Verliefd op scharrel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:55

Heeft hij niet last van zijn geweten?
Ik heb ook scharrels die veel ouder zijn dan mij, maar die kregen gewoonweg last van hun geweten, eventjes bijgepraat en alles was weer gewoon normaal.

JustLizz

Re: Verliefd op scharrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 23:58

Ik zou gewoon open zijn TS.
Je blijft er nu mee malen en bent sowieso al een aantal dagen bezig met wel/niet zeggen etc. Ik zou het denk ik op een rustige manier aankaarten en wat je hiervoor omschreef aan hem uitleggen, dat klinkt helemaal niet alsof je hem wil claimen maar denk wel dat het oplucht voor je en wellicht vindt hij het helemaal prima en misschien ook niet.
In het laatste geval kun jij ook verder, al zal dat even lastig zijn, maar anders wordt de teleurstelling straks alleen maar groter denk ik.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:07

Als ik iemand afpoeier met steeds ik heb het druk dan betekend dat, dat ik er geen zin in heb. Die jongen/man gaat jou never nooit niet als vriendin zien. Laat het los, verwijder zijn gesprekken en nummer en ga verder aan je eigen werken. Er komt vanzelf een keer iemand die het wel waard is.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:21

Dustinlover schreef:
Als ik iemand afpoeier met steeds ik heb het druk dan betekend dat, dat ik er geen zin in heb. Die jongen/man gaat jou never nooit niet als vriendin zien. Laat het los, verwijder zijn gesprekken en nummer en ga verder aan je eigen werken. Er komt vanzelf een keer iemand die het wel waard is.

Dit.....als hij je al vanaf Augustus niet meer gezien heeft is de boodschap toch duidelijk ;) (lees: niet wil zien, anders komt hij wel langs)

Hij heeft al lang weer een andere scharrel waar hij zijn pik in steekt :7 (waarschijnlijk zonder medeweten van zijn vriendin/vrouw).

Hij zit helemaal niet te wachten op jouw gevoelens......en ook niet meer op de sex (zet je roze bril af: het avontuurtje is afgelopen)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:25

Gucci_ schreef:
Dat hij mij niet leuk vond, kon ik echt niet opmaken uit de dates die ik had. Hij was enthousiaster dan mij, maar als ik iemand pas erg goed ken, ben ik helemaal mezelf... Heb vaker iemand gehad die pas na een jaar weer kon afspreken en het ook een hele tijd druk had met werk enzo.

TS, je houdt jezelf iets voor dat er niet is. Als hij je leuk vond had hij contact gehouden, met je gedate, je graag willen zien, tijd voor je gemaakt.

Je hebt wel eens iemand gehad die pas na een jaar (!!) weer met je wilde afspreken? En je denkt dat die persoon je oprecht leuk vond? TS, stukje eigenwaarde, waar is dat? Stel je niet afhankelijk op. Leef, wees gelukkig, die ene man doet er echt niet toe.

YvvvWedg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:26

Lekker van je af zetten en op zoek gaan naar andere leuke jongens. Klinkt misschien bot, maar er lopen er genoeg. Ook al duurt het misschien wat langer voordat je de ware tegenkomt, hij bestaat vast wel ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 09:26

De beste relatie in het leven, is de relatie met jezelf ;)

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 15:07

Wake up ts!!!! Ik ga mee in bovenstaande reacties.

Hoe oud ben je eigenlijk en wat is jullie leeftijdsverschil als ik vragen mag?

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 23:36

Ben bijna 23, zeg ik liever niet hoeveel ouder, in ieder geval meer dan 10 jaar ouder...
Ja, het is moeilijk om hem uit mijn hoofd te zetten. Wilde altijd al iemand die een beetje ouder dan mij is en ook van paarden houdt. Maar dit soort mannen zijn helaas moeilijk te vinden.
Bovendien wil hij ook vast geen kinderen meer... Als ik aan de toekomst denk, kan dit eigenlijk niet.

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:39

Gucci_ schreef:
Ben bijna 23, zeg ik liever niet hoeveel ouder, in ieder geval meer dan 10 jaar ouder...
Ja, het is moeilijk om hem uit mijn hoofd te zetten. Wilde altijd al iemand die een beetje ouder dan mij is en ook van paarden houdt. Maar dit soort mannen zijn helaas moeilijk te vinden.
Bovendien wil hij ook vast geen kinderen meer... Als ik aan de toekomst denk, kan dit eigenlijk niet.

Jammer voor je hoor. Vind je dat deze man is wat jij verdiend?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 23:55

Meid, ik heb in hetzelfde schuitje gezeten. Heeft jaren geduurd. Uiteindelijk zelf ervoor gekozen om de stekker eruit te trekken als het toch 90 procent van mijn kant moest komen.

Nu een super leuke vent ontmoet die super hard voor me loopt en nergens voor terug deinst! Je denkt nu vast dat er niemand is zoals hij maar dat is onzin! Dat dacht ik ook en toen kwam deze, die nog beter was!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 00:02

Gucci_ schreef:

Heb je me een appje gestuurd of iets? Of laat je hem ook gewoon niks meer weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 00:28

xSlvna schreef:
Gucci_ schreef:

Heb je me een appje gestuurd of iets? Of laat je hem ook gewoon niks meer weten.

