar gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 21:36

ja inclusief opnieuw installeren van de boel. back up schijnt fout te zijn gegaan door een crash van hetn kreng tijdens back up maken. maar om 8 uur was helpdesk dicht dus plats de maneger legde de telefoon erop. ik moets morgen maar terugbellen.

excuis voor de tikfouiten dit is een te breed toetsenbord

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:38

Heb je icloud? En maakt je ipad daar ook reservekopiën op?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 22:14

ja maar laatste update is verprutst door crash van update terwijl de vorige werd overschreven. daardoor staat daar een verklo te update die onbuikbaar is. vastgesteld door de apple meneer ook. na restore bleek dat ook

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:15

Als het goed is worden oude reservekopieen niet overschreven. Ik had laatst een soortgelijk iets en heb de reservekopie van de week er voor erop kunnen zetten :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 22:19

ben nu weer alles aan het terugzetten met weer een andere software update. zou liefst gewoon software downgraden. is onlees baar en onwerkbaar

maar mail is zowiezo foetsie. alleen inkomende mail via brakke beta webmail tijdelijke versievan kpn. uitgaand is weg vanaf juli. nbackup schijnt namelijk niet te worden gemaakt van pop3 dingen en mailversie is helemaal om zeep op de ipad en ex is wachtwoord kwijt van pop3 wat het niet fijner maakt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 23:21

Pfff derde update lijkt iets gedaan te hebben. Hij gaat in ieder geval aan nu en ik tik deze reactie via de ipad

Fotos zijn weer opgedoken alleen mail is echt volledig weg en mailen lukt niet nog. Dat is knap balen maar hopelijk via kpn nog te achterhalen

Blijf ik zitten met de onleesbaarheid al is deze versie weer ietsje beter dan de vorige update. Of hij op zwart gaat, niet reageert op aanraken of traag blijft nog niks van te zeggen.

Layout ziet er vreemd uit en er zijn wat instellingen zoek. Maar iets beter leesbaar dan de vorige dus.

Alleen wat raar is dat steeds de balk boven met de meerdere tabbladen verdwijnt. En er een extra balk boven zit die meld waar ik nu mee bezig ben. Die is onnodig en neemt veel ruimte in.