Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hollowlog schreef:Het was een ontzettend heftig gesprek. Beide gehuild als kleine kinderen en daarna toch maar samen met iedereen avondgegeten. Ik had m'n zinnen gezet op het uitmaken, maar besefte dat ik eigenlijk wel heel gek op hem ben, ondanks zijn misstap.
We hebben duidelijke afspraken gemaakt, hij zal ook niet meer afspreken met die beste vriend van hem en verder mag hij van mij experimenteren met het dragen van kleding die hij wilt. Maar ik heb hem wel verteld dat ik niet wil hebben dat hij het naar buiten aantrekt. Dat vind ik te gevaarlijk.
We zullen zien hoe het loopt.. ik hoop dat er nog een goed einde aan kan kom en dat mijn vertrouwen in hem niet voor niets is.
zorro schreef:Wat hij ook gedaan heeft, ik vind het niet reëel om van hem te eisen dat hij zijn beste vriend niet meer ziet. Hoe hoog schat je zelf de slagingskans daarvan in? Hij moet zijn gehele gevoel veranderen voor jou, dat gaat niet werken.
Geryon schreef:Hollowlog schreef:Het was een ontzettend heftig gesprek. Beide gehuild als kleine kinderen en daarna toch maar samen met iedereen avondgegeten. Ik had m'n zinnen gezet op het uitmaken, maar besefte dat ik eigenlijk wel heel gek op hem ben, ondanks zijn misstap.
We hebben duidelijke afspraken gemaakt, hij zal ook niet meer afspreken met die beste vriend van hem en verder mag hij van mij experimenteren met het dragen van kleding die hij wilt. Maar ik heb hem wel verteld dat ik niet wil hebben dat hij het naar buiten aantrekt. Dat vind ik te gevaarlijk.
We zullen zien hoe het loopt.. ik hoop dat er nog een goed einde aan kan kom en dat mijn vertrouwen in hem niet voor niets is.
Ik hoop voor je dat dit de juiste keuze is. Ik vind het erg naief. Hij heeft zijn vriend én vriendin gezoend, en nog meer. Het is dus niet eens een klein 'foutje' geweest maar het was hartstikke bewust. Dan verzwijgt hij en hij liegt er ook nog eens over wanneer jij ernaar vraagt. Als je een fijne relatie wilt, met iemand die je kan vertrouwen, zou ik weg lopen. Hard.
Anoniem schreef:Je wil nog wel bij hem zijn, maar alleen als hij niet is wie hij is?
Zijn beste vrienden niet meer zien, niet in het openbaar met vrouwelijke kleding....
Dat kan toch niet?
Je moet elkaar accepteren zoals je bent en als de een dat van de ander niet kan![]()
Jij gaat hier niet gelukkig van worden en hij ook niet.