[Centraal] (Sinterklaas) surprise topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Senas

Re: [Centraal] (Sinterklaas) surprise topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:54

Hoi! Ik ben echt totaal niet creatief en dit jaar moet ik iets voor mijn vriendin maken :p

Ze houdt roze, katten en is soms een princes. Komend jaar willen wij gaan verhuizen zodat wij samen kunnen gaan wonen (ze woont nog bij haar ouders). Ik zat daarom zelf te denken aan iets van een verhuisdoos, maar dat is ook een beetje saai.. hebben jullie nog ideeën?

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 18:24

Een kasteel! Omdat ze soms een prinses is en jullie gaan verhuizen. Misschien kan je dan een soort quiz maken met allerlei vragen die je tegenkomt als je gaat verhuizen, en dat ze zo bij haar prins (het kado) komt?

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:17

Maaikevdk schreef:
Een kasteel! Omdat ze soms een prinses is en jullie gaan verhuizen. Misschien kan je dan een soort quiz maken met allerlei vragen die je tegenkomt als je gaat verhuizen, en dat ze zo bij haar prins (het kado) komt?

Sow hee da's een leuk idee! *\o/*
Ik heb helaas geen prinses getrokken :')
Heb jij nog ideeën om van een vleugel (klein) een soort zoektocht naar de cadeautjes te maken?

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:25

Dat kasteel is een leuk idee!

Voor de piano... Misschien een raadsel op iets van bladmuziek ofzo? Dat er dan alleen een rebus op staat i.p.v. Een liedtekst?

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:31

iemand een idee voor een jongen van 12?
houd van mountainbiken en voetbal muziek en grapjes :')

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:40

Lonneke2001 schreef:
Maaikevdk schreef:

Heb jij nog ideeën om van een vleugel (klein) een soort zoektocht naar de cadeautjes te maken?

Dankje! Misschien kan je meerdere lagen/vleugels maken met allerlei dingen ertussen om het moeilijk te maken? Bijv smurrie, een vraag, een opdracht, etc?

Senas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 23:44

Lonneke2001 schreef:
Maaikevdk schreef:

Nou... die heeft ze al van haar ex gekregen haha -O-

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-15 09:29

Oh, dat is dan niet zo'n goed idee :+ Een wit paard? Die ze moet 'opereren' om de kado's er uit te halen?

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:59

Ik heb mijn broertje getrokken.
en ik had bedacht om een fiets te maken met een mand voorop en daar allemaal klusspulletjes in te doen want hij is net aan het verhuizen en moet alles voornamelijk op z'n fiets doen :+ ( we helpen hem wel hoor met de grote spullen :P )

Maar heeft iemand een idee van welk materiaal ik een fiets kan maken?

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 20:04

Hey :wave:
Wij hebben lootjes getrokken en ik heb iemand waarvan ik geen idee heb wat ik moet maken. Voor iedereen die mee doet weet ik wel wat, behalve voor haar. :')
Ze heeft (voor zover ik weet) niet echt hobby's of een sport. Wel werkt ze heel veel en is daar erg druk mee. Ze houd van insecten maar ik heb haar 2jaar geleden al getrokken en toen had ik al iets met insecten gedaan. Dat kan ik dus niet weer doen. :)
Heeft iemand een leuk idee voor een surprise. :D

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 21:32

Ik heb voor mijn moeder die ik dit jaar heb getrokken onze hond nagemaakt. :=

Afbeelding
Afbeelding

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 09:03

Wat een leuke surprise!
@Paard_Aap Misschien kan je iets werkgerelateerds maken? Of juist een soort welnesssurprise?
Ik heb ook jullie hulp nodig :') Ik heb mijn broertje getrokken. Hij houdt van voetballen, judo en z'n tablet... Bij onze familie is het normaal dat je meerdere surprises per persoon maakt. Ik had al als idee om een voetbal van papiermache te maken en daar een cadeau in te doen. Hebben anderen nog een idee?

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 10:29

Maaikevdk schreef:
Wat een leuke surprise!
@Paard_Aap Misschien kan je iets werkgerelateerds maken? Of juist een soort welnesssurprise?
Ik heb ook jullie hulp nodig :') Ik heb mijn broertje getrokken. Hij houdt van voetballen, judo en z'n tablet... Bij onze familie is het normaal dat je meerdere surprises per persoon maakt. Ik had al als idee om een voetbal van papiermache te maken en daar een cadeau in te doen. Hebben anderen nog een idee?

Misschien kun je een tablet namaken, en daar bijvoorbeeld een chocoladeletter in te doen? :)

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:02

LSnuitje schreef:
Maaikevdk schreef:
Wat een leuke surprise!

