Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maaikevdk schreef:Een kasteel! Omdat ze soms een prinses is en jullie gaan verhuizen. Misschien kan je dan een soort quiz maken met allerlei vragen die je tegenkomt als je gaat verhuizen, en dat ze zo bij haar prins (het kado) komt?
Lonneke2001 schreef:Maaikevdk schreef:Een kasteel! Omdat ze soms een prinses is en jullie gaan verhuizen. Misschien kan je dan een soort quiz maken met allerlei vragen die je tegenkomt als je gaat verhuizen, en dat ze zo bij haar prins (het kado) komt?
Sow hee da's een leuk idee!![]()
Ik heb helaas geen prinses getrokken![]()
Heb jij nog ideeën om van een vleugel (klein) een soort zoektocht naar de cadeautjes te maken?
Lonneke2001 schreef:Maaikevdk schreef:Een kasteel! Omdat ze soms een prinses is en jullie gaan verhuizen. Misschien kan je dan een soort quiz maken met allerlei vragen die je tegenkomt als je gaat verhuizen, en dat ze zo bij haar prins (het kado) komt?
Sow hee da's een leuk idee!![]()
Ik heb helaas geen prinses getrokken![]()
Heb jij nog ideeën om van een vleugel (klein) een soort zoektocht naar de cadeautjes te maken?
Een wit paard? Die ze moet 'opereren' om de kado's er uit te halen?
( we helpen hem wel hoor met de grote spullen
)

Ik heb mijn broertje getrokken. Hij houdt van voetballen, judo en z'n tablet... Bij onze familie is het normaal dat je meerdere surprises per persoon maakt. Ik had al als idee om een voetbal van papiermache te maken en daar een cadeau in te doen. Hebben anderen nog een idee? Maaikevdk schreef:Wat een leuke surprise!
@Paard_Aap Misschien kan je iets werkgerelateerds maken? Of juist een soort welnesssurprise?
Ik heb ook jullie hulp nodigIk heb mijn broertje getrokken. Hij houdt van voetballen, judo en z'n tablet... Bij onze familie is het normaal dat je meerdere surprises per persoon maakt. Ik had al als idee om een voetbal van papiermache te maken en daar een cadeau in te doen. Hebben anderen nog een idee?
LSnuitje schreef:Maaikevdk schreef:Wat een leuke surprise!
@Paard_Aap Misschien kan je iets werkgerelateerds maken? Of juist een soort welnesssurprise?
Ik heb ook jullie hulp nodigIk heb mijn broertje getrokken. Hij houdt van voetballen, judo en z'n tablet... Bij onze familie is het normaal dat je meerdere surprises per persoon maakt. Ik had al als idee om een voetbal van papiermache te maken en daar een cadeau in te doen. Hebben anderen nog een idee?
Misschien kun je een tablet namaken, en daar bijvoorbeeld een chocoladeletter in te doen?
? Corellaa schreef:Leuke ideetjes allemaal zeg !
Ik heb mijn suprise en gedicht al af... maaaar ik heb dus voor een kokin in spe een fornuis gemaakt met oven.
in die oven wil ik dus een bak met "prut" zetten waar 1 vd cadeautjes in verstopt zit en ze eruit moet vissen haha.
ik ben alleen inspiratieloos over hoe en wat ik het prut ga maken.. iemand ideetjes?

LSnuitje schreef:Corellaa schreef:Leuke ideetjes allemaal zeg !
Ik heb mijn suprise en gedicht al af... maaaar ik heb dus voor een kokin in spe een fornuis gemaakt met oven.
in die oven wil ik dus een bak met "prut" zetten waar 1 vd cadeautjes in verstopt zit en ze eruit moet vissen haha.
ik ben alleen inspiratieloos over hoe en wat ik het prut ga maken.. iemand ideetjes?
Wat een leuk idee zeg! Wel een foto posten hoor
Misschien kun je voor de prut van dat slijm kopen dat je aan kinderen geeft?
Anders kun je hem vol gooien met behangplak
Dus ontbijtkoek met water, behangplaksel, slijmspul voor kinderen, zand/modder, krantensnippers, blaadjes, eikels, zaagsel, etc!
Lynn_FDA schreef:Heeft iemand een idee hoe je een hoge hak zou kunnen maken. Ik wil een best wel grootte maken
.
Wel de makkelijkste manier om iets te maken!