Wat hebben mensen in dezelfde situatie gedaan???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-15 11:49

Rawr schreef:
Je zoon zal nooit gelukkig worden met zijn vriendin als hij met haar verder gaat, hoe jammer dat ook is. Als je gevoelens voor een ander krijgt, ontbreekt er iets in je relatie. In zijn geval mist hij misschien de acceptatie van zijn vrienden en de vrijheid die je je partner hoort te gunnen. Hij houdt vast wel van zijn vriendin en wil haar niet kwetsen, maar dat is geen goede reden om in een relatie te blijven en verder aan te modderen.

Ik heb het zelf in een vorige relatie ook meegemaakt dat ik smoorverliefd werd op een andere meid. Die verliefdheid heeft misschien een maand geduurd en ik heb er niks mee gedaan, maar het was voor mij wel een reden om er definitief een punt achter te zetten en dat bleek achteraf de juiste beslissing. Toen was ik denk ik een jaar of 24.

Het is niet mijn zoon maar van een goede vriend, en inderdaad, wat jij nu verteld heeft hij besloten.
De afgelopen dagen hebben hij en zijn vriendin op eieren gelopen. Zij probeerde heel erg haar best te toen, te erg. En hij merkte gewoon dat hij haar nooit gelukkig kan maken als hij niet voor de volle 100 % voor haar kon gaan. Staat los van die andere dame, daar heeft hij inderdaad geen contact meer mee gehad sinds zijn vriendin hem dit verbood. Het is inderdaad een jongen die zeer veel moeite heeft met het kwetsen van andere mensen en tja, dan moet je iemand waar je toch veel om geeft vertellen dat het afgelopen is en er geen toekomst is. Ben heel benieuwd hoe zij zal reageren, het is haar eerste relatie en ze is echt stapel op hem.

Collie2008

Re: Wat hebben mensen in dezelfde situatie gedaan???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:53

Soms moet je eerst een ander tegenkomen om te beseffen, echt bewust te zijn van wat je in je huidige relatie mist. Die meid hoeft wellicht in de toekomst helemaal geen plek te hebben, ze kan een 'boodschapper' zijn geweest. Zijn onvrede over deze relatie is er waarschijnlijk al veel langer, alleen deze ontmoeting heeft zijn ogen geopend. Hij moet dus dat doen wat hij denkt dat goed voor hem is. Niet wat anderen verwachten of waarvan hij denkt dat het 'hoort'. Inderdaad, volg je hart.