Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Max 7,50 - 10, zeker omdat je alleen onderbouw doet/kan!
Resistance schreef:Dit omdat ik mijzelf nog niet genoeg op niveau vindt om leerlingen vanaf 4 VWO bijles te geven; in dat jaar heb ik toch wat dingetjes gemist omdat ik van havo kom, die ik nu moet inhalen.
Resistance schreef:Dit omdat ik mijzelf nog niet genoeg op niveau vindt om leerlingen vanaf 4 VWO bijles te geven; in dat jaar heb ik toch wat dingetjes gemist omdat ik van havo kom, die ik nu moet inhalen.
louka69 schreef:Resistance schreef:Dit omdat ik mijzelf nog niet genoeg op niveau vindt om leerlingen vanaf 4 VWO bijles te geven; in dat jaar heb ik toch wat dingetjes gemist omdat ik van havo kom, die ik nu moet inhalen.
Nederlands zou ik even mee wachten, hihi. Bij mijn middelbare school kreeg je per bijles van 50 minuten €10,-. (Van school overigens.)
Ik heb het nog op proberen te zoeken omdat ik inderdaad twijfelde omdat de stam niet direct naast ik stond, maar kwam op niets uit.
Ja inderdaad, net zoals het is met de Nederlandse taal. Je kunt het wel spreken, maar ik durf te wedden dat het gros van de Nederlandstaligen niet precies weten waarom we bepaalde dingen op die en die manier in een zin neer zetten en in die vorm vervoegen.
Houd er wel rekening mee dat ze dan minder 'ver' in ontwikkeling zijn qua kennis dan jij.
Resistance schreef:Bedankt voor de antwoorden, maar mijn vraag was niet hoe ik bijles moet geven. Mijn vraag was hoeveel ik ervoor kan vragen, en die vraag is nu beantwoord.