Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dustinlover schreef:Als ik iemand afpoeier met steeds ik heb het druk dan betekend dat, dat ik er geen zin in heb. Die jongen/man gaat jou never nooit niet als vriendin zien. Laat het los, verwijder zijn gesprekken en nummer en ga verder aan je eigen werken. Er komt vanzelf een keer iemand die het wel waard is.
(lees: niet wil zien, anders komt hij wel langs)
(waarschijnlijk zonder medeweten van zijn vriendin/vrouw).Gucci_ schreef:Dat hij mij niet leuk vond, kon ik echt niet opmaken uit de dates die ik had. Hij was enthousiaster dan mij, maar als ik iemand pas erg goed ken, ben ik helemaal mezelf... Heb vaker iemand gehad die pas na een jaar weer kon afspreken en het ook een hele tijd druk had met werk enzo.
Gucci_ schreef:Ben bijna 23, zeg ik liever niet hoeveel ouder, in ieder geval meer dan 10 jaar ouder...
Ja, het is moeilijk om hem uit mijn hoofd te zetten. Wilde altijd al iemand die een beetje ouder dan mij is en ook van paarden houdt. Maar dit soort mannen zijn helaas moeilijk te vinden.
Bovendien wil hij ook vast geen kinderen meer... Als ik aan de toekomst denk, kan dit eigenlijk niet.
Gucci_ schreef:Ben bijna 23, zeg ik liever niet hoeveel ouder, in ieder geval meer dan 10 jaar ouder...
Ja, het is moeilijk om hem uit mijn hoofd te zetten. Wilde altijd al iemand die een beetje ouder dan mij is en ook van paarden houdt. Maar dit soort mannen zijn helaas moeilijk te vinden.
Bovendien wil hij ook vast geen kinderen meer... Als ik aan de toekomst denk, kan dit eigenlijk niet.
xSlvna schreef:Gucci_ schreef:Ben bijna 23, zeg ik liever niet hoeveel ouder, in ieder geval meer dan 10 jaar ouder...
Heb je me een appje gestuurd of iets? Of laat je hem ook gewoon niks meer weten.
Gucci_ schreef:Bovendien wil hij ook vast geen kinderen meer... Als ik aan de toekomst denk, kan dit eigenlijk niet.
Gucci_ schreef:Ik begrijp niet waarom een man dan eerst leuk en enthousiast gaat doen. Als ik een date heb met iemand en ik vind hem toch niet zo leuk, dan zeg ik dat, desnoods via een wa of sms berichtje om hem niet te kwetsen.
Maar je gaat toch niet na 7 dates opeens verdwijnen, je weet niet wat je een ander daarmee aandoet...
hij is gewoon op je uitgekeken....Gucci_ schreef:Ben bijna 23, zeg ik liever niet hoeveel ouder, in ieder geval meer dan 10 jaar ouder...