Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vinden ze allemaal leuk.
Duhelo schreef:haha, ik moest stiekem ook een beetje lachen met je openingspost, zie je echt voor mij in dat hoekje gedrukt zitten.
Maar troost je, je bent zeker niet alleen. Ik ben ook absoluut niet goed met kinderen, meestal beginnen ze te huilen als ze mij zien en stoppen ze niet meer.
Daarnaast vind ik het vieze, kwijlerige wezentjes, waar er niemand vies van is maar ik dus wel. (ik gruwel dan ook als ze hun handen in hun mond volkwijlen en dan in mijn snoeppot graaien, ugh! )
hier gaat alles dat eetbaar is dus de kast in of op als er visite is met kinderen.
Eenmaal ze wat ouder worden (jaar of 2-3) is de ergste gruwel over en kan ik er wel wat mee om gaan, maar ik heb absoluut het geduld niet om mij 3 uur met zo'n kind bezig te houden ...
Schijnt dat op een bepaalde leeftijd je eierstokken gaan rammelen maar volgens mij zijn de klepels hier nog zoek, dus ik heb ook absoluut nog geen haast...
Prima, maar baby's tjah... Hou die maar lekker ver weg van mij.
(ze hebben mijn pony ook echt ooit geleend als oppas... Want dan kon ze haar kind op hem zetten en zelf met haar eigen paard bezig zijn
) Maar voor de rest.. kinderen die wat ouder zijn, zijn leuk voor tijdelijk.. Baby's is gewoon een vette nee...
Ik kan dat dus gewoon niet. Ik negeer kinderen, hoe hard ze ook om aandacht brullen.
Mandy_89 schreef:Voor mij ook een reden om zelf (nog) geen kinderen te willen, heb altijd zo het idee dat ik dr niets van zal bakken.

ik heb nooit een baby willen vasthouden tot ik er zelf één kreeg, en toch weet ik nu perfect hoe ik met zo'n kleintje om moet gaan! Had ik nooit gedacht.
Omgang met kinderen vermijd ik ook zoveel mogelijk, baby's pak ik ook niet vast.