Waar komt die vandaan?
Edit: hier wel aan het rond kijken, 1tje gevonden maar vervolgens zat ik van top tot teen onder de kriebelende glitters, dus dat wordt het niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
turtlelito schreef:Monster_tos: Heb je al eerder bij dit bedrijf besteld? Ik ging net even neuzen op de website en kwam wat modellen tegen die je bij bv Topvintage ook hebt, maar dan voor een fractie van de prijs. Toen ik op reviews van Rosegal ging googelen schrok ik een beetje: echt heel veel klachten!
Dan maar weer verder zoeken op Zalando
) als het om zulke dingen gaat. Controleer nooit revieuws en zo.
Monster_tos schreef:![]()
Nee eerste keer... Ik ben nogal goed van vertrouwen (of naief) als het om zulke dingen gaat. Controleer nooit revieuws en zo.
Gelukkig koste het allemaal geen flikker, dus ben maar iets van 50 euro kwijt als het mislukt. Maar alsnog enorm balen![]()
Top vintage vind ik ook erg leuk! Dan toch daar maar even bestellen. Daar wel goeie ervaringen mee?
Monster_tos schreef:![]()
Nee eerste keer... Ik ben nogal goed van vertrouwen (of naief) als het om zulke dingen gaat. Controleer nooit revieuws en zo.
Gelukkig koste het allemaal geen flikker, dus ben maar iets van 50 euro kwijt als het mislukt. Maar alsnog enorm balen![]()
Top vintage vind ik ook erg leuk! Dan toch daar maar even bestellen. Daar wel goeie ervaringen mee?
Avelienvd schreef:Houd er bij rosegal rekening mee dat hrt uit china verstuurd wordt.
Ik wacht al 2 maand..
.
Helaas ook niet meer in mijn maat (38) ..
Ik weet nog niet of ik een nieuwe ga kopen dit jaar...... hangen nog wat jurkjes in mn kast die ik maar 1 of 2 keer aan heb gehad die prima kunnen voor kerst. Al heb ik stiekem wel wat jurkjes gezien op asos