Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Drunten1999 schreef:Marlies V, gewoon in een emmertje water, over de ramen heen halen en klaar? Of ben ik nu toch wel heel erg lui...
Speedster schreef:Of met een trekker erover in plaats van droogwrijven met een doek. Werkt ook prima. De windowvac is dan eigenlijk alleen fijn omdat dan het water niet op de vensterbank drupt, voor de rest voegt hij weinig toe.
Ik weet overigens niet of puur warm water ook goed werkt in een huis waar gerookt wordt, omdat rook misschien ook wat aanslag achterlaat op de ruit.

Joolien schreef:Gewoon een naaktkat/hond nemen, dan heb je die dingen helemaal neit nodig
bij jou dan
Geen geleur met ranzige vaatdoeken en keukenpapier meer!
Paardennamen schreef:Schoonmaakazijn tegen zweetvlekken? Vertel!
Ik kan niet meer zonder mijn vaatwasser
. Ofwel gewoon als wasverzachter gebruiken maar dan liefst op 60 graden zetten ( veel normale kleren kunnen dat gerust aan). Ofwel nachtje laten weken in water met 1 3de fles azijn en dan wasmachine in. 
moyra schreef:EvaC schreef:Mijn Kärcher ramenlapding
Ramen lappen gaat super snel en altijd streeploos. Zou nooit meer zonder willen.
Oeh dat ding vind ik echt drama![]()
![]()
Het enige waar ik hem voor gebruik is om de deuren te doen. Daarbij geeft hij wel mooi resultaat maar op de ramen hier is het echt 1 en al strepen en blauwe vlekken

Jessix schreef:De stofzuiger en een goede alles reiniger voldoen voor mij nog steeds om mijn huis spik en pan te krijgen.