Televisie & Internet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Re: Televisie & Internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:24

Ik heb ook al telfort abbo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:25

Ik zit te wachten tot mn contract afloopt en dan stap ik over op glasvezel van KPN. Nu ook Ziggo, maar sinds de fusie werkt het meer niet dan wel hier := en ik weet 100% zeker dat het niet aan mn bekabeling ligt, gezien ik zelf bij Ziggo gewerkt heb en weet hoe je dingen moet aansluiten :=

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 16:29

Weet niet welke internet snelheid wij hebben van telfort geloof goedkoopste. Maar hier in Drenthe vlak bij Emmen hebben we altijd snel internet. Moet ik wel zeggen dat wij niet downloaden etc. Wij gebruiken internet gewoon voor standaard dingen.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-15 17:39

Telfort is btw een dochterbedrijf van KPN, voor de tweede tv kreeg ik gratis Digitenne van KPN voor m'n Telfort abo, omdat digitale tv niet op twee tv's kon bij ons.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 11:01

Ik denk inderdaad dat ik ook ga voor Telfort.
Snel internet en voor een mooie prijs ;)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:03

hier heel tevreden met tele 2 wel duur 42.50 in de maand maar glasvezel en snel internet en tv

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:07

Hier al 3 jaar trouwe tevreden klant van KPN. Hebben glasvezel, het middelste pakket en betalen nog geen 50€ in de maand :). Vriendlief zit met z'n mobiel ook bij KPN dus nog meer voordeel. Met ziggo hadden we hier minstens 2x in de maand storing, tot nu toe nog nooit storing gehad met KPN *even afkloppen*. Is er wel een storing, krijg je bericht op je tv van ze :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:20

Als je pakket bij Telfort neemt en ook voor je mobiel krijg je extra korting of extra bundel ofzo. Ik vind het beeld bij Telfoet veel mooier als bij Ziggo en heb in het jaar dat ik nu klant ben nog nooit storing gehad. Ja een keer met huistelefoon.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:26

Ik heb in het jaar al een nieuwe experia box moeten halen en een nieuw zwart kastje. Ook al een keer 5 dagen zonder tv en internet gezeten omdat ze me waren vergeten in te plannen terwijl er wel tegen me werd gezegd dat ze zouden komen. En bovendien vind ik het geld wat ik neer moet tellen wel veel vandaar dat ik toch volgende maand over ga stappen naar Telfort. Scheelt me zowat de helft

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 11:29

Wij hebben alles bij de KPN,ook de mobiels,daardoor zijn we compleet en daar halen
we erg veel voordeel uit onderandere gratis bellen en de MB verdubbellaar

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 11:37

Haha geniaal! Met Ziggo gebeld dat ik wilde overstappen. Beginnen ze toch ineens met leuke aanbiedingen te strooien.
Ik heb dus besloten toch bij Ziggo te blijven ;) Mochten er dit jaar nog meer storingen komen dan stap ik toch over...

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:05

keeyzie schreef:
Haha geniaal! Met Ziggo gebeld dat ik wilde overstappen. Beginnen ze toch ineens met leuke aanbiedingen te strooien.
Ik heb dus besloten toch bij Ziggo te blijven ;) Mochten er dit jaar nog meer storingen komen dan stap ik toch over...

Zo doen ze dat bij alle providers, als je maar minimaal een jaar lid bent ;). Vandaar dat wij ook zo goedkoop zitten bij KPN met glasvezel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 12:06

Pas op dat je nu niet aan een jaarcontract vast zit, met die nieuwe aanbiedingen van Ziggo :)

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-15 15:42

Jawel is natuurlijk wel weer voor een jaar, maar dat vind ik niet erg.
Ik denk dat ik zo elk jaar maar eventjes ga bellen voor wat korting ;)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:52

Als het je niet uitmaakt wat de snelheid van internet is zou ik KPN nemen. Wij hebben dat jaren gehad en dat was prima. Nu ziggo omdat wij van KPN alleen het aller langzaamste internet hier kunnen ontvangen.

Overigens nooit problemen met ziggo hier hoor. Maar kan best zijn dat je internet slecht is omdat je in jou gebied gewoon slechte ontvangst hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:59

Bij Ziggo maakt het gebied waar je zit niets uit qua hoe snel je internet is :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:17

Ik kreeg bij Ziggo steeds slechter beeld en ze werden alleen maar duurder. Het enige dat ze zeiden was dat het aan de kabel moest liggen terwijl we net een nieuwe dure kabel hadden getrokken. Weet wel dat een hoop mensen weg zijn gegaan daardoor bij Ziggo.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:02

Jans schreef:

Dat is niet helemaal waar, 500/40 is niet overal leverbaar ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:50

Wij hebben echt ontzettend veel gezeik met Ziggo. Super vaak storingen, altijd gezeik....

Firefly4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 22:56

Choiix schreef:
Jans schreef:

komt omdat die 500/40 pakketten ook nog niet overal aangeboden kunnen worden ;) Zijn nog test fases haha :)

Ik ook bij Ziggo en nergens last van. Goed en snel internet, zowel bekabeld als met wifi.
TV super goed beeld, maar heb zelf nog een oudere TV dus haal niet alles eruit (werk nog met een scart aansluiting en dan is beeld gewoon minder), maar die nieuwe Horizon boxen zijn echt super met replay tv :)

Maar zo heeft elke provider wel iets...

ps. mensen die echt over Ziggo "klagen" moeten gewoon wat dwingender zijn richting de helpdesk voor een monteur. Tegenwoordig komen die makkelijker langs. Tja, helpdesk gaat je waarschuwen dat de monteurs betaald zijn, maar de monteur zelf mag het bepalen of het noodzakelijk is...
Dus gewoon bellen en beetje dwingen voor een monteur :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 23:00

Choiix schreef:
[***] schreef:

Nee ok :D Maar tis niet zoals bij ADSL natuurlijk dat de afstand tot de kast uitmaakt :)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 10:53

Heeft hier iemand ervaring met het doe-het-zelf pakket van Telfort? Is die installatie een beetje te doen voor de gemiddelde Nederlander?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:57

Meer dan, zolang je je telefoon aansluitpunt maar kan vinden :)

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:06

Goed om te horen!
Ik wil alleen internet hebben, dus hoef ook niet alles te installeren. :)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:58

En, hoe bevalt Ziggo? Ik ben nog steeds super happy met Ziggo. :D Alleen is het wifi signaal van de Ziggo modems wel een beetje inferieur dus heb wifi op modem uitgezet en zelf 2 dingetjes met wifi neergezet. Zelfs in een flat met tig netwerken op het zelfde kanaal heb ik in heel mijn appartement vol bereik en de volle snelheid van mijn abonnement. :D

Afbeelding

Afbeelding