Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DonCamillo schreef:Al mijn spijkerbroeken (en die kosten nooit meer dan een paar tientjes) gaan op 60 graden in de intensieve was, want vaak zijn ze na een paar keer dragen, maximaal een week, al smerig. Zelfs degene die elastisch zijn ondergaan dat lot omdat ik destijds bij de eerste al compleet vergeten was dat dat niet mocht. Alleen de hele nette niet en de legging-achtige. En raad eens? Ze gaan jaren mee, totdat ze door gaan slijten bij de knieen.
Het lijkt me dus niet normaal dat een spijkerbroek na een keer wassen al door is.
Maar oed, op een gegeven moment wordt hij niet veel 'viezer', denk ik. Fred_Kroket schreef:Toen ik in een fancy kleding zaak werkte waste ik mijn broeken ook heel weinig. Simpelweg omdat ze verschrikkelijk achteruit gingen en niet representatief meer zijn.
Maar was ze nu vaker, kwaliteit van dure broeken is ver te zoeken dus was ze zo min mogelijk Ha g ze uit in een douche of badkamer die vol hangt met damp of een nacht buiten en was ze met natuur azijn. Dan blijft de kleur mooier. Gewoon een scheutje ik je wasmachine. Je ruikt er niets van. Succes!
Er zijn genoeg andere merken die dit probleem niet hebben en nog goedkoper ook zijn.
Je betaalt je scheel en ze gaan maar kort mee.
Ze gaan op 40 graden met vloeibaar wasmiddel, geen wasverzachter en ik heb geen droger. Mijn broeken gaan op zich redelijk lang mee, behalve aan de binnenkant van mijn bovenbenen, daar slijten ze snel door. Ik doe namelijk alles op de fiets, en de naden op zijn zadel zijn funest voor spijkerbroeken
belle_boef schreef:Hoe vaak wassen jullie dure merk jeans?
HorseTopShop schreef:belle_boef schreef:Hoe vaak wassen jullie dure merk jeans?
Mijn Wranglers gaan na 1 á 2 keer dragen op 40 graden (Die van mijn vriend zonder elastan op 60 graden) in de wasmachine. Heb toevallig van de week 1 weg moeten gooien. Heb hem 12 jaar gehad. De Wrangler broeken gaan bij ons heel lang mee.
HorseTopShop schreef:cissy schreef:De Amerikaanse of de Europese?
Al sla je me dood.... Ik zou het niet weten.