En verwijder hem lekker overal op.
Deze man lijkt met hele andere dingen bezig te zijn, Ts, je kan leuker krijgen.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:11

Waarom zo zeker daarover?

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:19

Oei TS ik zou maar voorzichtig zijn, ik krijg de indruk dat jij hem leuker vind dan hij jou. Als hij je echt leuk had gevonden maakte hij er wel werk van. Mannen zijn over het algemeen jagers...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:36

Tabaluga12 schreef:
Deze man is geen vrijgezel.

Precies dit...

Lekker verder gaan TS!

En let er op: hij kan nu in je hoofd misschien nóg aantrekkelijker worden omdat hij onbereikbaar is. Probeer niet mee te gaan in dat gevoel, bezorgt je alleen maar meer pijn en verdriet!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:39

Gucci_ schreef:

Aan die toekomst hoef je niet te denken, want hij geeft alle signalen af dat hij geen toekomst met jou ziet.
Heel hard maar waar. Je houd je vast aan dingen die er niet zijn en misschien ook nooit geweest zijn.
Hij is verder gegaan met zijn leven. Je kunt bij de pakken neer gaan zitten, of je leven in eigen handen nemen en er iets van maken.
Is hij het waard om je zo rot erover te voelen? en heb je het idee dat het hem interesseert hoe jij je voelt?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:47

Jeetje TS ik vind je persoonlijk wel heel wanhopig en afhankelijk over komen.

Je eerste zin begint met dat hij meteen al aangaf geen relatie te willen... En jij hebt het over kinderen in de toekomst? Wake up...

Hij wou je alleen maar om bovenop te liggen, niks meer en niks minder. Hij is nu op je uitgekeken of z'n vriendin/vrouw is erachter gekomen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 18:48

Wauw wat zijn jullie heftig dames! :-( Het verhaal is lastig, jij omschrijft hem als enthousiast. Echter; hij kwam iedere keer naar jou toe uit zichzelf begrijp ik.. Dat zou er wel op kunnen duiden dat jij bij hem thuis niet welkom bent om een of andere reden.. wees in ieder geval voorzichtig! En wat Renee ook zei: De persoon met wie jij oud gaat worden past beter bij je dan de persoon waarover je verdriet hebt, dat is nou eenmaal bewezen door alle getrouwde stellen :D

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-15 23:55

Ik begrijp niet waarom een man dan eerst leuk en enthousiast gaat doen. Als ik een date heb met iemand en ik vind hem toch niet zo leuk, dan zeg ik dat, desnoods via een wa of sms berichtje om hem niet te kwetsen.
Maar je gaat toch niet na 7 dates opeens verdwijnen, je weet niet wat je een ander daarmee aandoet...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 23:58

Tsja hij wou sex en kreeg sex. Dat zou die zeker leuk hebben gevonden... geen behoefte meer aan die sex is ook geen rede meer om leuk te doen

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:02

Gucci_ schreef:
Ik begrijp niet waarom een man dan eerst leuk en enthousiast gaat doen. Als ik een date heb met iemand en ik vind hem toch niet zo leuk, dan zeg ik dat, desnoods via een wa of sms berichtje om hem niet te kwetsen.
Maar je gaat toch niet na 7 dates opeens verdwijnen, je weet niet wat je een ander daarmee aandoet...

Voor jou is er weer een ander, nieuw vlees :o hij is gewoon op je uitgekeken....

Hij zei vanaf het begin eerlijk dat hij geen relatie met je wil.
Je wist waarvoor hij kwam (sex) en is je daarom ook geen verantwoording verschuldigd!

Dat jij wel gevoelens hebt voor deze man en allerlei antwoorden wil, is niet zijn probleem, maar jouw probleem.

Laat het los en ga aan jezelf werken, want je eigenwaarde is volgens mij erg laag,
anders reageer je niet zo zoals je doet, het klinkt ook erg naief allemaal.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:03

Je kunt het hem best vertellen, hoe hij je heeft laten voelen. Let wel op, hij heeft direct aangegeven dat hij geen relatie wil. Voor een man is dit genoeg, verder heeft hij het ontzettend fijn met je gevonden en vandaar alle leuke dates en knuffels. Hij heeft immers al gezegd dat hij geen relatie wil..

Vertel hem wat je hem wil vertellen, als dit het voor jou af sluit. Hij zal niet weer terug komen, al helemaal niet voor een relatie.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:10

Gucci_ schreef:

Tja, ik ben 22 en mijn vriend is 40.
Dat is 18 jaar verschil.
Maar juist van een vent die zo veel ouder is mag je verwachten dat ze zich een beetje normaal gedragen!
Want hoe hij doet is gewoon niet netjes!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:29

fleurtjeuh wat verwacht jij dan van een sexrelatie, de man is daar heel duidelijk in geweest vanaf dag 1, hoe duidelijk wil je het hebben....

De beste man hoeft geen verantwoording af te leggen en is TS zeker geen uitleg verschuldigd, sexrelatie is wat anders dan een normale relatie ;)