"corrigerend" ondergoed onder een jurkje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:01

Liselot schreef:
Hier ook spanx en vind het geweldig. Heb gewoon maatje 36, maar een feestjurkje zit toch net wat mooier dan zonder spanx.
Koop er één met pijpjes is mijn grootste tip, corrigerende jurkjes kruipen omhoog als de ziekte en ben je dus alleen maar mee aan het trekken.
Het mooiste is om spanx te kopen die tot je BH rand komt en dus pijpjes heeft. Ondergoed doe ik er verder niet onder. Panty doe ik onder de spanx omdat deze anders gaat glijden over de gladde stof en dan ben je alsnog aan het hijsen

Ja dit dus!

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:05

zonnebloem18 schreef:
Je hebt ideale dingen hier o.a. bij de Hema te koop het zijn een soort onderjurkjes die je tot onder je BH omhoog trekt.
[ Afbeelding ]
Je hebt ze ook zonder bandjes en i.p.v. een jurkje met broekje.

Ik vind dit dus helemaal niets. Het jurkje kruipt omhoog tijdens het lopen en je kunt het niet zo makkelijk naar beneden trekken want dat ziet er niet uit :') en dan krijg je zo'n strooprand onder je jurkje. Nee niet m'n ding. Ik heb vrij gespierde benen benen, wellicht dat het daarmee te maken heeft. Maar niet mijn ding dit.

Twilight

Re: "corrigerend" ondergoed onder een jurkje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:09

ik heb topjes en jurkjes van de primark zelfs en die zitten echt prima en heel mooi :D is zelfs even een budget oplossing om te proberen?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 00:09

jurkjes zijn dus niet zo praktisch.
omgekeerd korsetgeval zoek ik eens op, ik ben nu benieuwd :D

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 00:42

Ik heb ook corrigerend ondergoed voor onder een jurkje en voel mij er juist niet prettig in. Het is echt lelijk...

Wat voor mij werkt is naadloos ondergoed en dan een Maatje te groot zodat je geen strepen ziet. bh kwa omvang ook niet te strak.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 09:50

Ik heb ook een prima figuur maar draag onder jurkjes inderdaad ook wat corrigerends :j

Er zijn veel verschillende mogelijkheden, afhankelijk van wat je draagt en wat je gecorrigeerd wil zien. Zo heb ik een string met een verhoogd corrigerend stukje, die is puur voor het lovehandle stukje en shape't niet de billen dus die draag ik bij jurkjes die bij mijn buik strak zitten en bij mijn kont uitwaaieren.

Bij een jurkje dat algeheel wat strakker zit, draag ik zelf een corrigerend broekje dat loopt van halverwege mijn bovenbenen en eindigt net onder mijn bh :) Zo heb ik mijn shape zone's allemaal te pakken. Ik heb er 1 van de primark, maar die heb je bij honkemoller, hema, livera etc vast ook wel :) W.b. panty: dit broekje trek ik altijd over mijn panty heen, dat glijdt makkelijker dan over je huid

De gouden tip is echter ook wel: draag goed ondergoed dat niet te klein is. De randjes moeten lief voor je zijn, mogen je niet knijpen want daar krijg je een tekenend effect van. Het corrigerende spul mag je wel voelen, maar moet niet oncomfortabel zijn qua ademen en zitten.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 09:59

Ik ben ook slank en draag het ook zeker onder jurkjes. Meestal dan een string met hoge taille dus buik en lovehandels worden strak getrokken.

Ik vind het ideaal.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:00

Overigens kan je zo te lezen ook beter op zoek naar andere pantys. Sommige duurdere merken hebben een bredere verstevigde tailleband. Dan krijg je niet zo,n dunne naad die in je vlees prikt maar meer gelijke verdeling waardoor de bubbels zeg maar veel minder zijn

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:13

Je hebt bij de primark corrigerende pantys echt ideaal.
En anders de broekjes van spanx ik kan niet meer zonder.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:23

Ik trek mn panty helemaal tot boven mn love hendels zodat die rand in mn zij zit in niet te zien is, maar dat zit ook niet ideaal...

Ik vind het ook frustrerend als je een mooie jurk past en dan inderdaad zo'n inkeping in je love hendels ziet. Ik draag er ook altijd een boxer onder.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:26

Ik heb gewoon zo'n corrigerende onderbroek, zoals het spanx model, van AnniRolfi (Kruidvat). Werkt perfect :D

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:54

Ik draag onder jurkjes altijd panty's. Corrigerende panty's, je hebt er voor platte buik, strakkere billen, liftend, of alles tegelijk.
En sowieso geen nauwsluitende jurkjes voor mij, heb er het figuur niet voor.

