Wat te doen met mijn badkamer???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Re: Wat te doen met mijn badkamer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-15 19:27

Hmm, voorlopig ga (en ik) ik hier niet weg.
De reden waarom de badkamer me zo dwars zit is dat het tevens het toilet is en ik heb vaak mensen die overnachten omdat mijn vriend in Zweden woont. Heb regelmatig zijn hele famillie over de vloer.

Sonja_vR

Re: Wat te doen met mijn badkamer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 09:55

Ik zou sowieso even afwachten wie het koopt.
Als het je ouders zijn dan kun jenin overleg met hen misschien iets regelen.
Als het een derde is, is het afwachten wie dat is , wie weet wil die
verhuurder(? Als je er niet via leegstandswet in zit kan een nieuwe eigenaar niet zomaar van je af door huurdersbescherming etc) ook wel het 1 en ander aanpakken.

Voordeel is wel, als jij gewoon huurt(dus niet via leegstandswet)
Zullen veel kopers afhaken omdat ze een huis met huurder kopen. Dat is maar voor een x aantal kopers interresant. De meeste particulieren die kopen , willen er ook wonen. Dus idd investeerders/vastgoedbedrijven.

Maar dat geeft wel een weerslag op de prijs en geeft je ouders miss meer kans.

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 10:07

ik zou geen grote dingen doen tenzij je er nog een tijdje kan wonen.
Om de rust te bewaren zou ik het in de bruin/groentinten houden qua spulletjes en doucegordijn.

Evt zou je van dat vinyllaminaat kunnen leggen op de vloer, je het niet zoveel nodig en kan het ook zo weer weghalen als het nodig is. Of een goedkoop stukje zeil, reststukje bij de kwantum of zoiets. Zodra het huis getaxeerd wordt haal je dat ook zo weg.

Verder, je doet de deur dicht en ziet het niet meer. Gewoon aan het bezoek uitleggen dat je geen geld gaat steken in iets wat je huurt en verkocht gaat worden waarbij alles eruit gesloopt gaat worden. Dat begrijpt iedereen.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:19

Volgens mij zijn vooral de muren bepalend oor de sfeer, de vloer vind ik helemaal niet lelijk zo mozaik en het bad; tja niet mooi maar ach. Ik zou beginnen met alleen de muurtegels in één kleur verven en dan zien hoe dat lijkt.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:29

Voor de vraagprijs hoef je weinig rekening te houden met de badkamer volgens mij. Als je alles schildert, blijft het net zo lelijk, maar dan in een ander kleurtje. Grove verbouwingen helpen het huis wel makkelijker te verkopen, maar zullen de prijs niet enorm doen stijgen. Kan je niet het tegenovergestelde gaan doen en terug gaan in de tijd? Koop er bijvoorbeeld een paar prachtige donkergroene/bruine handdoeken bij met wat kitcherige accesoires. Als het maar schoon is toch?