maar dat red ik meestal niet. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kan dan gewoon m'n ogen letterlijk niet meer openhouden.
ik ben de laatste maanden zo verschrikkelijk moe, dat ik om 9 uur naar bed ga elke avond (wat doe ik inderdaad nu nog achter mijn computer
). Soms wordt het in het weekend 12 uur. één keer is dan geen probleem, maar twee keer en dan weer op tijd op....je kan me opvegen! Word er echt gewoon ziek van. Door de weeks moet ik dus echt om 9 uur naar bed, anders trek ik het weekend niet 
ik ben 's avonds ook altijd heel erg moe. Dan voel ik me lamlendig en dan wil ik maar één ding: slapen! Zo rond 21:00 verteld mijn lichaam me dat het weer leuk is geweest
Magica schreef:ik ben 's avonds ook altijd heel erg moe. Dan voel ik me lamlendig en dan wil ik maar één ding: slapen! Zo rond 21:00 verteld mijn lichaam me dat het weer leuk is geweest
![]()
Natuurlijk voor mijn vriend (avond mens) niet gezellig. Maar ik kan het vaak echt niet volhouden. Zodra ik dan in bed lig duurt het maar 5 minuten en dan ben ik in coma.
heb dan liever dat hij op bed gaat haha zodat hij de volgende dag gewoon fris en fruitig is
alleen vroeg naar bed helpt niet
maar als ik overdags slaap, kan ik wel gewoon 'laat' naar bed.
)
tis hier nu ook al donker rond half 7..
Die gaat sinds de klok om is rond 17.00 naar bed en wordt dan rond 5 uur weer wakker haha
Volgens mij ook 1 van de weinige baby's die lachend naar bed gaat. Maar om 5 uur (voor de klok dus 6 uur) is het dan ook echt bedtijd dat zie je dan ook aan alles
Al zou ik het wilen rekken dat gaat niet, haal ik haar uit dit ritme is ze dagen van slag
Dat doen we dus niet meer en ach ik ben toch vroeg wakker van mezelf dus mij maakt het niet uit. Alleen voor papa is het soms iets minder want die werkt tot 5. Maar er komt vanzelf een moment dat het verschuift en dat ze wat later naar bed wilt. Cayenne schreef:Dat is ideaal zeg. Ze slaapt dus het klokje rond?