MabuPets

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:00

Ik draag onder een jurk panties met een ingeweven corrigerend stuk voor de buik. Deze zit aardig hoog maar werkt voor mij prima :-)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:12

zonnebloem18 schreef:
Je hebt ideale dingen hier o.a. bij de Hema te koop het zijn een soort onderjurkjes die je tot onder je BH omhoog trekt.
[ Afbeelding ]
Je hebt ze ook zonder bandjes en i.p.v. een jurkje met broekje.

Deze heb ik ook aangeschaft na mijn tweede bevalling alleen dan tot de rand van de onderbroekje.
Echter wordt het erg heet wanneer ik dit aan heb.

Ik kan me voorstellen dat je iets corrigerends aan wilt trekken voor het zicht maar zelf kies ik daar niet meer voor omdat ik het niet comfortabel vind zitten.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:15

Ik heb afgelopen zomer me ook gek gezocht naar iets wat goed zou helpen en waar ik me ook nog comfortabel in zou voelen. Want het zou erg warm worden die dag, en dat werd het ook :)

Uiteindelijk heb ik gekozen voor een vrij lage onderbroek met pijpjes en 1 maat groter dan ik normaal heb.
Dat bleef prima zitten! En geen randjes van mijn zij-vetjes :)

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:23

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 11:57

Ik zoek iets voor buik/borsten, maar strapless, voor onder mijn trouwjurk. Iemand tips? Broekje hoeft niet, want benen zitten vrij goed verstopt en ik heb ook meestal het probleem dat dergelijk ondergoed ofwel goed is bij de bovenbenen maar te groot voor mijn buik, ofwel dus dat het past op de buik maar de smal is voor de benen :+ Heb een kegelfiguur :P

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:25

Ik heb zo mijn methodes.

Als eerste een string aan die niet tekend. Bij mij gaat de voorkeur uit naar string van de primark met een kanten vrede rand. Ik geloof 6 euro voor 5 stuks. Als panty heb ik altijd de grootste maat. XXL. Pantys moet je 3 maten groter kopen. Scheelt trouwens ook met ladders. Mijn kanten string leg ik op mijn heupen, Daaroverheen de panty netjes uitvouwen en vervolgens een strak hempje aan. Die van de Action zijn ideaal. Corrigerende hemden met brede schouderbanden. Bij broeken pak ik de s/l maat. Voor jurken de l/xl. Deze trek ik zo over mijn reet heen dat de panty ook niet meer afzakt. En dit is de goedkope oplossing haha!

Maar ik heb voor langere jurken wel onderjurkjes. Afhankelijk van de lengte en stof van de jurkjes pak ik het onderjurkje. Of beige, of zwart, of lage rug, of strapless.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:30

Tieneke dan zou ik gaan voor een korset, vaak wel te krijgen bij een bruidsmodezaak. Zelf droeg ik Spanx onder mijn trouwjurk, die zou je oog nog wel kunnen proberen, ik vermoed dat je daarbij het probleem dat het rond je buik te los is niet zal hebben.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-15 15:51

Jeetje, veel mensen die zo'n spul dragen, had ik niet verwacht!
Pantys zijn een ramp,ik draag meestal goedkope SOX (5 euro voor 2 paard) .Die kan ik een of twee maal dragen en dan gaan ze de kliko in. Duurdere heb ik ook geprobeerd maar die gaan evenvlug kapot (door met mijn ring te haperen, hond, katten, wasmachine, etc).

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 15:54

zonnebloem18 schreef:
Tieneke dan zou ik gaan voor een korset, vaak wel te krijgen bij een bruidsmodezaak. Zelf droeg ik Spanx onder mijn trouwjurk, die zou je oog nog wel kunnen proberen, ik vermoed dat je daarbij het probleem dat het rond je buik te los is niet zal hebben.

Ja op zich zit ik al genoeg ingesnoerd in de jurk, dus het is ook meer voor het idee, denk ik. Of is het "normaal" om zonder BH oid in je jurk te zitten? Want het is niet echt nodig...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:36

Onder een trouwjurk wordt meestal zo'n korset gedragen:
Afbeelding

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:48

Ja ik lees even mee want ik heb ook een bruiloft binnenkort :)
Zo'n broekje dat tot m'n BH komt lijkt me wel wat..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 10:42

Ik heb nog nooit zoiets aangehad, toch maar eens een keer proberen denk ik. Heb inderdaad ook altijd zo'n rand van de panty.

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 13:52

Ik heb er ooit een van de v&d gehad.