Misschien kun je een tablet namaken, en daar bijvoorbeeld een chocoladeletter in te doen? :)

Dat is een goed idee! Ik wil er nog iets 'plagerigs' aan vast maken, omdat hij redelijk veel achter z'n tablet zit. Misschien een soort lastige code om te openen... Mmm, ik ga nog even verder denken... :D

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:11

Leuke ideetjes allemaal zeg !

Ik heb mijn suprise en gedicht al af... maaaar ik heb dus voor een kokin in spe een fornuis gemaakt met oven.
in die oven wil ik dus een bak met "prut" zetten waar 1 vd cadeautjes in verstopt zit en ze eruit moet vissen haha.
ik ben alleen inspiratieloos over hoe en wat ik het prut ga maken.. iemand ideetjes :) ?

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:13

Corellaa schreef:

Ik heb mijn suprise en gedicht al af... maaaar ik heb dus voor een kokin in spe een fornuis gemaakt met oven.
in die oven wil ik dus een bak met "prut" zetten waar 1 vd cadeautjes in verstopt zit en ze eruit moet vissen haha.
ik ben alleen inspiratieloos over hoe en wat ik het prut ga maken.. iemand ideetjes :) ?

Wat een leuk idee zeg! Wel een foto posten hoor :o
Misschien kun je voor de prut van dat slijm kopen dat je aan kinderen geeft?
Anders kun je hem vol gooien met behangplak :=

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:21

LSnuitje schreef:
Corellaa schreef:

Wat een leuk idee zeg! Wel een foto posten hoor :o
Misschien kun je voor de prut van dat slijm kopen dat je aan kinderen geeft?
Anders kun je hem vol gooien met behangplak :=

Ik zou alles mixen :+ Dus ontbijtkoek met water, behangplaksel, slijmspul voor kinderen, zand/modder, krantensnippers, blaadjes, eikels, zaagsel, etc!

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 16:04

Hahaha die laatste is een goeie ! Ga ik mee aan de slag hahaha

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 18:07

Heeft iemand een idee hoe je een hoge hak zou kunnen maken. Ik wil een best wel grootte maken :)

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 21:02

Lynn_FDA schreef:
Heeft iemand een idee hoe je een hoge hak zou kunnen maken. Ik wil een best wel grootte maken :)

Misschien papier mache of karton? Ik ben zelf niet zo'n knutselwonder, dus of het ook gaat werken, weet ik niet :').

Ik wil graag een surprise maken voor twee mensen tegelijk, ze hebben samen een (drachtig) paard. Heeft iemand misschien een leuk idee wat ik daarmee kan doen? :o
Het liefst niet te uitgebreid, ik moet nog drie andere surprises maken en er komt een toetsweek aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 12:55

Misschien kunnen jullie mij helpen met meedenken.

Ik ben als surprise een fjord aan het maken, het geraamte heb ik uit kippengaas in elkaar gezet waar papier-mache overheen komt. Echter ben ik nu aan het brainstormen hoe ik het beste de rechtopstaande fjorden-manen kan maken. Iemand tips?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 13:14

Wat een leuke ideeën komen hier voorbij zeg!

@Shanna met knijpers wellicht?

Ik zoek ook tips/hulp: Surprise voor een jongen, doet beveiliging dus ik dacht iets in die trant, maar ben inspiratieloos...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:42

papiermache ben je laat mee! Heeft erg lang droogtijd nodig anders gaat het schimmelen :( Wel de makkelijkste manier om iets te maken!

Gribaldi: Hmm pepperspray? :p lekker makkelijk haha!

mijn donald droogt nu lekker in huis voor de kachel! even een witte spuitbus verf halen om hem eind deze week wit te maken en daarna met een kwast hem verder upgraden tot donald!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 16:54

Ja ik zat de te denken aan een beveiligingscamera maar dat zag er wel simpel uit en iemand van mijn leeftijd verwachten ze vast wat beters :+

Heb een vierkant cadeautje dus die pepperspray gaat het met niet worden alhoewel ik het een leuk idee vond :j

Afbeelding

Deze lijkt mij ook enorm gaaf maar geen idee hoe :+

Ben benieuwd hoe jou surprise gaat worden! Klinkt nu al leuk.

annedv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-15 22:48

Iemand nog ideeën voor mij?
Ik moet een surprise maken voor mijn stage school. (groep 6)
Nu is het zo dat wij surprises maken met schuilnamen dus ik heb geen idee wie ik heb.
De schuilnaam is Doornroosje, ik weet niet of ze dit zelf of mijn mentor de schuilnamen hebben verzonnen.
De hobby's zijn lezen, computeren en spelen.
Ik vind het erg lastig om een originele surprise te maken..