[FOTO] Show je kerstoutfit!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:04

Monster_tos die laatste *\o/*
Waar komt die vandaan?

Edit: hier wel aan het rond kijken, 1tje gevonden maar vervolgens zat ik van top tot teen onder de kriebelende glitters, dus dat wordt het niet :')

Monster_tos

Re: Show je kerstoutfit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:10

Deze komen alle 3 van Rosegal.com, bedrijf in Engeland. En dan bij de Vintage dresses, hou ik erg van!
Heb 7 weken geleden een borstverkleing laten doen, dus kan eindelijk leuke jurkjes aan met wat hogere halsen, dus kan niet wachten tot ik ze kan passen!!

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:27

Monster_tos: Heb je al eerder bij dit bedrijf besteld? Ik ging net even neuzen op de website en kwam wat modellen tegen die je bij bv Topvintage ook hebt, maar dan voor een fractie van de prijs. Toen ik op reviews van Rosegal ging googelen schrok ik een beetje: echt heel veel klachten!

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 16:31

turtlelito schreef:
Monster_tos: Heb je al eerder bij dit bedrijf besteld? Ik ging net even neuzen op de website en kwam wat modellen tegen die je bij bv Topvintage ook hebt, maar dan voor een fractie van de prijs. Toen ik op reviews van Rosegal ging googelen schrok ik een beetje: echt heel veel klachten!

Ik herken ook een paar jurken + modellen. 1 jurk besteld en dat was 10% van de verwachting wat de foto schepte.. Ga daar niks bestellen -O- Dan maar weer verder zoeken op Zalando

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:10

-O-

Nee eerste keer... Ik ben nogal goed van vertrouwen (of naief :+ ) als het om zulke dingen gaat. Controleer nooit revieuws en zo.
Gelukkig koste het allemaal geen flikker, dus ben maar iets van 50 euro kwijt als het mislukt. Maar alsnog enorm balen -O-

Top vintage vind ik ook erg leuk! Dan toch daar maar even bestellen. Daar wel goeie ervaringen mee?

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:20

Oooeeh. Ik lees mee. Ik ben altijd thuis met kerst dus heb gewoon mijn joggingbroek en trui aan, maar zo leuk om weg te kwijlen bij jurkjes :D

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:20

Monster_tos schreef:
-O-

Nee eerste keer... Ik ben nogal goed van vertrouwen (of naief :+ ) als het om zulke dingen gaat. Controleer nooit revieuws en zo.
Gelukkig koste het allemaal geen flikker, dus ben maar iets van 50 euro kwijt als het mislukt. Maar alsnog enorm balen -O-

Top vintage vind ik ook erg leuk! Dan toch daar maar even bestellen. Daar wel goeie ervaringen mee?

Hier goede ervaringen met Top Vintage. Keurige levering. Alleen dat je moet betalen om terug te sturen, vind ik rot.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:23

Als er trouwens toch iemand bij Rosegal bestelt, wil ik eigenlijk wel iets meebestellen. Voor € 19 kun je je geen bult vallen... :D

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:25

Houd er bij rosegal rekening mee dat hrt uit china verstuurd wordt.
Ik wacht al 2 maand..

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:28

Monster_tos schreef:
-O-

Super ervaringen met Topvintage! Vaak volgende dag al geleverd en als je iets terugstuurt heb je heel snel je geld terug. Je moet inderdaad wel zelf de retourkosten betalen, maar ach, als je een paar uur parkeert in de stad ben je hetzelfde kwijt. En ze hebben hele goede maattabellen, dus je kan goed inschatten of iets gaat passen.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:41

Avelienvd schreef:
Houd er bij rosegal rekening mee dat hrt uit china verstuurd wordt.
Ik wacht al 2 maand..

Gok dat je dit niet meer gaat krijgen: http://www.sitejabber.com/reviews/www.rosegal.com := .

Leuk topic om inspiratie op te doen trouwens, ik volg :))

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 17:47

Al wat leuke dingen gespot bij top vintage! Vond alleen die rode van rosegal zo leuk, zoiets kan ik daar nog niet vinden. Mocht iemand nog tips hebben waar eventueel wel, graag!!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:11

Monster_tos schreef:
Al wat leuke dingen gespot bij top vintage! Vond alleen die rode van rosegal zo leuk, zoiets kan ik daar nog niet vinden. Mocht iemand nog tips hebben waar eventueel wel, graag!!

Ik ook, was helemaal verliefd op die rode :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:21

Leuk topic!

Ik vind dit wel een erg leuk rokje, zeker voor die prijs!
http://www.hm.com/nl/product/35300?article=35300-B
Dus dat wordt waarschijnlijk m'n outfit op de ene dag, met een mooi blouseje erboven.

En ik heb in de kast nog een simpel zwart aansluitend jurkje van de Mango liggen, dus dat wordt waarschijnlijk voor de andere dag met een mooie ketting erbij oid.

Nog geen idee wat ik met kerst ga doen, maar vind het altijd wel leuk om er echt wat leuks van te maken qua kleding etc.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:26

Ooh Murthul die jurk van Steps die je plaatste :+: Helaas ook niet meer in mijn maat (38) ..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:26

Pas geleden een LBD gekocht dus trek die maar aan :)
Het bovenste gedeelte is van dat doorzichtige 'gaas' maar dat zie je niet op de foto.

Afbeelding

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 21:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 23:07

Gaave jurkjes zeg!! Ik ben ook nog opzoek, maar eigenlijk nog verliefd op mn jurkje van vorig jaar;

Afbeelding

Heeft een open rug! :)

Ben wat meer in figuur nu en die wil ik graag laten zien, laat de zoektocht maar beginnen :))

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:23

@Dominique, waar heb je die vandaan? Leuk!!!

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:28

Jaa daar is het topic weer!
Het eerste jaar dat ik nu al weet wat ik aan doe.
Een jumpsuit met een blazer.
2 kerstdagen met hakken er onder en 1 dag met andere schoenen. M'n schoon familie is niet zo netjes wat kerst betreft.

Foto houden jullie even tegoed!

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:19

Wat een superleuke jurkjes allemaal!
Ik ben van plan na jaren niet echt uitgepakt te hebben ook eens in een jurkje kerst te gaan vieren. Echter draag ik nooit iets in de trant van rokjes of jurkjes dus dat wordt nog een hele opdracht voor mij. :')

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:24

De foto's!

Met blazer:
Afbeelding

Zonder:

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:26

imd schreef:
@Dominique, waar heb je die vandaan? Leuk!!!

Gekocht op nelly.com (of .nl) maar jurkje is van Only volgens mij!! Of vero moda!

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:26

Vind hem met blazer heel netjes en chique staan. :j Leuke outfit. Zonder blazer vind ik hem voor een 'jumpsuit' iets te strak zitten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 17:29

Oew staat je mooi Murth!!!
Zie leuke jurkjes voorbij komen ook :D Ik weet nog niet of ik een nieuwe ga kopen dit jaar...... hangen nog wat jurkjes in mn kast die ik maar 1 of 2 keer aan heb gehad die prima kunnen voor kerst. Al heb ik stiekem wel wat jurkjes gezien op asos O:)