Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb ze allemaal goed doorgelezen en ik heb er wat aan, trust me!

Delphi schreef:Ik denk dat dit topic o.a. te maken heeft met het Seaworld gebeuren? Ik denk dat er wat mensen gevallen zijn over het feit dat je eerst hebt verzonnen dat je naar Seaworld bent geweest, wat achteraf niet zo was. Dat je er daarna wel naar toe bent geweest en er erg enthousiast over was en zelfs baalde dat er mensen waren die terug wilde naar het hotel.
En dat je later een erg negatief topic opende over Seaworld waarin je verteld dat je verplicht mee moest naar Seaworld tijdens die reis en liever in het hotel had willen blijven. Terwijl je in het topic van de reis iets totaal anders zei.
Tieneke schreef:Ik denk dat "gewoon jezelf zijn" voor ts inhoudt dat hij soms nu eenmaal ondoordachte dingen roept en dergelijke. Waarom moeten mensen met een beperking, die het irl al moeilijk genoeg hebben, zich hier ook nog eens aanpassen? Dit als we allemaal weten dat er meer speelt en dag we er zelf ook gewoon rekening mee kunnen houden? Is het fair van iemand iets te vragen wat net door de beperking onmogelijk is?
HD, ik vind je wel cool. En als ik iets van je lees, weet ik dadelijk dat jij het bent. Dat moet je ook maar kunnen op een forum met duizenden leden

Cowboy55 schreef:Maartje1990 schreef:Helemaal met Tieneke eens!
Idem. Bokt is best een aardig forum, maar een beetje meer tolerantie, even diep adem halen en jezelf niet altijd zo serieus nemen is soms best wel even handig. Bovendien, 2 miljard Chinezen interesseert het geen f*ck wat wij hier bespreken......

_Nelleke_ schreef:Weet je HorseyDude, je zit al minstens net zo lang op bokt en ik kan me geen bokt herinneren zonder HorseyDude. Ik vind het leuk om te zien hoe je bent en hoe je groeit. In je tekeningen en foto's bijvoorbeeld, maar ook als persoon. Dus je moet voor jezelf bepalen of bokt voor jou nog leuk is, maar ik vind je een enorme aanwinst voor bokt!
[/quote]